Mooi te horen dat iedereen nog gezond is. Wij hebben wel wat perikelen gehad, in februari is mijn schoonvader toch nog onverwacht overleden. Niet aan corona, maar een combinatie van allerlei kwalen en een oud lichaam. Heel spijtig, maar de laatste maanden waren geen leven voor deze man, ziekenhuis in en uit. Weer een beetje opgelapt en thuis weer verslechteren. Ze konden geen echte oorzaak vinden, maar zijn darmen waren erg slecht. Ik zag hem echt bijna als mijn echte vader (die acht jaar geleden is overleden), we hadden een hele goede band. En met al die vrouwen was het altijd leuk om samen de 'mannendingen' te doen als de klusjes in huis en F1 kijken.
86 is een mooie leeftijd maar toch...;-(
Corona kan toch veel dingen doen, de tante van mijn beste kameraad is een paar weken geleden eraan overleden, ze was 92 en best nog in goede gezondheid. Helaas is Corona dan toch het laatste duwtje.
Voor de rest hobbelt het wel verder. Ik kan mijn werk redelijk 'normaal' uitvoeren. Het ene bureau doet alles op afstand en bezoek ik virtueel, andere bedrijven kan ik gewoon angsgaan. Ben ook al enkele keren getest, altijd negatief. Laatst nog, de mevrouw van de uitvaart bleek corona te hebben en ik had er drie kwartier naast gezeten. Ik heb echter astmatische bronchitus, als het virus mij te pakken krijgt ben ik aan de beurt.
Leuk idee Hans, zo'n rondje maken en pretpakketten uitdelen! Mooi dat jullie alweer 12,5 jaar bij elkaar zijn.
Solo, leuk om te lezen dat het verder goed gaat. Ik moet nog iets bekennen, ik heb sinds kort de camera van mijn schoonvader en gebruik hem af en toe. Een Nikon en er komen echt prachtige foto's uit!
Wij hopen van de zomer weer met de sleuthut weg te kunnen, volgens mij is dat in deze periode de meest zekere en flexibele manier.
Zagen jullie die foto van het lekken van de formatiestukken? De foto is met een Sony A1 gemaakt, het laatste oaradepaardje. Dat ding heeft zoveel resolutie dat je flink digitaal kunt inzoomen zonder scherpte te verliezen. De fotograaf was namelijk gefocust op haar mondkapje en cappuchon en zag pas later dat ze de stukken zo open en bloot had. Voor normaal gebruik is zo'n camera natuurlijk volledig over de top, je bent alleen maar aan het croppen.
https://nos.nl/nieuwsuur/video/2374146-door-zijn-foto-begint-de-formatie-weer-van-voor-af-aan.html?fbclid=IwAR3Y8QnLaZlJxD4_uik5jnz0sN7roZlICTPpSyh4yux__JATMLq7FZinrHs