Elco: Peugeot 306 Cabriolet & 407 Coupé

De 206 GTi heeft inmiddels geen achterbank meer, we hebben de dakhemel en grijze binnenpanelen zwart gespoten. Die komen er straks weer in, dat zal een stuk sportiever lijken vanbinnen. De 306 gaat als vanouds goed, is wel vies en moet nodig gewassen worden. Het interessantste verhaal is wellicht dat ik 11 dagen geleden een 406 Coupé kocht, die gisteren weer weggegaan is. Had 'm voor een prikkie gekocht met een storing waardoor richtingaanwijzers en ruitenwisserhendel niets deden. Met het idee 'ik loop even snel wat dingetjes na, wordt het niets dan gaat hij weer' ging hij dus gisteren weer weg. Voor net iets meer, dus het geheel heeft mij niets dan een beetje tijd gekost. Voor mij dus net iets te hoog gegrepen deze storing, en ik vond de auto niet netjes genoeg om er een professional naar te laten kijken. Wat overblijft zijn foto's van de Leeuwenkuil en een leuk verhaal voor op verjaardagen.

WP_20161029_10_04_10_Pro_LI_zpsgkuu4zdz.jpg

WP_20161029_10_04_00_Pro_LI_zps9ynrblbo.jpg

Wow, dus die 406 coupés gaan echt als warme broodjes..
En nog met winst verkocht ook. :)
Wat had je ervoor betaald? Maar de zoektocht naar een 406c gaat dus door?

Gaaf Elco,

Zo'n 406 coupe is prachtige tijdloze topper :cool:
Naar mijn mening echt een van de fraaiste coupe's van die jaren.

Hé wat leuk, ik bedenk me nu pas dat deze 206 van Jurjen is :LOL:. Die ken ik weer van een ander autoforum.

Kleine wereld, wat geinig! Het is inderdaad de auto van Jurjen. Inmiddels met een chique zwarte dakhemel & bijpassende stijlbedekkingen.

Dat is wel een erg fraaie 406 Elco! Goed dat je toch niet verlies erop gemaakt hebt!
Ik zag vandaag op de TT-baan een donkergroene, dat was ook erg mooi. Blijft een schitterende auto, toch mooier dan een 407 vind ik.

Zeker een geweldige auto, rijdt bijzonder fijn. Als ik lange afstanden moet blijven rijden kijk ik zeker verder naar een ander, beter en mooier exemplaar. Voor de liefhebbers hier de verkoopfoto's: https://1drv.ms/f/s!AuTx9P4BTlbemKsn3hCXVL1NWiHCMw. Kun je zien dat 'ie bepaald niet zo netjes is als m'n 306 :) Die overigens vandaag weer gewassen, wat teerresten verwijderd, in de was gezet en de strips behandeld. Winterklaar, dus :)

y3mXw8Gv3INB4jGcTv0OMj10xXMWP6IgDG8oyeRgavP86_Ms3y8pJ4PkX1wh0y0MHwEWVwEHoXwUJeMsh7eH1KlRcku8CensA6Jvdy-TfGYgrPEqx6cuX9t2wPbkfN0CxidHBZBMorD-Re5AvDbWwo7eAHYWkKIlC92DYu_xmlGEew

Goed bezig Elco! (y)

Ik had je nog een foto beloofd, die van de Oost-blok gele! Ofwel deze 306 die ik in Vilnius zag.

Peugeot en Pininfarina waren goed bezig in de '90s! Blijft een tijdloos mooi duo, zo'n 306 Cabriolet en 406 Coupé. Geen ambities om ooit een mooie 406 Coupé te bezitten? Bij voorkeur in 'Jaune Louxor':

15x8g7b.jpg

En toen kocht forummer en Autoblogger Dizono er ineens één. Dat brengt het totaal aantal (op kenteken) gele auto's bij de Autobloggers naar 4 en bij AutoGetest... hangt het totaal nog steeds op 1.

Wel eentje die drie dagen geleden deze nette kilometerstand liet noteren:

P1340449_zpshjgdlpp4.jpg

Ten opzichte van 23 maart 2013 zijn alle cijfers dus naar links opgeschoven:

DSCF9579_zps0a5a4b8c.jpg

Nouja, precies de andere kant op dus. Ik moet maar geen updates meer plaatsen na een lange dag op pad te zijn geweest.

Oei een 406 Coupe, een van de mooiste ontwerpen die ze ooit gemaakt hebben. Had laatst bijna een hele mooie zwarte met een zeer lage km-stand uit Duitsland willen halen, stoffen interieur wilde ik dan vervangen door het mooiste bruine lederen interieur wat ze er ooit in geleverd hebben. (y)

Toen besloten mijn vriendin en ik alleen om een nieuwe tafel te bestellen voor thuis, ja dat geld kan ik helaas maar 1x uitgeven, haha!

Dat is wel geinig - een tafel kan zo duurder zijn dan een 406 Coupé. Het verschil zit 'm in de vaste lasten :).

Nu heb ik inderdaad een tafel, haha! En die 406 had ik toch alleen maar gekocht omdat ik hem mooi vond, heb een grandioos lekkere MINI waar ik met een glimlach naartoe loop en met een big smile uitstap, dus die mag nog lang niet vervangen worden! Dus die tafel was grotere noodzaak dan een 406 Coupe, haha. Het was dat die 406 gewoon heel mooi was en "erstbesitz" waardoor ik ermee bezig ging, overigens ook een automaat wat me dan ook wel weer geinig leek voor de daily drives. o_O

Met je Mini zul je inderdaad stukken meer rijplezier hebben, dat rijdt écht leuk terwijl zo'n 406 voornamelijk gracieus zoeft. In jouw geval had ik ook de tafel genomen (y).

Ik heb vandaag de 306 weer voorzien van de 'winterschoenen', de Quatrac 3's in mijn geval. Prima natuurlijk, omdat het toch nooit winter wordt en zeker omdat de T1-R's bij nat en koud beneden gemiddeld presteren. De winterwielen heb ik na de vorige wissel gespoten, waardoor 't er nu extra fris uitziet. Ondanks dat 't keurige wielen zijn is het toch weer even wennen, zo'n 'kleine' en diep vallende set.

WP_20161108_13_58_09_Pro_LI_zps2njfrmlm.jpg

WP_20161108_15_05_00_Pro_LI%202_zpszuhlagaw.jpg

Mooi om te zien dat jij ook Quatracs onder je Peug hebt liggen :D In ieder geval voor de winter heb ik nu een setje Quatrac 5 onder de 206 liggen, eigenlijk vind ik het erg jammer dat ik tijdens de winter op de Nimrods ga rijden, want ze zijn al in niet al te beste staat en dat wordt er natuurlijk niet beter op. Wat dat betreft zijn twee van die prachtige velgensets ideaal!

Je merkt wel dat de 306 er met die velgen een stuk chiquer en ingetogen uit ziet; de Cyclones laten 'm een stuk sportiever ogen.

Anderhalve maand geen update, geen bericht is goed bericht? Nouja, bijna dan! Het olieverbruik lijkt de laatste tijd wat toe te nemen, ik weet niet helemaal waardoor dat komt. Het beruchte TU-hoekje van de koppakking is bij mij nog kurkdroog en ook de uitlaat blijft keurig schoon. Misschien toch ergens een lekje, ook al drupt 'ie niet?

Verder staat er op persoonlijk vlak nogal wat ingrijpends te gebeuren. Iets met verhuizen en de oorzaak daarvan, die niet eens vrouwelijk is maar toch 40 uur per week vergt. Uiteraard blijft de 306!

In ieder geval: afgelopen tweede kerstdag kon ik fijn open rijden en dat heb ik dan ook gedaan! Morgen staat de Elfstedentocht op het programma, samen met een paar vrienden. Ik rijd mijn 306, de inmiddels hier bekende 206 GTi rijdt mee, net als een Alfa 156 V6 en 916 Spider 2.0 TS. Zin in!

Wat plaatjes van gisteren, want... dat werd tijd:

y3m4IHQ1RFSFVUMAUrXcVE2EyTWvvQMmr3nU3EvVyJ3ksZBY_NaSF57PI653OEcp6_Dz0fXFEvx_I9QUU2X50-cSQ-dVCTncwXKl0_Hlm1_ZIT4tX4YoFuBx5PmhkUVfBBdlAgJNqKPWCxGHFiC49g760dF9eMGd0bFWW_6b3Kxkyk

y3mLM3bvGz4_zyR5o_WEfRfc8YaMCTr6XA6xvn59iF3qjpykYf2sfMRHEOUaaZFyqsIQ6CpR2ATZMAcLZkkMks-uf8bBgrAr_vGv_wU6ghu_RRzjxyoFVlmrlGE6WpAxIs7cLwXTqEnU0dVL31P8sllqKP5vgoSGlX7lkR7NxaIhnc

y3mDTioTZAxNijDGDcgT2MZgHEopak6-QK7A9S3Q5s3GUWjMQUhBpe5rRBK3t6d3jEnEgXNcKU-WWUiXU7QraW5pPV-e7au0xx_o1_jzK8IbJ0CqVAVMbL7xaIWERH-nfmIonfm9Ksx10OXDWfjiQQI8LKaiBm2P_AXikHxLIy2XaI

Nog een detail; de auto op de foto's heeft daar inmiddels 240.000 km ervaring!

Misschien eens opgeven voor Klokje Rond? Alhoewel, dat zal vast een saaie aflevering worden qua gebreken!;)

Er is al eens een 306 Cabriolet in Klokje Rond geweest! Die deed het uiteraard goed: https://www.autoweek.nl/video/klokje-rond-peugeot-306-cabriolet/]

En ach, al het onderhoud ten spijt valt er op mijn auto nog wel het één en ander aan te merken. Maar dat is zowel met onderhoud als met reparatie niet op te lossen - om de echte oorzaak te vinden moet het gewoon eerst kapot gaan. En dat kan nog wel een tonnetje duren.

Inderdaad een vaste baan per 1 januari! Ik zal ongeveer hetzelfde blijven doen als afgelopen jaren, alleen dan uitgebreid met nog wat andere interessante werkzaamheden. Je begrijpt, daar heb ik best wel zin in, ook al wordt het vast een enorme omschakeling van het 'vrije' bestaan naar een échte baan. Doordeweeks iets minder tijd om de auto te wassen en dergelijke. Al zal dat vast ook minder vaak nodig zijn, omdat ook de 30 a 35.000 km/jaar tot het verleden gaan behoren. Dat zal voor de 306 net over de 10.000 per jaar gaan worden, verwacht ik.

Nu het dus nog kan, maar even genieten van wat er nog mogelijk is. Daarom vandaag met een paar vrienden de Elfstedentocht gereden. Althans, Leeuwarden en Dokkum hebben we na Franeker maar gelaten voor wat het was. Iets teveel tijd uitgetrokken voor lunchen en bandentrappen... Onderweg hebben we ook enkele malen van auto gewisseld, voor een zo gevarieerd mogelijke dag!

y3my7fob5ySXQTe7zRcnkrJmEx2mrFRti-9T6LoL23-puN0yL2TDJxIyxGIHkvFFmVEy-khfmSMuKCAEhgJH1BsGxgbi4C2ym8P4161EaM7RBlcmGNLA0OmSGxDZ4rdLVz5QmKRLUgI0CjCz-EgeODKCqrQO0Idw7ASLn8XuBCaeUE

Eerste stop bij de Waterpoort in Sneek

y3mJw9BRp3_r1Qq4t2hl4xOw5A1JHqwI_qqcIbEPgar-FF-QtkYxJo8YR7R6AWMpEy1pDXZ9_7R9Q_b0XrujEOwrDjtG8zsXuuCVJ1HR74QaO4gMTgfwiKS0suHyGaDCawtGLPImruon13SaJ1QVCI0euBPYXhm9LdlVjMN0t_ib4o

y3m_NBva0PVaa3A6Do0W_YZc33QOC-D37B8asgPr6Tqp-TkbVfSX3KZJXHH-3RbMevTzDUQla8hyCdjVrOviDw_8znfiI7ev74uNeyLmxQG730qQC-m6VScXBr78HGNejZBTCB9WwDsrj5JBFxIeTH1MSmO6XEB4AnOMm6opmgIZpU

Stad 2 - IJlst

y3m2TajSahv07y9Y3KSNX7jKI_XHU9WbLq72orn_2FUkq-Kju2KwwqRHFm1ts8FbSM7X2D7O5C-IHgl48VfUxtLJjzVY_ZENUKHxabVhSR-manB8lOjU9MIMdQNRxAWdTaVYDrkc0Q_keJiST9Ej_HoRYOpCXgdf-aeYjnQvpQm_wk

Onderweg naar Sloten

y3mTPyiNlMz06dLui0Uux_uc7pvTo_TKWt_WpMK15oXeYlH2w05kB9jGKn2TF1hRzknB-rSisbNZ4BXeeJFGTIcDzC13MedOlLeB9miNsQTpufI1tFbTYDZxT6y3ELqkv9AeFMPdSmlVXQSmY2BMay3EoaSyIjffUqNiLwyMZQldas

En ja... daar zijn we dan.

y3mpom_6pPKD7av4wk_cSXCiT5-QMKTZvjhGv3kf24TThmzxoAp-r67szaPOApFAkJ7j-T1zres6A7con_QmYDzr29Gxx1ayGsB7k7beJZ1QUHDECCgueTuEguZxotmYUQEeEGtWuOHWKrbFybsOJJsT7Hi7bcy6YvaVaJyHLfQ2jA

Een erg mooi stadje trouwens!

y3mVakY16I4bXE9yhqkNRzrpzsCmsnKjlXSeosrdGv9kU-SA-yAQEs0gQaOaUB_qlJeqSq1v1ZqrpDPpZspGJyB2sNTO8EBusRT6iQmn_htDml5agB_KqK5v1EvEylVOjbbAH6Jo98f1D2uSHPyQKhrM0b6IGC9RqMvpEaRfl_2WnQ

Inmiddels is ook de 156 V6 aangehaakt. Hierachter ligt trouwens het IJsselmeer, al zie je daar nu niks van.

y3mOL8GYOs7x8B__B_Tfxrdlp-_4sDvJ_pvWWSB-vfvj5GsE2IAOSPIqAwtik2rCl_gokzrIMa6lqa6xH4en6kVHs9PGKlmpJwQk1Xiczz1hdpkmVjxYsvKLdrco0pgrKjCPFYt28Mf75IJYtDiNrNKMrN_PLU8cyZNxaHSL_ocVaY

Commentaar overbodig.

y3m-4cMLrq8YFqMeviRvzfZC38uzVRnaxPLOyjy6mvsqMGKKGdhdMRR7QNyE5JXpKjMA9cUPJmbT3wLofAdCtC_MXZZI3aH3PYMgnJs_AjTUUbHp6anovNKJKfS8jhw0USL0-UAXOEbmdkWCDujzGW59nKWSQ1ZVX2raDwPZh_RvkA

Mooi rijtje, toch? :)

y3mMHZgk8zo0htwGkpSJ_MAVWZj24eY7fKCBxrSwQhbP17Tpb5KwAPYZzDxKjWoZtIM6qVv9dDyGes44_bFj4fF8R8H9KAstM6uvN91RiEerLX4N2gjyN1A9xni_I2wADSckCw0YbzCxOaUGHkLz0z4pj0-DhWhPjz9cNAE2d9NCpc

Het bleef overwegend mistig, af en toe prikte de zon er heel even doorheen. Erg mooi!

y3mBKmUh4OVyW3Lgn7D_mDPjxj8P6GPvwvJbhijoUxNCcJIVCmyvt1LU55dqwaggN2GZ6gs4D0vvZY7BCK_68sfrQo8sZIhExVx7RvE2EgsWfYkAR49ARUlZ4HnEE0r51yksJ_jRNbaJCDfr4FO3YkQMwVwZ0QPU-zRG2vQIjUwSaU

Ook een korte wandeling door Hindeloopen was de moeite waard.

y3mBVAMsk5yV0y47lTdtTbf5u63J9ZOQ7HvHAmn7uwQEIk_sOMUYYlxGk06ecV6Yhi3h_MdyAjNGkD3HuXHtAy_xiycQ_usGy0GeDSNFIw00AdEP5ek7VA1xAIEP3CX_QQmMHYDitEGsyZImHF8Z0o0h6eYL1tOxSWi9wB8ok23fzE

In Workum aangekomen was de zon al verdwenen. Vanaf nu werd het snel donkerder en kouder...

y3mXi3b4NS-pOJW-RHSi6OwExFDtUiqWjGIx9csWn6-cbzV50qcp61LUadvWGud0PVDGMw0wqx2F7vrf-u91s6Mctrdb_KiuypgXim0GforRnkoQK1_UOuw6TKHAkgxqf44jyE-N0HkXrFmfzSxQcIOx0dv0QyZLk-nejLY2gJq__o

De foto's worden dus ook steeds minder mooi, zoals hier in Bolsward.

y3m_Opra4AmnAInJU3W3oxvKxeukrfU_KFrxfPPgQULO1FJU-DUBnV8GvmmwXI9k3dgVcJx2TWpp6gRWNygyNW-HiCTPTvS9xVyF1zCG1UnHyqbrFugDgW-nrIumLsynS5Zz3h8F4O8ShLe6pHfKygTtX2Bmp21P306-fqnp8lbIy8

Bolsward, in nevelen gehuld.

y3mHkcyZxC5LahAd-yhRz2CsRScuFkM6oK5Cob7iU1CvKyDhH_krdCPDQt4H_ejX_vfbaV5Vcm7iko7bV0n0D0iqVrfnE2obuvKHqwp666_Q9IPdfL_eXLdBG3PFo57sBKbFyv1VrPOEUJrG_28K03NNb4TME-rnH2AGh4dSqqxVeI

Na Bolsward hebben we Harlingen en Franeker aangedaan, in het laatste stadje eindigde de expeditie. Het was toch te koud, mistig en donker om nog echt leuk te zijn. Desondanks kan ik 't iedereen aanraden: ga de Elfstedentocht eens rijden met een paar leuke auto's!

Ach, er komen volgend jaar vast nog veel mooie tourmomenten! Ik werd hierbij ook met m'n neus op de feiten gedrukt, want vanaf 1 januari kan 't niet meer doordeweeks... :)

Super leuk tripje om te doen lijkt me. Weet van meerdere mensen dat ze zo'n zelfde route (11-stedentocht) ooit gereden hebben, het is dat het voor mij niet helemaal om de hoek is dus ik er ook gewoon rustig de tijd voor zou moeten nemen. Wie weet ooit, eerst maar eens een tripje naar het buitenland uitstippelen.

Over je baan, gefeliciteerd! Ik zit in hetzelfde schuitje, vanaf 1 januari krijg ik een vast contract na eerst een jaar ingehuurd te zijn door het bedrijf. Enerzijds jammer van het "vrije leven", maar anderzijds is de vastigheid ook wel prettig met de blik op de toekomst. Tijd had ik toch al weinig dus ach, daarin verandert het voor mij niet zozeer meer. :p

Leuk hoor, zo'n tocht. Die foto in Sloten is echt top, vind ik. (die zonder auto's dan hè ;))

Veel geluk en plezier in/met je nieuwe job. (y)

Leuke foto's Elco, mooi tripje(y)

En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baan! Is het in Groningen of krijg je een lease bakkie voor de zakelijke kms?

Leuk zo'n negen steden tocht per auto.... ;)

Wellicht iets om ook eens te doen. Volgende keer dat ik naar het Friesche land kom zal ik je inseinen. Alhoewel, binnenkort is dat wellicht niet meer aan de orde...

De beste wensen Elco! :D

Potdomme, eind december nog even met open dak door het noorden van Nederland toeren? Jullie durven :D
Erg leuk om te zien wel!

Erg leuke tour, één voor één leuke stadjes. Vroeger veel van die steden aangedaan met de zeilboot mooie tijden waren dat.

Gefeliciteerd met je baan en de beste (automotive) wensen.

Als echte vent doe je die in 1 dag op de fiets. ;)

Ik ben toe aan nummer 6 dit jaar. :p Maar wel leuk inderdaad!

@ Nico,
Jaja, dat kan! Ik heb hier ook twee krúskes liggen. Een leuke belevenis, maar ik doe 't toch liever wat rustiger aan en met de auto. Fietsen weer enigszins oppakken staat wel op het programma, de sportfiets staat nu al een week op de achterbank van de 306 totdat ik er fatsoenlijk ruimte voor gemaakt heb.

Inmiddels zit ik ook 'n week op mijn nieuwe plek. Het hoge Noorden inruilen voor de Randstad is een hele stap. Zeker omdat verhuizen en werken enigszins gelijk liepen heb ik een paar korte nachten achter de rug. Eenmaal gesetteld bevalt het prima hier. Wat daaraan zeker bijdraagt is 't feit dat de 306 in een parkeergarage 200 meter verderop kan staan. Het abonnement daarop kost best wat, maar is 't mij wel waard. Omdat ik naar m'n werk kan lopen en er veel testauto's tot mijn beschikking zullen staan zal het met de kilometers vanaf nu wel meevallen. Hier staat 'ie in ieder geval goed, tussen de andere liefhebbersauto's.

y3mMsSq8A9Qc7T1smLOmcZajobwEUydrRZz8R0PsUu-aSEHSZziCX_EOl3jCwrYmnjohd166p9ivSPvGukByxnv1mZJGZpzmktiNx4J4qyMUXoWY8GmrwkfoAFXvLM-WcU0_IOvwwYZdrIhIHXm11JoUSjwnXcDbI5LlR8Z70MXvuE

Welke plaats zit je nu, Elco? Hij fleurt de parkeergarage wel lekker op!

Ik had vandaag ook een 306 cabrio mee, een pre facelifter: blauw met beige leer, 1.8 automaat, 260dkm. Comfortabel geveerd, maar die stoelen lijken gemaakt voor lilliputters, en ik ben echt niet groot. En ik dacht dat ie heel traag was, hij kwam niet boven de 2500tpm. Hoor ik van de eigenaar dat de mat waarschijnlijk onder het pedaal geschoven was :D

Ik zit nu in Haarlem! Op zich heb ik niet lang hoeven twijfelen over het moeten verhuizen, dit is een prachtige stad. Wel duur, maar ach... het moet maar even.

Wat de 306-stoelen betreft: het is sowieso meer een kleinemensenauto. Ik zit perfect en heb perfect zicht, langere mensen kijken snel tegen de voorruitstijl aan en zitten met hun kruin tegen het dak. Ook zitten de stoelen voor mij als gegoten, terwijl ze voor veel anderen aan alle kanten te kort, klein en laag zijn. Opvallend dat dat ook voor jou geldt, want volgens mij zijn wij ongeveer even lang/kort.

Geen nieuws is goed nieuws, dat geldt ook hier. Er komen maar weinig kilometers bij. Precies twee weken geleden verdween er 48 liter benzine in de tank en die is nog steeds niet leeg, zoiets is eigenlijk nog nooit voorgekomen. Op zich prima gezien het jaargetijde, al reed ik na het tanken gewoon dakloos verder...

De kilometerstand van de 306 is inmiddels wel de 242.000 km gepasseerd en afgelopen week stond de 306 bij PSA geparkeerd naast een wel heel bijzondere Peugeot 305. Jawel, deze tot HDI omgebouwde 305 Break.!

y3mQjy_1tagSWRzGwh0UgB3eEpAo6QboRPzPGDUcAIvNwe-cclZekZqbnpW72vEySGGP3PD5TyIq2V1UPrtIDbzBZHQpyUg-azvl4GuiLCfmZ6Wy-4KNkI4yT0EzWUrfRT5oetTt5V270-99fsHUwoILj6v1nOYHOdVmfPlI8_vSwA
242.000 km.

y3m8Q1wtMv_mXHAoWIU8UGZjcEGfV_PMHfm_PFsJDYFWLwPAj-IMCWM7Qba8-asjap4ayWpC9NUGTlIfVVmMwOxS0l1EBTP6RMFWvN_yx-R6zxnHlWUMSjHTF4_X0nlmsl05cUorTMHDKgbTKnHQGSFax4xLllQjsrOZXWo_HzajN8

y3mRJd5fe7STccZNI5lAKwfc4_wGmr4HCrT-lh_TNtZiUA4T2eqmq7obr9pJAIxcPsJry_tbStqHpxIYc5gJ5AGa1o5t7x4Wjj6eTBB8VbmSRr1tYEeq4F3c1F4bab2kJwQ3vNF7kDlAkgddGowj2SL3mmnpVs2Wd-WeQeBIjQziBU

y3mePJ3XRe4qNO1N_cuuyzLTSvwNP6ileozZ9hHe3hvyyMS_OKhQ1PbxzURhltHvQNO7X6nMXu7AxVrvdnF8vl73czh4hIRQdmD_aZLTdEKGgfIRsmfYW3Oua7anxy_V09-NNZgHhq0JOBW0BtTcUpmDyNe5s-FRA6kIz6X_HHUEuA
Nogal vies geworden...

y3mLXYqroV66jQTr3rRzxv8SDpIXWyPhtj-ZhG6xB0E4Drb0vxeVyawPrJdxWXCUjaXz0rG9PaLmzsKW640Z3vO9hyF6PDlHlwqLKQbKsLiGqexlNTKSmkP9Wr2tYgbP4YOopfKgLfVZ8ctpuYsQ2bvlPIyUii0pQ7e94LGlp_RD5A
...maar gelukkig een goede wasbox in de buurt gevonden, dus weer redelijk schoon.

Voorlopig kun je niet al te veel updates tegemoet zien. De kilometers komen er maar langzaam bij, dus ik kijk vooral uit naar de lente!

Heee! Van wie is de bmw e21 in de parkeergarage? Kun je me een paar fotos mailen of appen? Nr per pb als je wilt.

Volgens mij heb ik je een PB gestuurd, maar hij staat niet bij verzonden items. Voor mijn gevoel werkt de PB-functie bij mij al jaren niet meer.

Ach, over een maandje komt het voorjaar weer in zicht, de 306 zal dan wel weer gewassen en gepoetst worden, zodat je weer kunt showen!;)

Volgens mij komt dat omdat PB's niet standaard opgeslagen worden bij de verzonden items. Ik moet in ieder geval altijd apart een vinkje zetten bij die optie voordat ik op versturen klik.

Terug
Bovenaan