Elco: Peugeot 306 Cabriolet & 407 Coupé

Dat is dus een goed voorbeeld. De wielen horen er niet bij en er zit een deuk in het (kwetsbare) stuk tussen de achterlichten. Dat laatste komt veel voor, maar zie je niet altijd even duidelijk op foto's. Als je dit exemplaar in 't echt gaat bekijken, kom je met een slecht gevoel weer terug.

Elco zei:
Dat is dus een goed voorbeeld. De wielen horen er niet bij en er zit een deuk in het (kwetsbare) stuk tussen de achterlichten. Dat laatste komt veel voor, maar zie je niet altijd even duidelijk op foto's. Als je dit exemplaar in 't echt gaat bekijken, kom je met een slecht gevoel weer terug.

Ja, precies dat is ons dus in de afgelopen weken meermaals overkomen: auto's die op de foto heel wat leken maar waar dan toch een hoop dingen niet aan kloppen... Vooral daardoor hebben wij onze horizon verbreed en zijn we uiteindelijk met een Astra cabriolet thuisgekomen; deze is ook bijna 15 jaar oud en ook niet perfect, maar lijkt de tand des tijds toch beter doorstaan te hebben dan de 306'en die we gezien hebben. Inmiddels denk ik dat je voor een écht mooie 306 serieus geld zal moeten neerleggen. Die deukjes tussen de achterlichten hebben we inderdaad ook meerdere malen zien langskomen. En electrische daken die vaker niet dan wel goed werken, schakelmechanismen met voelbare slijtage, etc. Het lijkt er gewoon op dat lang niet al deze auto's een nette eigenaar gehad hebben.

Ze zijn natuurlijk lange tijd behoorlijk bereikbaar geweest, waardoor ook minder nette mensen zich eentje konden veroorloven. Deze auto's zijn gewoon niet geschikt voor zwijnen en ruigpoten, daar takelen ze heel snel bij af. De Astra heeft - heel fijn - een glazen achterruit die gewoon mooi oud wordt.

Speling op het schakelmechanisme is 'normaal', dat heeft de mijne ook. Wellicht dat ik dat deze zomer nog laat vervangen. Verder zijn er geen wensen, ik rijd 'm maar weinig en als ik rijd geniet ik daar met volle teugen van. De balans: gemiddeld iets meer dan 1.000 km per maand sinds januari dit jaar.

Maar zie 'm shinen!
y4m2822VzpyhNZxHSZsctTzMBy5PfNirMB_VEbmIPQ6EErh9A3nzhPozEfGzBNbm5LbtEeT5CVz4cqBLLGJeopLvnhFw8K3VWPiQ3zPRmgFlXKDyHsc0U4za0fcICMOBBQ9uA6uwEapFWWeefVe4ToZ_U8ZkmVuaDkEYERP3yycnttgfH4D6MTdc7RT6NJCgJuJP0qdjPZrFEalnSPbWPVepg

Knalt lekker, dat kleurtje!

Ik had een paar maanden terug weer een 306 cabrio mee, de RNZB24 dacht ik. Pre-facelift, een blauwe automaat met beige leer. Naja, de deurpanelen en hoofdsteunen zijn meer geel dan beige intussen. En ik dacht dat de automaat kapot was, of ie super traag was, maar toen ik terug was (60km gereden, woonwerkverkeer) bleek dat de mat onder de pedalen was geschoven en een hard stuk mat precies onder het gaspedaal lag. Kreeg 'm dus niet boven de 2500 toeren en ook de kick-down deed het niet. Man, wat heb ik dat ding vervloekt :D :D

Hier in het dorp rijdt nog een zilvergrijze facelifter, maar verder zie je ze echt weinig meer.

Elco zei:
Maar zie 'm shinen!
y4m2822VzpyhNZxHSZsctTzMBy5PfNirMB_VEbmIPQ6EErh9A3nzhPozEfGzBNbm5LbtEeT5CVz4cqBLLGJeopLvnhFw8K3VWPiQ3zPRmgFlXKDyHsc0U4za0fcICMOBBQ9uA6uwEapFWWeefVe4ToZ_U8ZkmVuaDkEYERP3yycnttgfH4D6MTdc7RT6NJCgJuJP0qdjPZrFEalnSPbWPVepg

Even geruild voor een dakloze Benz bij Lydia? ;)

Hij staat er nog altijd bijzonder knap bij. Zijn er veel van in NL in deze kleur Elco want ik kwam laatst tegengesteld op de A12 (exacte locatie weet ik niet meer), een gele cabrio 306 tegen. Schitterde net zo hard, dus kon maar zo jij zijn geweest :)

Een weekje sturen met de Coup-E ernaast, ook niet bepaald een straf.

Deze gele kleur komt inderdaad nog best veel voor, valt mij ook op. Wellicht wordt de "commerciële kleur" ook de klassiekerkleur ;). De A12 is nu net een weg waar ik bijna nooit op te vinden ben, dus waarschijnlijk trof je een andere liefhebber!

Geen nieuws is over het algemeen goed nieuws, dat klopt ook hier wel redelijk. De kilometers gaan met gemiddeld 1.200 km per maand niet erg hard, maar nagenoeg elke kilometer is weer genieten met dit weer!

Het oliepeil houd ik in de gaten en laatst schoot de temperatuurmeter ineens iets hoger uit dan voorheen. Dat bleef beperkt tot één rit, maar ik moet het geheel binnenkort wel eens laten nakijken. Verder geen olie in de koelvloeistof of vice versa, dus de koppakking sluit ik voorzichtig uit. Nu klinkt 't net alsof ik elke rit alleen maar met de metertjes bezig ben, maar dat is 't zeker niet. Gewoon lekker rijden, liefst met het dak omlaag.

Nieuwe foto's heb ik ook niet echt, op af en toe een telefoonplaatje na:

y4mt4V6TiIwDeHar9GF-r_XX65cC_uHFZ5w_PJgbGz9AxCk0XSjwCcszNYULYK0rLzocDiVzsrbTHza_n1WlZz7wnYugStDqsu2Pl7RXbnHV9nHrytGndn1EK9ehWF995rQlj2bbyCpOxU9dyCjlfDVX-pmOQdDabFUy6vcvNFXyN3TO8fCvNDpM2Fwlb3NFws5IGvVuHDIn6Z3Hp7GE0QArA

Het lijkt er bijna op... Ik houd 't in de gaten en wat kapot is wordt vervangen. Concrete vakantieplannen heb ik nog niet, maar op basis van ervaringen vorig jaar begint dat wel te jeuken. En dat moet overtroffen worden natuurlijk, dus... moet hij zeker tussen de 2.500 en 5.000 km probleemloos kunnen afleggen.

Binnenkort wordt 'ie doorgelicht + APK, dus dan weten we meer! Geen gekke fratsen met de temperatuurmeter meer gezien, hij komt niet meer boven de 90 graden uit. Wellicht toch vervuiling van de radiateur geweest. Goed, wordt ook gecheckt.

Beter: weer een paar 'echte' foto's!

y4m8V_dMBiw9Dr7hr2k1Mqw6CYhSI0FFKZf2vpVEItomhzLAFAcJ7HnZvo3PFRAn9bGkObTJOocQtU9r6GN5AV0pnfKOrH87hNlhrynzK5m4EJlp7gmkyDo3rJGLQM8NJy_Lyh5iq4X8weSn4BhWHV-W0ytMQDRrT644u4R0nfiIIxkAim-vsgvvgsMQK9WiED8aj_wXWrhfL47pRRM_6Vt5w

y4maUqTCS4Bw92drpJ602411aGnS9aoC1wbRYwvczGOEWChGuLn51soDrvda1YFR5m5GNJV7qTzN9uPigof3nviYPCMqTNUKK5JUTmayBU-_Xw7kaitof3zKQczeXHJPweI7iz72wzTM8Hst5mgoNErdNLkflt62BJJ0pOSEV4vxv6pzkAtd9TzMds1JutbqWyLI9lpdmP6xxOhomMg5YcNXg

Inderdaad, altijd heel mooie plaatjes! (y) Helpt natuurlijk ook dat de 306 Cabriolet na 20 jaar nog steeds een frisse verschijning is ;)

Ik doe er redelijk m'n best op! Maar inderdaad, een deel ervan komt ook op het conto van de 306. Die is bovengemiddeld fotogeniek.

Over foto's gesproken, doordat Photobucket het 'beleid heeft aangepast' (boycotten die bende) zijn bijna alle foto's in dit topic onzichtbaar geworden. De openingspost heb ik aangepast met een selectie foto's van de afgelopen jaren, maar verder is terugbladeren vanaf nu vooral zonde van je tijd... :(

Zo, afgelopen weekend was het moment eindelijk daar. Op de terugweg van Concours d'élégance in Apeldoorn tikte ik de 250.000 km aan. De 18e krijgt hij een grote beurt, inspectie van het koelsysteem en als het goed is ook een nieuwe APK. Ik ben benieuwd of dat nog problemen gaat opleveren, maar ik verwacht niets geks.

Ook heb ik een nieuwe pookknop geplaatst. Besteld via eBay, dus een gokje. En een goeie! Want waar ik een paar jaar geleden nog een naar weekmakers stinkend exemplaar kreeg dat ik na twee dagen heb weggegooid, heb ik het nu getroffen. Een mooi ogend exemplaar van prima geurloos kunststof. En hij's zwaarder dan een originele, waardoor het schakelen soepeler gaat.

Foto's van beide hier:

y4mdscfjpaELTgY0pzsain9NxDh-9OxDH9S3YQl9Q2FieVpwOnhEoNgWhHeBzKo4HfucTxHTqxr1_7pLZxZK7PNkRB1TD4XDig0x2Gcap6okqI8bRvXzzlOGXsGvevHsoXIz9Oa5X6cyQKkjWpsVJU7LwkzJ2l0wHURSkLdhD8jv7v9j6ZfRV4vJZeDE4y1q8QIqZdKa1VQwVMzzVCUt-f35Q

y4m3_BZJ33C1TW-npXeU-MpZwT1C5m0Ju2jL5aBbzNkgyv5pH2H1LqV_9d2KM3--rJhb9prkavMsG1e-3He3opO9jBKEEuBk_sxR563FGFCGCvTU1IDLZdM-he3Iou5RMvD-9_1fiKRTOnflUEThJsmSwVbxNHbX3JFntD_Wdg-qDP-8z-IWjlPT7qnqrJle-PNqiSX8dMzgcdEg-BJgatmkQ

Het is best vlot gegaan ja! Inmiddels is het met zo'n 1.200 - 1.500 km per maand een stuk rustiger.

Zo, hij is even een weekje weggeweest. De nieuwe APK en een paar wensen van mij maakten dat de rekening ook het vakantiebudget heeft opgesoupeerd. Erg? Eigenlijk niet, ik vermaak me ook in Nederland wel.

Voor de liefhebber van lijstjes:

y4m6Amx91oG4Y1Wn3xvaBG07MGuV9XO7hdGX_jUCKtB5qCeawnxGEq-V-wqPu8ur_Vsdq_6byGZj_K2wDhtUWfDUuwrDtKSvBeB4lNsotvXQBic3GPQrAjF6KZQop1F1DFSUOsFH_DgUMckNyDomJKTkVsEqA8E_XQjy4Ovls9nE4MWk5keiHjvZr3cXUWdZnWV8HAcBNsSfe5CCMUqKmkT0w

Eerste reactie: genderneutraal, wat rijdt dat merkbaar beter!

Dat noemen ze onderhoud en daar ontkom je niet aan, zeker als je hem wilt houden. Hij blijft er in ieder geval prima uitzien.

Wordt zo onderhand een kandidaat voor klokje rond. Zal wel een saaie aflevering worden, want met dit onderhoud gaat Joep natuurlijk niets vinden... :)

speedtouch zei:
Dat noemen ze onderhoud en daar ontkom je niet aan, zeker als je hem wilt houden. Hij blijft er in ieder geval prima uitzien.

En rijdt dus aanzienlijk beter. Maar veel eigenaren nemen bij dergelijke rekeningen afscheid van dit soort auto's omdat je op Marktplaats voor hetzelfde geld een ander exemplaar opsnort. Deze blijft dus rijden :D.

En voor de liefhebber: morgen kun je 'm zien in de EMW-hoek op het Nationaal Oldtimerfestival op Zandvoort. Straks nog even wassen...

Zoals gezegd, afgelopen zondag heb ik het Nationaal Oldtimer Festival op Zandvoort bijgewoond met de 306. Een youngtimer inderdaad, maar hij viel geenszins uit de toon. Voor de stand van EMW is hij eigenlijk niet merkwaardig genoeg, maar wel... geel. Dat scheelt.

Foto's heb ik zelf niet gemaakt, dus heb er een paar 'geleend' van Elk Merk Waardig:

y4mAIqOq7zFODtf6W9zRqKpIpL8pPzKLbWuwQ_H4s3h5HviGMQNfPm6h7zgqK2zfsXsWmdFkr39VuukRdg8pEXiEriyV6QUAvCmCBDj1yGOTCNX7ImXeHM4ByMTAZdnx0lAsunyvo0jsu9WdSBhuCflJTmzYSUJxK0k2BS-9J_8M7CerBDD5Xyv51qLMsT-lsIZAPmNm42HE-ogJyq7WBOquw

y4mVTw4EBLohyvQGGpx9480C_HBygOq1oY-c4p4k2J6oPNrQPCIYKzOuUyhq1pnH-dcv_kd79HYlipOj7qyFgOwQfuaFmojDF3ltGofY8qb2Q6TFMl_9Zs-hDAwE4ATbdZo-uC45rO_w37_P8b2bt0dMfL-muVcFndksJRR631NTcpNyg0I9NaoGzrUlOLgg9ZNVNM2Viz5fbrLDODSgSnS8A

Ook ben ik nog heel kort geïnterviewd door Het Automeisje. Een deel van mijn toelichting heeft de edit helaas niet overleefd en daardoor klink ik niet heel aardig voor mijn voiture, maar toch 'n geinig resultaat:

Bekijk hier het filmpje, rond 2.10 maak ik mijn opwachting.

Leuk filmpje hoor (y) ik stond laatst trouwens versteld toen ik las dat je al 250 dkm op de teller had staan, echt heel goed!

Op één na 254.000 inmiddels, de afgelopen weken liep het prettig door! :)

Er is namelijk tóch iets van vakantie geweest. Die begon met een paar vrienden in de Eifel bij de Nürburgring, daarna reed ik door naar de Harz. Na twee dagen daar zocht ik nog 'n camping op, waarna ik terug naar huis reed. In totaal zo'n 1.800 km gedraaid, waarvan allen probleemloos en velen behoorlijk stevig. In de Duitse bergen waren de 88 pk 'net aan', maar in plaats van 'n tekortkoming heb ik het maar als een uitdaging gezien om de 'pace' erin te houden. Stiekem veel leuker dan 'n auto die alles op z'n sloffen doet.

Afijn, omdat ik foto's leuker vind dan woorden:

y4mL-5KO4g5DQTrkUwN64LhvavloFU4rhPHwH5cs_EB_PilaxOMfOHU9NqOc2EwEyzrTS2itYlYQ9ASD2qB_GoAMB1zVACU8TWOR4Rl3WNKj5pvuy2n0lTd6mgXHT4Yhj_MfL4yKnNDYsGVmP75krx3f_b550UjCtDN3_ilgf7_SUQ63slhGHzUZIPXeSo5bmn3Dg6wTHr5L556skDiKyPiPg

Bie de Lidl in Adenau!

y4mNLtxVTsjPD8YDCBykzREWdQfJ4fwyOOXJmY3kAZtGdDRqSCaCepcYQzq6G6XxzUJl7vNBz7NO5ZAum5K7AEa3REYvz6FQ0eHJeJHs5kClCyy-WACbbu8JFjbog9NY4pzHoqmt8-fOo2JdtCqVLgdAt5nBFbL48aC9SLxyXjnyLnxGkM-Yf1WC1aSkp41EmxX9WxhGiI3MohpUXFv21YWWw

Typisch Harz (en waarom ik dat een mooi gebied vind).

y4m6LHJACxQKbYZcWxTi4keEYiXL9a35PdYXnOS_Df8YSj5a41X1qIWyXvPbOOiXvtIR6hqMoG2GJJy-mMujziDyBru0PNi08axEInTBR1OhK8UiEcP-RAkfkijxFI-6fUVCJwViGXxRcAkGva51gCkIDbCHOQV3BTVperKOKO0ZbtTypMFyPmIBG5dMYnwepTBKO-VPMC4-zVUfHbuhUU0wQ

Ook lekker Harzig

y4mtCOTkVFmO95m-wL2SMN09mqv2GUu8ANhhaArsPe_YmkuSVU15-LKC4NL7VNF8G_oudbzSofZ-CX56a1BgvmVVzxim-XS7Xz-TIBmyDwEuvb3DA67pBx_vRH3DSJyifrQ8yT6xXfzaWWeCsl9oinrvX9gZPlpuYcohB4_6GSxIFmgwz38tzZhdKX4OFjMtnqL1rytPGkMMhHSKEmaJjoajA

Op weg van de Harz naar Nederland, via een camping aan rivier de Weser.

y4mMBRUqEcENbMEpxB2Pt_7Xw4Nbz-7TaNS-ogdUR3rdHWF-05e39Xoab6Pks7ipwc3cvMD316atOSTyooK_B7kjch_FNr8NfTUcJD3zArqJyxrXqvOZPutCANgscWF1c0_SZ3Ps0ZhkEOLaXjMUr40QvBSymT1IQybqosNknTimbJND3fNqbAy5S7h0aD7JklgKAJggO6TkvHJT1cX9gE74g

Campinglife

y4mvFLIyS0XSdowUKa8B54vGFNGM56HBoVAH866bMCS2VsHQKc_6PXIducW2Bz1EB8uMQ-AtN6hjwr0yED0Qpzgc_68RKoqF8AIcbUc_fJfN17TmZ6VW_wuB6VkYoWveCE5owLTyG_87Mbbv5_kfL7PbTfyK2asOogpPDjlilF5W6CCEaQz1dWAjB0sgJS06RquVYfCEQeUczMdglPJhkZaGA

Deze aanblik verveelt me na ruim 4,5 jaar geenszins.

y4mhxgBphF0CtW3cCb1CWi7ldhR-JHvaRuWCWC0U3Ar_XhheyaEO8WCXkYIEVBPTP3TleZoeXhqdH4tQFs71fUj3ixPH-cxtyY353bn9SWkZpBdNHs7hE-lGC9BktVdonHt8m3UxFHWOym4YT_qxAXGIP_THYLggLQsSt1opaHa_ZQW7-XELYRd6l3zGGlpexNFH5Ktlgtlntvrn-wTjzAgng

Hoe dichter bij Nederland, hoe lelijker het wordt. En vanuit fotografenoogpunt houd ik wel van lelijk.

y4mtlF1ugXUIclaux2Af5uBTxFuwnDZLTaNt3zN6VaVfGGgU7AjUYopy1AQk7WRTWQfaT44xiLllDsAtbHh0qZj_qBUqufgfqpq24MAcngngw_gC2-NjzwCSQ2_gqAsfiqRp8cioFvsHgJDViBwtEHBeT0ixZQYG0wFKHPzQwq3yWIc8csHx0pw5Q7ZkSHNv5DDwt05t1TvoGWLUujDsbenRw

En zo'n 20 km voor de grens met Nederland... kwam het met bakken uit de hemel. In Enschede heb ik een litertje water uit 't interieur gehaald...

Maar goed, het was mooi en hij deed 't voortreffelijk. De komende tijd heeft 'ie het weer wat rustiger, eens zien of hij dat waardeert.

Haha, had je inderdaad gezien in het filmpje. Werd gedeeld op de pagina van het evenement zelf, dacht al dat kan er maar 1 zijn.

Leuke vakantie foto's ook, pffff.... Ook heel gaaf die GT4 die er tussenstaat! :LOL:

Brent zei:
Leuke vakantie foto's ook, pffff.... Ook heel gaaf die GT4 die er tussenstaat!
Zeer zeker een gaaf ding, ik zou er nog een rondje in mee over de Ring maar die ging helaas dicht vanwege een zeer ernstig ongeval...

cabriorob zei:
Mooie foto's Elco, vooral die laatste in de regen, heel herkenbaar .
Daarvoor is er lederen bekleding, toch? :D
speedtouch zei:
Ik zag hem vandaag nog in Roosendaal! Ziet er prima uit, Elco!
Ja, dat was inderdaad toevallig! Ik houd 'm netjes bij :).

Wederop altijd weer heel mooi gemaakte foto's! (y) al draag het model en kleur daar natuurlijk ook aan bij.

Ja dat regen cabrio rijden herken ik wel :) gewoon hard doorrijden dan gaat het aardig goed. Heb dat ook eens gehad dat ik zonnig een lange bergtunnel in ging en er uit het met bakken uit de lucht kwam zetten. Gewoon gas er goed ophouden totdat ik toch maar besloot het dakje er op te doen. Eenmaal bij stilstaan merk je pas hoe hard het regen en lijkt het sluiten van het dak een eeuwigheid te duren :)

Het is inderdaad prijsschieten met deze auto, enorm fotogeniek! Wat die regen betreft, gas houden lost het meeste inderdaad wel op. Maar dit... kwam ook toen nog wel binnen. Daarom moet je altijd lederen bekleding hebben in een cabrio.

Het blijft een prachtig en tijdloos model: Echt met afstand de mooiste cabrio in z'n klasse toen en nu nog steeds. (y)

Mooie foto's Elco, ziet er inderdaad als een mooi gebied uit die Harz! En de 306 blijft een icoon van Franse bodem (y)

Leuke foto's Elco! Ik heb ook gelachen om je onderschriften op FB!

De gele is en blijft toch wel een plaatje! :)

Phaeton V8 zei:
Mooie foto's Elco, ziet er inderdaad als een mooi gebied uit die Harz! En de 306 blijft een icoon van Franse bodem (y)

Nou, een icoon is het niet. Daarvoor heeft de auto te weinig teweeg gebracht in de geschiedenis. Een icoon is op z'n minst bovengemiddeld aanwezig, maar liever nog beïnvloedt hij. Bijvoorbeeld in een film of ander krachtig media-optreden. De 306 Cabriolet deed dat niet, maar is wel bijzonder knap. Ik vind 't dus wel een klassieker, maar een icoon is het niet.

De Harz moet je zeker eens proberen, liefst buiten de winter. Dan is het namelijk géén populair wintersportgebied.
Pjötr zei:
Leuke foto's Elco! Ik heb ook gelachen om je onderschriften op FB!

Jezelf niet te serieus nemen - dat is de truc ;).

Nou, hij loopt maar weer mooi door. Af en toe een beetje olie erbij, maar het verbruik is toch lager dan ik aanvankelijk dacht. Voorlopig niets zorgwekkends dus, lekker doorgaan. Vorige week zag ik het volgende voorbij komen:

y4mdUt19qTnlFusNCQNOVwQ_RLsIaEI22amGC32T14xG1OIexCrDeVDeuxAPWskwgQhoKhHjoTueuyE9Wp2Rl7vSGJXPCMPB3lNzfGmmjCNAFTDyY_nFHVFVZhve74IiqN8uHMdn46rwdMvuOEtRrRSS1QSNYcZqLW6d8NXTuKBR_72tyzRigVxTc_9Y8Ea6wmdxZMJQmOLynHhYMMa_d8GcA
Het zal nog wel even duren voor 't eerste cijfer ook een 5 is...

Ook deze plaatjes wil ik jullie niet onthouden:

y4mlwks_YVdbc-YNVf5lQ9xuWnx5Hz4ALGELqHLBBEswCDGMXDV-xammqegaknLrWd9AFwhJe3hn0qjd9lDL7BP989eETgc9ftkLA8nhv2th3IVGYei6Y7_G8otxqHFR2mCrVBTnfL2_3wxN37HpvgDdsQ67uTpXPt30Eiwb7-b77_1OA3WtcGOB6WgF_2rnR7rF9Y8Qo7jih0oLauO6Sp_vA

Zoek de verschillen!

y4mfpc7tUo4KYNGt8K0AsXNNo0zlLEb2OGbMScZsd_mTsKivbwudQVfVnCpGa8ok0DeErcG1y1w3FLmeOcNwoxi56MWYk79yMFR55v53phTZON-0-9WEB5nBK-q7NptgJWp2PvKFCaYYd4PwBkSI9Kcja8a23tgXKhYXps-YwxH0_XQhXmCdT5S941Mo7HGirksSsTUrjo4WVj2eOHljoa34A
En vandaag, een prachtige nazomerdag.

Wat een heerlijke plaatjes zoals altijd....

Zoek de verschillen zeg je?

Ik zie een frivole, sportieve cabriolet in een kek kleurtje en een Audi die eenvoudig opgaat in de achtergrond...:T

Was je in Velp toevallig afgelopen zondag? Ik kwam een gele 306 Cabrio met dezelfde velgen tegen maar was te laat om het nummerbord te zien.

Há, weer betrapt dus. Klopt inderdaad, ik heb de zondag in die regio doorgebracht :).

Wat een geslijm! Die Audi R8 is geweldig. Maar de 306 mag er natuurlijk ook best zijn.

Die R8 is inderdaad fantastisch! (y)

Elco zei:
Há, weer betrapt dus. Klopt inderdaad, ik heb de zondag in die regio doorgebracht :).

Grappig! Ik was met de Audi A3 dus viel niet echt op. Mooie regio, ik woon in Velp dus geniet er elke dag van. Geen last gehad van de Posbankloop zondag?

Terug
Bovenaan