Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Ontzettend gaaf Thomas, ook bizar dat Alfa dit ontwerp zelf zo slecht voor elkaar heeft , het is toch een kleine moeite om dat mooier/beter te maken gelijk fabriek af.
Voorjaar ga ik het wel meemaken in het echt, ben zeer benieuwd naar deze super sporter![]()
Frederiksen zei:Op de achtergrond: ik lees, frons, lees meer, grijns, frons weer, lees nóg wat meer, grijns wordt breder en kom zo langzamerhand tot de conclusie dat je wéér een geweldige machine in handen hebt. Gefeliciteerd ermee!. Hou 'm heel en met die vier ronde, zwarte dingen ónder
![]()
Brent® zei:Nu moet je gewoon ophouden! Gisteren al tegen mijn vriendin over een QV begonnen, maar als je door blijft gaan kan ik mezelf niet eens meer beheersen, haha! Daarnaast heb ik voor mezelf besloten dat ik minimaal 2 jaar met de auto wil doen, dus daar moet ik me ook gewoon aan houden. (Of er moet iemand een juist bedrag bieden, dan is natuurlijk alles te koop!![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik heb trouwens nog even de acceleratie vergeleken met voor de uitlaat en erna. Resultaat mag er zijn!
100-200 km/pu:
Voor de uitlaat: 15,9 seconden
Na plaatsen uitlaat: 14,9 seconden!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik heb trouwens nog even de acceleratie vergeleken met voor de uitlaat en erna. Resultaat mag er zijn!
100-200 km/pu:
Voor de uitlaat: 15,9 seconden
Na plaatsen uitlaat: 14,9 seconden!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Brent® zei:Nu moet je gewoon ophouden! Gisteren al tegen mijn vriendin over een QV begonnen, maar als je door blijft gaan kan ik mezelf niet eens meer beheersen, haha! Daarnaast heb ik voor mezelf besloten dat ik minimaal 2 jaar met de auto wil doen, dus daar moet ik me ook gewoon aan houden. (Of er moet iemand een juist bedrag bieden, dan is natuurlijk alles te koop!![]()
Haha, heb ik je aangestoken? Vind je Mini nog steeds heel gaaf hoor.
Dit is trouwens wel eens hele mooie QV. Het nieuwe interieur, maar nog wel met de handbak. Zijn er maar een paar van gemaakt!: https://www.autoscout24.de/angebote/alfa-romeo-giulietta-1-8-tbi-16v-quadrifoglio-verde-navi-xenon-leder-benzin-schwarz-fe03cd88-8c65-480d-ba08-e32ac2182b32?cldtidx=20
Nico GTR zei:WAUW! Rood interieur. Brent! It's meant to be!![]()
Je kunt hem ook een hoop verdriet besparen.Auto-fan zei:@Eenvrijeusernaamiserbijnaniet: Hij woont in Breda, dus helaas.Maar hij komt in principe het hele land door, dus zal eens informeren wanneer hij bij jou in de buurt in.:T Ik zie hem zaterdag weer.
schumi1986 zei:Het is maar goed dat je het puur voor vermogen hebt gedaan en niet voor het geluid, natuurlijk het klinkt (iets) voller dan de standaard QV maar wat mij betreft niet een heel groot verschil en klonk de uitlaat onder je vorige auto veel mooier/spectaculairder.
Zadelsnuiver zei:Ongelooflijk wat je uit dit blok kan halen. Het Was na de dood van de Busso even karig bij Alfa qua leuke motoren maar met de 1750 hebben ze echt weer een levende legende op de schappen. Ben ook erg benieuwd hoe de wielen straks staan, ik gok ergens tussen onzedelijk en pure sex!
Nico GTR zei:Ik zou der voor tekenen. :T
Maar wat heeft die beunhaas dan wel veranderd?![]()
Daar sluit ik me bij aan, maar uiteraard wel met de nieuwe velgen dan he.Gewoon Dirk zei:Wow, dat is serieus snel! Tijd om een AW-meeting te houden want ik ben echt heel benieuwd naar jouw Giulietta!