Inderdaad een vaste baan per 1 januari! Ik zal ongeveer hetzelfde blijven doen als afgelopen jaren, alleen dan uitgebreid met nog wat andere interessante werkzaamheden. Je begrijpt, daar heb ik best wel zin in, ook al wordt het vast een enorme omschakeling van het 'vrije' bestaan naar een échte baan. Doordeweeks iets minder tijd om de auto te wassen en dergelijke. Al zal dat vast ook minder vaak nodig zijn, omdat ook de 30 a 35.000 km/jaar tot het verleden gaan behoren. Dat zal voor de 306 net over de 10.000 per jaar gaan worden, verwacht ik.
Nu het dus nog kan, maar even genieten van wat er nog mogelijk is. Daarom vandaag met een paar vrienden de Elfstedentocht gereden. Althans, Leeuwarden en Dokkum hebben we na Franeker maar gelaten voor wat het was. Iets teveel tijd uitgetrokken voor lunchen en bandentrappen... Onderweg hebben we ook enkele malen van auto gewisseld, voor een zo gevarieerd mogelijke dag!
Eerste stop bij de Waterpoort in Sneek
Stad 2 - IJlst
Onderweg naar Sloten
En ja... daar zijn we dan.
Een erg mooi stadje trouwens!
Inmiddels is ook de 156 V6 aangehaakt. Hierachter ligt trouwens het IJsselmeer, al zie je daar nu niks van.
Commentaar overbodig.
Mooi rijtje, toch?
Het bleef overwegend mistig, af en toe prikte de zon er heel even doorheen. Erg mooi!
Ook een korte wandeling door Hindeloopen was de moeite waard.
In Workum aangekomen was de zon al verdwenen. Vanaf nu werd het snel donkerder en kouder...
De foto's worden dus ook steeds minder mooi, zoals hier in Bolsward.
Bolsward, in nevelen gehuld.
Na Bolsward hebben we Harlingen en Franeker aangedaan, in het laatste stadje eindigde de expeditie. Het was toch te koud, mistig en donker om nog echt leuk te zijn. Desondanks kan ik 't iedereen aanraden: ga de Elfstedentocht eens rijden met een paar leuke auto's!