Max 5818403
Net ingestapt
Hey, ik ga morgen misschien wel mijn eerste auto kopen. Het gaat om een 2016 Hyundai i10 met 1.2l uit 2016 met 120k kilometers en alle mogelijke opties. Ik vind het erg spannend om deze aankoop te doen dus ik ben benieuwd naar jullie inzichten en tips. Vooral als er auto monteurs of dealers hier zijn, vooral wat schrijven
Wat info over de auto:
Intussen heb ik al een lange checklist voor morgen. Zijn er andere tips of gedachtes? Zou ik de schadeverleden online moeten checken? Wat is het verschil tussen carfax.nl of autoverleden.nl?
- Het gaat om een importmodel die in 2017 in NL is geregistreerd. DE auto is gunstig geprijsd.
- Onderhoudshistorie niet bekend.
- Dealer geeft 6 maanden garantie. Google reviews zijn goed.
- Een APK en onderhoudsbeurt wordt uitgevoerd bij aankoop.
- De dealer wist me verder niet veel te vertellen over de auto, ook niet met 100% zekerheid dat er geen schadeverleden is.
- De prijs is gunstig meenemend dat de auto's alle opties heeft en uit 2016 komt.
Intussen heb ik al een lange checklist voor morgen. Zijn er andere tips of gedachtes? Zou ik de schadeverleden online moeten checken? Wat is het verschil tussen carfax.nl of autoverleden.nl?