Total Loss
Kilometervreter
Veel plezier ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Hoe lang garantie heb je meegekregen?
adinsx zei:Die uitlaat gaan ze wel over klagen als je er vroeg of laat mee weggaat. Ik vond hem te luid voor dagelijks maar de beleving is en blijft geweldig.
Prachtig om te horen je enthousiasme Thomas. Geniet er van
Phaeton V8 zei:Leuk Thomas! Misschien de werkdagen wat anders inplannen om mensen niet wakker te maken, later beginnen en later naar huis?
Boppie zei:Daar komt toch een Mito voor? Verder gewoon genieten, het hoeft ook niet altijd fluisterstil te zijn.
Lycan Capri zei:Een paar deuren verderop woont iemand met Harley Davidson, dat ding heeft ook totaal geen demping en in de zomer gaat i mee naar z'n werk om kwart voor zes in de ochtend. Ik slaap daarna gewoon nog even verder
Phaeton V8 zei:Leuk Thomas! Misschien de werkdagen wat anders inplannen om mensen niet wakker te maken, later beginnen en later naar huis?
Lycan Capri zei:Een paar deuren verderop woont iemand met Harley Davidson, dat ding heeft ook totaal geen demping en in de zomer gaat i mee naar z'n werk om kwart voor zes in de ochtend. Ik slaap daarna gewoon nog even verder
adinsx zei:Nou je hebt een sportieve motor of auto die s morgens gestart wordt... of je hebt de 4C met sportuitlaat. Je buren kunnen je denk ik op ruim 500 m aan horen komen. Kunnen ze er alvast rekening mee houden.
Niet door af laten leiden. Ze wennen er vanzelf aan.![]()
s velthuis zei:Phaeton V8 zei:Leuk Thomas! Misschien de werkdagen wat anders inplannen om mensen niet wakker te maken, later beginnen en later naar huis?
Je werkdagen aanpassen op je blik??
Phaeton V8 zei:s velthuis zei:Phaeton V8 zei:Leuk Thomas! Misschien de werkdagen wat anders inplannen om mensen niet wakker te maken, later beginnen en later naar huis?
Je werkdagen aanpassen op je blik??
Ja, waarom ook niet. Anders slapen de kinderen niet meer.
s velthuis zei:Leuke afwisseling tussen al het saaie grijze SUV blik.
Jay DoubleYou zei:s velthuis zei:Leuke afwisseling tussen al het saaie grijze SUV blik.
Misschien moeten we het hier in dit topic maar niet meer hebben over grijze SUV’s...![]()
s velthuis zei:Jay DoubleYou zei:s velthuis zei:Leuke afwisseling tussen al het saaie grijze SUV blik.
Misschien moeten we het hier in dit topic maar niet meer hebben over grijze SUV’s...![]()
![]()
der Magistrat zei:Op een gegeven moment heeft 'ie toch wel meer ruimte nodig...![]()
Ding is echt luid...
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Op de snelweg is het best om of onder de 120km/ph te blijven, of boven de 140km/ph. Daartussen zit een drone.
Enzo Ferrari zei:Gaaf hoor, veel plezier ermee!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Op de snelweg is het best om of onder de 120km/ph te blijven, of boven de 140km/ph. Daartussen zit een drone.
Wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@speedtouch
Thanks!