@Caspian
Klopt, de Ypsilon hebben we ook nog. Net weer een verse accu, want hij wou niet meer starten na paar weken stilstand. Accu was echt op. Maar die kan ik inderdaad ook nog pakken, al zal ik er niet snel mee naar klanten gaan.
Maar de komende tijd is sowieso wel afgedekt. Bij een aantal klanten kan ik met een collega mee rijden en bij sommige klanten kan ik om de hoek parkeren.
@Springbok
Ja, echt verschrikkelijk. Maar ik wil me er niet druk over maken, want je kunt er zo weinig aan doen.
De 4C zou inderdaad eerder kunnen komen, al is dat niet zeker. De dealer moet de auto ook correct kunnen afleveren en die hebben daar toch nog even voor nodig. Volgende week weten zij daar meer over.
De Outlander is wel erg fijn als vervangend vervoer. Aan de andere kant: dit soort ongevalletjes maken het een stuk minder leuk. En het verbruik is echt verschrikkelijk.
@Adinsx
I know. Met 4 graden en droog wegdek was het al oppassen geblazen. Maar we hebben de Yps nog als back up.
@Uwbuurman
Tja. Vandaag is mijn buurjongen die het gezien heeft naar de politie. Die maken er echt werk van! Complimenten voor Politie Twente tot nu toe. Helaas dekt waarborgfonds niet omdat zij enkel schade toegebracht door motorvoertuigen dekken. Ook de aansprakelijkheidsverzekering dekt niet. Dus tja, schade moet worden gedeeld tussen dealer en mij, daar de auto niet all risk gedekt is (niet zo slim van de dealer m.i.)