De Schaduw
Startmotor
Total Loss zei:02-06-2017 "Duurt absoluut nog een tijd".
08-06-2017 "Auto is wellicht volgende week verkocht".
Apart gevoel / idee wat betreft tijd.![]()
Is wel ontzettend herkenbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:02-06-2017 "Duurt absoluut nog een tijd".
08-06-2017 "Auto is wellicht volgende week verkocht".
Apart gevoel / idee wat betreft tijd.![]()
Nico GTR zei:
Nico GTR zei:
Springbok zei:Ben benieuwd.
Ga je al je upgrades er nog afschroeven?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:
Volgens mij staat er Lounge edition, die ken ik nog niet
Zonder gekheid, succes allen met zoeken. Ik breng volgende week wel wat nieuws als het zover is.
Wim Prins vind ik overigens echt zonde van mijn geld. Een geweldige dealer, waar ik ook regelmatig eens kom, maar hun occasionprijzen zijn mij echt te gortig.
Dan gaat er later op de dag weer een vlucht terug.Barri zei:Maar wat als ie woensdag tegenvalt? Dat was bij de eerste in Duitsland ook het geval namelijk.
Dat moet je ook niet zijn. Feitelijk is het ook niet mogelijk om volledig legaal een Oostenrijkse auto rijdend terug te krijgen naar Nederland (Hallo EU, 1 Europa?!). Ik neem daarom een Duits handelskenteken (niet te verwarren met Kurzzeitkennzeichen) mee. Ik zou wel een Kurzzeitkennzeichen willen meenemen, die worden namelijk geaccepteerd in Oostenrijk, zei het niet dat deze weer niet worden verstrekt voor Oostenrijkse wagens gezien de Oostenrijkse APK in Duitsland niet erkent is. Het Duitse handelskenteken wordt min of meer gedoogd in Oostenrijk, maar spannend blijft het wel, zeker bij de grens. Eenmaal in Duitsland geen probleem meer (als ik maar aangeef voor een Duitse garage onderweg te zijn als me er naar gevraagd wordt) en de laatste paar meters in Nederland overleef ik ook wel.Bofkont zei:Geweldig Thomas, heerlijk hoe jij altijd te werk gaat
Nergens bang voor.
Moderator
Dat snap ik, maar dan pak je thuis dus weer de fiets?Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Dan gaat er later op de dag weer een vlucht terug.Barri zei:Maar wat als ie woensdag tegenvalt? Dat was bij de eerste in Duitsland ook het geval namelijk.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Springbok zei:Ben benieuwd.
Ga je al je upgrades er nog afschroeven?
Dan ga je er vanuit dat er weer een Giulietta komt....![]()
Maar nee, heb een geweldige deal gedaan. Dus de nieuwe eigenaar neemt alles over.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:... mijn vriendin ...
Nico GTR zei:Goh de kans bestaat dus dat het geen Giullietta word?
Gaat er iets Frans komen?
A3-White zei:Als we Bofkont gelijk geven over zijn anti Tesla beoordeling dan krijgen we ook zijn pincode.