speedtouch
Wegverkenner
Klopt, het is hun probleem.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, het is hun probleem.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bofkont zei:Thomas,
Kun je toch prima buiten de dealer om regelen
Nogmaals kleingeld in totaal op zo'n 4c.
Maar waarom niet de huidige unit laten maken bij verotronics ??
https://www.verotronics.nl/
Met alle respect, maar ik koop toch geen auto voor dit geld met kapotte radio?
En de hele tijd roepen over kleingeld is wat naïef. Het gaat hier over honderden euro's, in sommige gevallen zelfs duizend euro of meer. En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Neig naar een nieuwe Parrot.
Jep, alhoewel het origineel ook aftermarket is.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bofkont zei:Thomas,
Kun je toch prima buiten de dealer om regelen
Nogmaals kleingeld in totaal op zo'n 4c.
Maar waarom niet de huidige unit laten maken bij verotronics ??
https://www.verotronics.nl/
Met alle respect, maar ik koop toch geen auto voor dit geld met kapotte radio?
En de hele tijd roepen over kleingeld is wat naïef. Het gaat hier over honderden euro's, in sommige gevallen zelfs duizend euro of meer. En dat in een situatie die niet door mij, maar door de garage moet worden opgelost.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Verder: nog maar een week!!
Maandag de laatste betaling doen en dan hopen dat het niet gaat sneeuwen, want daar ziet het wel naar uit...![]()
adinsx zei:https://twitter.com/art_of_thunders/status/952269712645386241
Gaat geen best weer worden Thomas...
Audi A4tdi zei:Best spannend, is de Mito ook al gevonden?
BENZine zei:Haar? Ik vind weinig vrouwelijks aan een 4C
Succes vandaag! En is de radio op tijd binnengekomen?
Moderator
Dan is het wel een vrouwelijke boel bij jou!Guus Leferink zei:Alfa's zijn dames![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:BENZine zei:Haar? Ik vind weinig vrouwelijks aan een 4C![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ze heeft heerlijke vrouwelijke vormen. Vandaar![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Gisteren heeft die een detailbeurt gehad, dus hij is nu helemaal klaar voor aflevering.
Moderator
Het is een transgenderBENZine zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:BENZine zei:Haar? Ik vind weinig vrouwelijks aan een 4C![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ze heeft heerlijke vrouwelijke vormen. Vandaar![]()
Mwah, vrouwen zijn (meestal) zacht, dat kun je van de 4c bepaald niet zeggen.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Gisteren heeft die een detailbeurt gehad, dus hij is nu helemaal klaar voor aflevering.
Blijkbaar ben je er inmiddels wel uit![]()
Dat lijkt me een juiste omschrijving.Opspeed zei:4C is een rouwdouwer in een verschrikkelijk mooi lijf.