Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het betreft een gewone Abarth 500. Een SS schijnt bekend te staan als een stuiterbak... Ik heb deze Abarth gister al als dusdanig beschouwd, dus wat dat betreft een goede keuze om voor een gewone te gaan.peugeot gek zei:Blijven heerlijke gebakjes, die abarth 500.
Heb een gewone of een SS. Ben reuze benieuwd naar de foto's.
Mijn vriendin en ik zijn weinig rationeel ingestelde personen. Een aankoop gaat meer vanuit de overtuiging dat iets een bepaald gevoel moet oproepen dan dat het praktisch moet zijn. Vervolgens bekijken we of het bevalt. Bevalt het niet, dan gaat het weer weg en komt er wel weer wat ander. Echter, wellicht heb ik mij wel wat verkeken op het comfort van de Abarth. Ik maak veel kilometers voor werk, dus ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. Gisteren was het wel echt een vermoeiende rit, maar daarbij moet gezegd worden dat de Autobahn niet met de Nederlandse wegen zijn te vergelijken.Escher zei:Twee supermini's die ik allebei heel er leuk vindStriping aan de zijkant (zonder schorpioen- en daksticker) is perfect zoals het hoort, zomervelgen zullen ook een stuk beter staan dan de (wat iele) winterexemplaren. Persoonlijk vind ik velg-design nog knapper.
Best een verandering qua ruimte en insteek t.o.v. de MG-F en Bravo, maar daarom niet minder leuk. Zullen jullie de praktische kanten van de Bravo niet missen?
Auto heeft een respectabele 120k gelope. De auto is tot in de perfectie dealer onderhouden waardoor ik dat wel aandurf.Mocht de Abarth super bevallen zou ik hem ook zomaar eens kunnen verkopen om er 1 met minder kilometers te kopen om daar vele jaren in te rijden.der Magistrat zei:En ook gelijk een (eerste?) foto van de Ypsilon.
Gefeliciteerd met je aankoop! Hoeveel heeft de auto inmiddels gereden (of heb ik daar overheen gelezen?).
Barri zei:Gaaf hoor! Maar ik ben ook wel benieuwd of en wanneer er een comfortabele 'zoever' bij komt voor de lange afstanden.
Dank je Bofkont. Ik zou zeggen: ga eens testrijden. Ik vind de Abarth veel extremer in alles dan ik van tevoren had verwacht. Dat moet je wel liggen.Bofkont zei:Echt geweldig! ben zelf een zeer groot abarth fan
Super dat het is doorgegaan, ben zeer benieuwd naar de toekomstige updates, kan hier erg van genieten.
Stiekem zit ik zelf ook wel te kijken naar een 500 abarth als mogelijke opvolger ooit.
Giordino zei:de velgen die er nu onder liggen of die van dat andere plaatje ?
Indien het tweede; zijn originele
Giordino zei:de velgen die er nu onder liggen of die van dat andere plaatje ?
Indien het tweede; zijn originele
Giordino zei:Ikzelf zou de sticker op originele hoogte doen zodat ie mooi boven de flankverbreder staat.
Vind ik persoonlijk mooier staan dan erop.
En de sticker van de schorpioen zou ik niet op de auto plaatsen, vind die sticker altijd iets teveel van het goede.
DS345 zei:Leuke auto! Bijzondere stap vanuit een Bravo. Het rijden van lange afstanden met mijn vorige auto, een Ypsilon 1.2 16v Elefantino Rosso, en de Punto Evo 1.3 Multijet is ook een groot verschil. Waar de Punto enorm comfortabel is voor een B-segmenter, was de Yp toch wel ontzettend genieten onderweg. Met meer dan 30.000 km per jaar zou ik alleen niet terug willen. Heeft een Abarth wel cruise control?
Maak dan meteen ook even foto's met je Ypsilon erbij, die hebben we ook nog nauwelijks gezien. Of is die geen foto's waard?
Moderator
Wel luxe platen hè?Ik ben echter skiën, dus mijn vriendin gaat even de kentekens laten maken.
Helemaal eens!Ikzelf zou de sticker op originele hoogte doen zodat ie mooi boven de flankverbreder staat.
En de sticker van de schorpioen zou ik niet op de auto plaatsen, vind die sticker altijd iets teveel van het goede.
Barri zei:Wel luxe platen hè?Ik ben echter skiën, dus mijn vriendin gaat even de kentekens laten maken.
Helemaal eens!Ikzelf zou de sticker op originele hoogte doen zodat ie mooi boven de flankverbreder staat.