Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze zeker?Ik moest ook meteen aan die Baja Kever in Hilversum denken! Nu zit er een andere uitlaat op, met een bocht bovenaan.
Die Maserati rouwauto’s zijn bijzonder en chique!
97-72-HK by CitroenAZU, on FlickrJazeker, dat is hem!
Idem voor de origineel Nederlandse R4 van 55 jaar oud!Wow, een origineel Nederlandse Transit van 46 jaar oud!
De kans dat de R4 een beschermd bestaan in een garage heeft gehad is wel wat groter dan bij de Transit, lijkt me. Maar inderdaad, een goedkope en roestgevoelige auto die het lang uithoudt is bijzonder.Idem voor de origineel Nederlandse R4 van 55 jaar oud!
W108 is het standaard model en de w109 de luxere uitvoering, lees langere wielbasis, luchtvering en walnotenhout van binnenMooie spots en wat een toeval dat er twee keer dezelfde Passat wordt gespot!
Ik heb er ook weer een paar...
Een Matra Murena die ik al een tijdje wilde fotograferen:
![]()
Vervolgens zag ik die een dag later "live" voorbij rijden:
![]()
Dan deze prachtige tegenpolen:
![]()
![]()
Wanneer heb je voor het laatst een Ferrari Roma naast een Volvo 440 zien staan?
![]()
![]()
Is dit nou een W108 of W109?
Een prachtige Nissan 370Z:
![]()
![]()
Een Mitsubishi Pajero 16 valve 2400:
![]()
![]()
Een M3 waar ik een keer eerder een Ferrari had gespot:
![]()
Een Mirai in dagelijks gebruik als taxi:
![]()
En als laatste een Ford Flex voorzien van wielklem:
![]()
Wat een enorm lang ding is dat!
Korte wielbasis is altijd W108, lange wielbasis is dat alleen als 300SEL met luchtvering. Dus een 280SEL met lange wielbasis is ook een W108.W108 is het standaard model en de w109 de luxere uitvoering, lees langere wielbasis, luchtvering en walnotenhout van binnen
Daarom ook lang en....Korte wielbasis is altijd W108, lange wielbasis is dat alleen als 300SEL met luchtvering. Dus een 280SEL met lange wielbasis is ook een W108.
Met bumpers idd een stuk beter. Ook wel blij met de wisseltjes. Smoelt wel lekker.Mercedes-Benz 200 D '74. Prachtige chique wagen en dan deze kleur, die (A-klasse?) wielen en gemis van de bumpers. Bah!
![]()
![]()
BMW 728i '00. Chromen grille en raamlijsten en hij was af.
![]()
![]()
Chrysler 300C '08. De station zie je wat minder vaak en gelukkig gewoon met originele grille en wielen.
![]()
![]()
Grappig, dit is dezelfde als die ik eerder in dit topic spotte!Honda Prelude '89
![]()
![]()
Wat leuk dat mijn spot op de website vermeld wordt.Deze Mitsubishi Lancer ziet er nog goed uit. Dit model kom je niet vaak meer tegen.
![]()
![]()
Ik denk dat inmiddels alles uit sidecode 4 het fotograferen waard is. In de huidige wegwerpcultuur is een auto van 34+ jaar oud iets bijzonders. Ik had 'm ook gefotografeerd als-ie er aanzienlijk minder strak bij stond.
Gevalletje te laat: toen de Vectra B net uitkwam heb ik bij de lokale Opel-dealer een exemplaar zien uitleveren aan iemand die al niet de jongste meer was. Die auto heeft tot dit jaar een paar straten verderop geparkeerd gestaan, waarvan zeker de laatste drie jaar omringd door onkruid op dezelfde plek, en ik bedacht me steeds dat ik een foto moest maken maar het kwam er nooit van. De blanke lak was er langzamerhand in grote plakken vanaf gevallen en de achterschermen waren redelijk roestig. Ik kan me op dit moment het kenteken niet herinneren, maar toen ik 'm een paar maanden geleden miste kwam na enig denken de kentekenserie omhoog en kon ik met wat zoeken de exacte auto vinden. Hij is direct van de eerste eigenaar naar de sloop gegaan.
02-XR-LG by CitroenAZU, on Flickr
85-VR-GK by CitroenAZU, on Flickr
AR-10-11 by CitroenAZU, on Flickr
34-XR-FN by CitroenAZU, on Flickr
DR-23-21 by CitroenAZU, on Flickr
DM-00-18 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_9794 by CitroenAZU, on Flickr
70-RVV-3 by CitroenAZU, on Flickr
ZJ-54-YZ by CitroenAZU, on Flickr
PZ-68-JL by CitroenAZU, on Flickr
IMG_7451 by CitroenAZU, on Flickr
KZ-90-GJ by CitroenAZU, on Flickr
BE-29-43 by CitroenAZU, on Flickr
XD-100-R by CitroenAZU, on Flickr
Die Toyota Cressida 2.8 stationwagon is echt een bijzonder ding! 5M-GE (non-turbo Supra blok) in een stationwagon!
Volgens mij hebben Apex Chasers een voorkeur voor Honda Civic EKtjesHonda Civic '98
![]()
Honda Civic '99
![]()
Het zal wel om een Twingo dakje gaan. Blijkbaar past het ook maar nét!In Laren zie je ook wel eens leuke auto's die niet in de categorie supercars vallen...
![]()
Maar het staat me niet bij dat de Alto van die jaargang ooit met een roldak als dit is geleverd?
BMW 728i '86
![]()
Staat ie ook niet erg hoog op zijn poten? Of lijkt dat alleen maar zo.![]()
Ik merk dat in omgeving Emmen de oldtimers en youngtimers zich plaats maken in de garage zo langzamerhand, toch nog deze (hele foute) Golf MK2 gespot uit 1990. Slechte foto helaas.
Het spatbord, bestuurders deur en motorkap hadden een hele andere kleur dan de rest van de auto. Ik vermoed dat hij nog weleens een ongelukje heeft gehad in het verleden. Erg foute velgen ook...