Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Alfa Romeo 4C & Maserati Grecale Trofeo & Range Rover Velar P400e & Jaguar XKR Convertible

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Bofkont zei:
Thomas,

Kun je toch prima buiten de dealer om regelen :S
Nogmaals kleingeld in totaal op zo'n 4c.
Maar waarom niet de huidige unit laten maken bij verotronics ??
https://www.verotronics.nl/

Met alle respect, maar ik koop toch geen auto voor dit geld met kapotte radio?
En de hele tijd roepen over kleingeld is wat naïef. Het gaat hier over honderden euro's, in sommige gevallen zelfs duizend euro of meer. En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.

Exact de reactie die ik wilde geven.
Lekker makkelijk praten over andermans centen. Als je een dure auto kunt betalen dan moet je ook maar even 1000eu voor een kapotte radio ophoesten *-)

Qua radio's verder geen tips, ik vind die JVC wel een erg mooie optie! Vraag me alleen af hoe praktisch het kleine navigatiescherm daadwerkelijk is, maar dat is wellicht ook van ondergeschikt belang aangezien de auto verder ook verre van praktisch is over het algemeen natuurlijk :}

Net telefoon van de dealer: er komt uit Italië een Parrot (nieuw) over. Deze wordt met spoed besteld en is er dan maandag. Waarom er vooraf zo moeilijk over werd gedaan snap ik ook niet...
Anyway, helemaal OEM dus :}

Toen ik in 2012 naar Munsterhuis Hengelo ging om te gaan kijken bij de zwarte R26 wist de verkoper ook waar ik voor kwam en dat ik nog twijfelde :}.
Dus wat betreft de 'ommezwaai'. Ze lezen hier vast mee Thomas ;).

@Speedtouch
Altijd even wachten totdat die definitief is binnengekomen, maar het ziet er goed uit!

@B-Real
Jep, alhoewel het origineel ook aftermarket is.

Verder: nog maar een week!!
Maandag de laatste betaling doen en dan hopen dat het niet gaat sneeuwen, want daar ziet het wel naar uit... (td)

Ohw, ik dacht dat het origineel was. Nu volg ik het niet meer. Anyway, jij bent er tevreden mee en dat is nog belangrijker dan dat iets origineel is :}

Succes met aftellen en de slapeloze nachten (tu)

Bofkont zei:
Thomas,

Kun je toch prima buiten de dealer om regelen :S
Nogmaals kleingeld in totaal op zo'n 4c.
Maar waarom niet de huidige unit laten maken bij verotronics ??
https://www.verotronics.nl/

Met alle respect, maar ik koop toch geen auto voor dit geld met kapotte radio?
En de hele tijd roepen over kleingeld is wat naïef. Het gaat hier over honderden euro's, in sommige gevallen zelfs duizend euro of meer. En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.

Heb je zeker een goed punt hoor dealer moet dit ook gewoon oplossen, maar kleingeld is het zeker wel op een fun auto van dit kaliber, wees eerlijk :}
Snap niet waarom de dealer de unit niet gelijk voor reparatie heeft aangemeld bij verotronics of een ander bedrijf.
Is binnen een week weer terug , hadden ze je niet eens voor hoeven lastig vallen.
Maar begrijp dat het opgelost is, mooi man (tu)

Bofkont, ken je dat bedijf Verotronics zelf? En repareren die elke autoradio, ook oudere modellen? Ik heb nog een kapotte Becker liggen uit de SL die ik er ooit wel weer eens in wil zetten als ie weer werkt.

Goed opgelost Thomas. Ik snap dat je nog geen sneeuw wilt als je de auto nog echt moet leren kennen. Dus ik duim wel een beetje mee.

@B-Real
Thanks! Tot nu toe gaat het goed gelukkig. Ik slaap nog lekker iedere keer

@Bofkont
Ik blijf het toch echt los zien van elkaar. Ik kan dat er niet zomaar bij op tellen. En duizend euro blijft duizend euro die je maar eens kunt uitgeven. Klinkt cliche, maar is wel zo. Voor die 1000 euro heb ik een chiptuning, spacers, wat carbon interieurdelen en carbon spiegelkappen. Toch wel heerlijke aanpassingen voor het geld. Geef ik dan toch liever daar aan uit.

Nóg meer carbon :} Maar eens, zijn goede aanpassingen voor die rug.

Verder: nog maar een week!!
Maandag de laatste betaling doen en dan hopen dat het niet gaat sneeuwen, want daar ziet het wel naar uit... (td)

Zou balen zijn inderdaad... Succes met aftellen. Ik ben bij '22 to go' :}

Is ook zo thomas (tu)
Maar goed die unit repareren kost bij lange na geen 1000 euro.
En het is natuurlijk zo dat de dealer het gewoon moet oplossen, wat hij nu ook keurig doet.

Beste Benzine,

Ja heb er ooit een navigatie unit laten repareren van mijn Audi S3, allemaal prima geregeld.

Spannend met de weersvoorspellingen! Maar ik heb gisteren op de A2 bij Boxtel (in een hagelbui noch wel) een 4C zien rijden. Op de snelweg gaat het zo te zien prima, ook met die brede banden en laag gewicht. Rijbaan wisselen deed hij wel wat voorzichtig. Zo erg is dat ook niet toch, de eerste paar dagen met een fluwelen voetje rijden?

Toen ik mijn Corvette ging kopen had ik een proefrit in de regen in de herfst. Even een dot gas resulteerde in wielspin bij 50km/h. Met die ervaring heb ik de eerste weken kalm aan gedaan en daarna pas een keer echt de kick-down gebruikt. Afgelopen Oktober een herfst rit gereden met wat vochtig wegdek en dat ging prima zolang ik maar van de kick-down wegbleef. Komt best wel goed ook bij jou.

@engineer2
Hij gaat vrijdag sowieso mee. Die rit naar Enschede komt wel goed. Nu uitstellen is mentaal niet te doen (:P)

Maar met dit weer wordt er wel rustig gereden. Moet echt mezelf bewaken voor overschatting. Moet echt van mijzelf eisen eerst de auto te leren kennen. Zo in de winter is toch wel anders dan in de zomer.

Weinig toeren draaien en vlot op schakelen, is er niets aan de hand, idd niet gek doen.
Spannend hoor!! wat zul jij uitzien naar het voorjaar.

Haar? Ik vind weinig vrouwelijks aan een 4C :}

Succes vandaag! En is de radio op tijd binnengekomen?

BENZine zei:

Succes vandaag! En is de radio op tijd binnengekomen?

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ze heeft heerlijke vrouwelijke vormen. Vandaar ;)
Ja, de radio was dinsdag binnen. Dus dat is allemaal goedgekomen. Gisteren heeft die een detailbeurt gehad, dus hij is nu helemaal klaar voor aflevering.

BENZine zei:

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ze heeft heerlijke vrouwelijke vormen. Vandaar ;)

Mwah, vrouwen zijn (meestal) zacht, dat kun je van de 4c bepaald niet zeggen.

Gisteren heeft die een detailbeurt gehad, dus hij is nu helemaal klaar voor aflevering.

Blijkbaar ben je er inmiddels wel uit ;):}

BENZine zei:
BENZine zei:

Mwah, vrouwen zijn (meestal) zacht, dat kun je van de 4c bepaald niet zeggen.

Gisteren heeft die een detailbeurt gehad, dus hij is nu helemaal klaar voor aflevering.

Blijkbaar ben je er inmiddels wel uit ;):}
Het is een transgender ;)

Haha, de 4C is zeer genderneutraal.
Nee, zonder gekheid, dank allen voor de wensen! Ik heb straks eerst nog een zeer serieuze (zakelijke) afspraak, dus daar moet ik even rustig zien te blijven. Daarna kan het feest beginnen. Mevrouw zonder vrije username gaat ook mee. Dat hebben we bewust zo gepland, want ook zij vindt het spannend.

Ik zal proberen z.s.m. een eerste update te geven.

Een soort van Lutz Jacobi in het lijf van Doutzen Kroes. Maar dan op z'n Italiaans. :D

Have fun vanmiddag! Hopelijk maken ze er nog iets bijzonders van bij de aflevering. Of vind je dat juist niet prettig?

Yes, eindelijk is de dag er voor je. Ik had gehoopt dat je hem in de ochtend al ging halen, en dus hier al wat ervaring zou aantreffen. Niettemin, ontzettend veel plezier vandaag, morgen, overmorgen, de dag na overmorgen, ... :}

Alvast veel plezier gewenst met het ophalen, ik kan me voorstellen hoe je je voelt! (:B

Ik kom zelf uit Haaksbergen en ben vaak in Enschede te vinden, dus ik kom je vast nog wel eens tegen. Heb vorig jaar tijdens de Enschede marathon toevallig m'n auto geparkeerd in jouw straat vlak naast je oude Giulietta. Ik dacht nog die komt me bekend voor. :)

Hopelijk blijft het weekend sneeuw en storm vrij!

Terug
Bovenaan