Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opspeed zei:Vind dat allemaal best meevallen hoor.
Het is dan wel weer leuker als je weer voor een keertje instapt.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@damian en arosa
Elke auto kun je als daily rijden. Echter is de 4C hier wellicht wel de meest ongeschikte keus voor. Ja je hebt cruise control (af fabriek), maar de herrie, de in- en uitstap en de totale afwezigheid van enig comfort maakt deze auto totaal niet geschikt tot auto voor iedere dag. Hoe mooi ik hem ook vind, ik kan hem zo paar dagen laten staan.
Precies. Je rijdt de auto voor de occasion. Zeker als je zoveel keuze hebt is dat heerlijk. Ik pak voor de leuke ritten de 4C en al het andere de yps. Al is dat nog tijdelijk. Meerdere auto's zou ideaal zijn, maar ik woon in het centrum en dan heb je helaas weinig plek voor een wagenpark...FH218374 zei:Weet je, ik benader t anders. Ik ga bij een auto of motorfiets uit van het doel. Wat ga ik doen en welk vervoermiddel past daarbij? Veel snelweg...dan niet met de Ducati Monster; met duo....dan BMW K GT; naar strand...Harley; noem maar op. Met auto's heb ik klanten daar ga ik niet heen met mijn CLS maar met de 130i, paardentrailers met ML, boodschap 1 km verderop Honda Jazz. Net zoals je je kleding afstent op wat je gaat doen. Een 4C lijkt mij heerlijke auto als je m gebruikt waar ie voor is. Maar iedere dag als daily lijkt mij minder tenzij je op het circuit werkt.
BENZine zei:Bofkont zei:Ah juist FH218374, op die wijze.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar een fijne dikke atmosferische motor, maar als ik de keus had uit deze 2 dan absoluut de 4C.
Deze Alfa is gewoon magisch.
Jij kreeg al nekklachten in de SLK, dan zou ik maar niet aan zo’n Spartaanse 4C beginnen Bofkont. Alleen die stoeltjes al, niets voor iedere op enig comfort gestelde automobilist, ik zou er ook niet aan moeten denken.
Doe mij dan maar een 355, fantastische auto en van een heel ander niveau.
Kristian zei:Nee, dan denk ik eerder aan een Giulia QV. Wel het snelle en sportieve maar iets meer geschikt voor dagelijks gebruik. Maar eerst komende zomer even lekker genieten van de 4C hoor.
Phaeton V8 zei:Nooit geweten dat de 4C in de fabriek van Maserati wordt gebouwd.
Total Loss zei:Dat tunen snap ik even niet.
Waarom meteen nu en waarom niet wachten tot het huidige vermogen soort van "went" in de toekomst, heb je voor het gevoel op dat moment weer een andere auto.
Andere reden waarom ik het niet snap, je "durft" er nu al niet mee te rijden wanneer het regent of glad is of in ieder geval niet droog / stralend weer. Waarom zou je er dan nog een partij aan extra vermogen bij willen hebben ?
Niet lullig bedoeld hoor maar komt bij mij beetje vreemd / onnodig over!![]()
Enzo Ferrari zei:@Adinsx: Mooi artikel. Wie is de auteur?