Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@RobEU
Dank je wel! En wat betreft de kleur: ik kan dat volledig beamen. De Giulietta is in deze kleur weer een hele andere auto, zeker met het spoilerpakket. Vooral de diffuser achter maakt het een veel "stevigere" auto. De vorige vind ik in vergelijk met deze toch een beetje een "blote billen gezicht" hebben.
Ik zal snel even wat foto's van het interieur maken, maar om een idee te geven:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Wat mij vooral opvalt is dat tegenwoordig producten niet meer in hokjes zijn te duwen. Je hebt waxen met keramische delen en bijvoorbeeld sealents met glasdeeltjes.
Deze producten werken dan weer op basis van nano technologie. Dus ja, zeg het maar. Het gaat naar zeggen 8000km mee. De finish 1000km. Dus die regelmatig bijhouden betekent een jaar lang dekking. Lijkt mij prima.
schumi1986 zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Wat mij vooral opvalt is dat tegenwoordig producten niet meer in hokjes zijn te duwen. Je hebt waxen met keramische delen en bijvoorbeeld sealents met glasdeeltjes.
Deze producten werken dan weer op basis van nano technologie. Dus ja, zeg het maar. Het gaat naar zeggen 8000km mee. De finish 1000km. Dus die regelmatig bijhouden betekent een jaar lang dekking. Lijkt mij prima.
als je praat over wax/sealants/coatings praat je over een standtijd van het aantal maanden i.p.v kilometers aangezien niet alleen de kilometers maar ook de weersinvloeden een grote rol spelen.
als ik per jaar dus maar 1000km rij maar mijn auto het hele jaar door buiten staat is 1x een spray sealant niet voldoende![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Maikelz
Ik had je nog een PM gestuurd dat ik er zou zijn. Helaas toch niet geweest. Mede door het weer en een late stapavond op zaterdag toch maar overgeslagen. Maar we gaan elkaar uiteraard wel zien.
Nico GTR zei:Boppie is sarcastisch vanwege de eerdere reactie van FH jongens.
D. Elzinga zei:Nico GTR zei:Boppie is sarcastisch vanwege de eerdere reactie van FH jongens.
Boppie is altijd bloedserieus.
Nico GTR zei:uitlaat!
Ik zal de Kumho eens een keer onder de RS leggen in de toekomst.![]()
D. Elzinga zei:Nico GTR zei:Boppie is sarcastisch vanwege de eerdere reactie van FH jongens.
Boppie is altijd bloedserieus.
lex1976 zei:..ook maar ff reageren..
supervette nieuwe alfa
enne...200 p/u einde rechte stuk zandvoort is serieus snel;;kom niet harder als 183.4 op gps