Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het scheelt, met de vrije grenzen (toch fijn, die EU) houdt eigenlijk niks je tegen om aan de andere kant van de grens te gaan wonen. Behalve misschien, zoals in mijn geval, de mening van je partnerKijk voor de gein eens wat een liter benzine over de grens kost, wat een liter whisky (brandstof voor opa) over de grens kost, wat een auto over de grens kost, wat een huis aan de andere kant kost....
Misschien ben ik dat al.Pas je wel op dat je geen oude zure man wordt, nu je de pensioenleeftijd hebt bereikt rke?![]()
Mijn partner wil graag naar een echte bananenrepubliek maar ze vindt 20 km tussen haar en de kinderen/kleinkinderen al veel.Het scheelt, met de vrije grenzen (toch fijn, die EU) houdt eigenlijk niks je tegen om aan de andere kant van de grens te gaan wonen. Behalve misschien, zoals in mijn geval, de mening van je partner![]()
Zo ver weg is België toch niet van waar je nu woont?Mijn partner wil graag naar een echte bananenrepubliek maar ze vindt 20 km tussen haar en de kinderen/kleinkinderen al veel.
Wij hebben 10 jaar in het buitenland gewoond, ouders kwamen langs voor 2-4 weken, helemaal goed en daarnaast me Skype / Appen, niets mis mee. Ja, je moet wel de vliegticket kunnen betalen, onze werkgever gaf 2 retourtjes per gezinslid per jaar, welke ook door familie gebruikt kon worden.Tsja, ik ben ruim 20 jaar geleden voor 6 maanden vertrokken en nooit meer teruggekeerd. Mijn ouders weten dus precies waar je doorheen gaat.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat wij juist door de afstand een betere band hebben gekregen. En met bijvoorbeeld WhatsApp is het wel heel makkelijk contact te houden.
En weet je, als de nood aan de man is, is de familie maar één oceaan verderop te vinden.Wij hebben 10 jaar in het buitenland gewoond, ouders kwamen langs voor 2-4 weken, helemaal goed en daarnaast me Skype / Appen, niets mis mee. Ja, je moet wel de vliegticket kunnen betalen, onze werkgever gaf 2 retourtjes per gezinslid per jaar, welke ook door familie gebruikt kon worden.
Deze auto is gewoon over en deze auto heeft voor mij sentimentele waarde. De knutselruimte is iets wat ik nog moet regelen maar als dat te lang duurt wordt deze botsdoos gewoon oud-ijzer.Ik zou nooit een cabrio overwegen zonder een goede droge stalling. Scheelt ook in de all-risk verzekeringspremie (hier toch)
Vergeet niet dat de oudste exemplaren ook al 15/16 jaar oud zijn (Cabrio dan). Er kan een hoop gebeuren en verpieteren in die tijd, zeker als op onderhoud wordt bezuinigd.Een 335i in welke vorm dan ook kan nooit een afdanker zijn.