Gewoon Dirk
Wegverkenner
Wat een heerlijke foto weer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ook gekeken op leboncoin?Elco zei:Ik heb inderdaad even op Marktplaats gekeken
Elco zei:Dat is dus een goed voorbeeld. De wielen horen er niet bij en er zit een deuk in het (kwetsbare) stuk tussen de achterlichten. Dat laatste komt veel voor, maar zie je niet altijd even duidelijk op foto's. Als je dit exemplaar in 't echt gaat bekijken, kom je met een slecht gevoel weer terug.
Moderator
Elco zei:Maar zie 'm shinen!
![]()
speedtouch zei:Dat noemen ze onderhoud en daar ontkom je niet aan, zeker als je hem wilt houden. Hij blijft er in ieder geval prima uitzien.
Zeer zeker een gaaf ding, ik zou er nog een rondje in mee over de Ring maar die ging helaas dicht vanwege een zeer ernstig ongeval...Brent zei:Leuke vakantie foto's ook, pffff.... Ook heel gaaf die GT4 die er tussenstaat!
Daarvoor is er lederen bekleding, toch?cabriorob zei:Mooie foto's Elco, vooral die laatste in de regen, heel herkenbaar .
Ja, dat was inderdaad toevallig! Ik houd 'm netjes bijspeedtouch zei:Ik zag hem vandaag nog in Roosendaal! Ziet er prima uit, Elco!
Phaeton V8 zei:Mooie foto's Elco, ziet er inderdaad als een mooi gebied uit die Harz! En de 306 blijft een icoon van Franse bodem![]()
Pjötr zei:Leuke foto's Elco! Ik heb ook gelachen om je onderschriften op FB!
Wat een geslijm! Die Audi R8 is geweldig. Maar de 306 mag er natuurlijk ook best zijn.
Elco zei:Há, weer betrapt dus. Klopt inderdaad, ik heb de zondag in die regio doorgebracht.