snelle willy
Net ingestapt
hallo autoweek forul.
ik heb vorige week een alfa romeo 159 sportwagon 1.9JTDm 16V met 150pk gekocht.
heb bij aankoop de distributie riem laten vervangen door een nieuwe.
volgens de garagist mocht ik los gaan omdat er een nieuwe op zit maar heb me wel ingehouden.
rij ik gisteren richting houthalen en toen hield de motor wat in en 200meter verder gas ik wat gas en toen hoorde ik:
rakakatakatakaktaka en heb ik geen gas gegeven en de motor gelijk uit gezet.µ
nu wil ik weten of de motor een    non-interference motor is(ben zelf bang van niet)
de garagist was gisteren niet op zijn plaats(regie cars maastricht) maar ik heb 200km gereden (+roet test voor de keuring voor belgie) en nu heb ik wel recht op garantie maar ben bang dat ik een neen krijg van de garagist.
maar is de motor een non-interferance motor of niet.
bedankt voor het lezen.
fouten zijn voorbehouden aan slecht nederlands.
ik heb vorige week een alfa romeo 159 sportwagon 1.9JTDm 16V met 150pk gekocht.
heb bij aankoop de distributie riem laten vervangen door een nieuwe.
volgens de garagist mocht ik los gaan omdat er een nieuwe op zit maar heb me wel ingehouden.
rij ik gisteren richting houthalen en toen hield de motor wat in en 200meter verder gas ik wat gas en toen hoorde ik:
rakakatakatakaktaka en heb ik geen gas gegeven en de motor gelijk uit gezet.µ
nu wil ik weten of de motor een    non-interference motor is(ben zelf bang van niet)
de garagist was gisteren niet op zijn plaats(regie cars maastricht) maar ik heb 200km gereden (+roet test voor de keuring voor belgie) en nu heb ik wel recht op garantie maar ben bang dat ik een neen krijg van de garagist.
maar is de motor een non-interferance motor of niet.
bedankt voor het lezen.
fouten zijn voorbehouden aan slecht nederlands.