Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Martyn83r zei:
Telefoons deden het wel, ware het niet dat we geen telefoonnummers bij de hand hadden, wel de uitnodiging uitgeprint, maar daar stond het ook niet op jammer genoeg, gelukkig heeft Henk dan een wat meer betrtrouwbare i-Phone en kon Joost nog per mail bereiken dat we dus door technische problemen veels te laat onderweg gingen en halverwege in een stortbui maar zijn omgekeerd omdat het toen al tien uur was geweest

Ik zag gisteravond inderdaad een mailtje binnenkomen, zo rond 10.00 gestuurd. Ach het was jammer van de opkomst maar de dag was er niet minder leuk door!

Heb ik toch weer de EMW-ling... Deze keer een Coleman Milne Rover Vanden Plas.

wncm800_01.jpg

grensrijder zei:
Maar wel veel leuker dan al die drie!

Toevallig had ik het eergisteren op een ander forum nog over de Vehicross, echt jammer dat die dingen in NL onvindbaar zijn. :(
Echt een superkarretje voor op de weg en in het terrein imho.

vehicross2.jpg

Sinner_ zei:
grensrijder zei:
Maar wel veel leuker dan al die drie!

Toevallig had ik het eergisteren op een ander forum nog over de Vehicross, echt jammer dat die dingen in NL onvindbaar zijn. :(
Echt een superkarretje voor op de weg en in het terrein imho.

vehicross2.jpg

In Engeland staan er twee te koop, namelijk deze en deze.

Bizar ding maar wel leuk.
@Wouter: jij hebt toch nog geen echte offroader in de collectie? :)

Het was gezellig, mannen. Zo te zien jammer dat ik niet het hele programma heb kunnen voltooien. Volgende keer beter.

Ik heb wel slecht geslapen vanacht, ik bedacht me telkens hoe deze filmposter eruit zou zien met de titel: Canta Canta:

936full-manta,-manta-poster.jpg

Wouter82 zei:
929V6 zei:
@Wouter,

De onderstaande meneer had misschien ook beter een Canta kunnen kopen:

https://www.telegraaf.nl/binnenland/12420240/__Auto_ramt_woning_Alkmaar__.html

Hij heeft al wel de goede Canta-cleur... en hij had gewoon niet zijn vrouw moeten laten rijden :(
Ik vind het trouwens ook best knap dat je als gehandicapte in en uit een Corvette kunt stappen...

In mijn revalidatieperiode in Utrecht, was er een jonge vent met een Camaro Cabrio. Hij had geen benen meer en, naast de auto, verplaatste hij zich in een sport-rolstoel. Ook daar was hij heel rap mee, in de auto stappen en inklappen van de rolstoel nam bij hem slechts een paar minuten in beslag. Ook hij wist hele vermakelijke verhalen te vertellen over alle opmerkingen die hij naar zijn hoofd kreeg als hij een invalidenparkeerplaats in beslag nam.

Vanmiddag proefgereden met een Canta cabrio

197756_315640791863818_620566204_n.jpg

Mijn hemel wat een geweldig ding is dat. Nooit geweten dat dit zo'n uniek rij-ijzertje is. Was minder te spreken over het bij te betalen bedrag. Iemand een Z3 Copen?

Klopt, een Copen is een geweldige rijmachine. Ik heb destijds zowel met de 0.6 turbo RHD als de 1.3 LHD mogen sturen en me met beide kostelijk vermaakt. Het oogt alleen voor medeweggebruikers een beetje vreemd, een volwassen westerse man in zo'n toy.

smarter zei:
Ik heb wel slecht geslapen vanacht, ik bedacht me telkens hoe deze filmposter eruit zou zien met de titel: Canta Canta:
https://i2.listal.com/image/24151/936full-manta,-manta-poster.jpg

:D

1cp0C.jpg

Als we toch bezig zijn:
2e1hpjl.jpg

Gaan we op het volgende EMWeekend ook cantaklossen? Begeleid door een lekker glaasje Canta?

@Simca: dat is toch wel een Canta, hè?!o_O

Voorstel voor de EMW-agenda voor 2013: Cantasialand.

Phoenixrood74 zei:

Voorstel voor de EMW-agenda voor 2013: Cantasialand.

Google la la Canta afbeeldingen en je krijgt dit.

Can't help it men!

simca1006 zei:
Phoenixrood74 zei:
Google la la Canta afbeeldingen en je krijgt dit.

Canta help it men!
:D

@Klassiekerrijder: goed idee! En laten we dan ook meteen een nieuw topic openen: 'Wat zag jij voor bijzondere Canta vandaag?'

Edit: titel van topic gewijzigd na zeer terechte terechtwijzing door MWH.

Het zal voor de meeste Cantanisten wat ver rijden zijn, maar hoe dan ook: 22 september vindt het volgende EMW-evenement plaats. Ergens in Zeeland, mogelijk Zeeuws-Vlaanderen maar dat horen jullie nog wel :D

Kunnen we daar in Zeeland niet een leuke brocanta organiseren? Dan regelen we er meteen een paar lekkere cantaklaarmaaltijden bij.

In Zeeland is een Canta zeldzaam. Zoek voor de grap maar eens op Canta's op MP. Bijna alle aangeboden Canta's zijn in de regio A'dam en niet echt supergoedkoop. Bevinden ze zich aan de andere canta van het land dan zijn ze veel goedkoper.

Ik zag er vanmiddag ook eentje in Kijkduin. Die had gewoon de mooiste parkeerplaats van allemaal ingepikt:

2eusj2a.jpg

Ik heb trouwens erg veel zin in het volgende evenement. Ben nog veel te weinig in Zeeland geweest tot nu toe en ik verdenk Eddy C ervan dat hij er samen met VW1200 iets heel bijzonders van gaat maken.

Als het in Zeeland is komen we ook met Trabant en een halve Trabant kar of de Skoda
Hoor het wel
Grtz

ddrman zei:
Als het in Zeeland is komen we ook met Trabant en een halve Trabant kar of de Skoda
Hoor het wel
Grtz

Leuk! (y)

Het wordt hoog tijd dat we hier eens heen gaan, net zoals we vorig jaar met z'n allen naar de bios gingen:
https://www.hetnationalecantaballet.nl/

hnb_canta_ballet.jpg

album_large_1237194.jpg

Eddy C zei:
In Zeeland is een Canta zeldzaam. Zoek voor de grap maar eens op Canta's op MP. Bijna alle aangeboden Canta's zijn in de regio A'dam en niet echt supergoedkoop. Bevinden ze zich aan de andere canta van het land dan zijn ze veel goedkoper.

Een van mijn buren had zo'n bolide, hij is inmiddels naar Middelburg verhuisd en de Canta ging keurig mee, achter in de verhuiswagen(y).
Overigens lukte het zijn zoon om dit voertuig te laten Cantalen.

Gaan we bij het volgende evenement ook cantarellen eten?

Edit: na het Italiaanse succes op het EK van vanavond lijkt het onderstaande lied me wel toepasselijk. Zingt u mee?

Volare, oh oh
Cantare, oh oh oh oh
Let's flydrive way up to the clouds
Away from the maddening crowds
We can sing in the glow of a star that I know of
Where lovers enjoy peace of mind
Let us leave the confusion and all disillusion behind
Just like bird of a feather, a rainbow together we'll find

Volare, oh oh
E cantare, oh oh oh oh
No wonder my happy heart sings
Your loveMy canta has given me wings