Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me niet echt fijn rijden. Op een vrij lage pick-up zoals een oude HiLux is zo'n opbouw al een dingetje en moet je echt gaan ompakken als je gaat rijden om alles met een beetje gewicht op de vloer te leggen. Hulpveren waren ook aan te raden. Op zo'n T3 staat het gewoon minstens een halve meter hoger nog.Volkswagen T3 '87
![]()
Dat Golfje is wel toe aan een nieuwe kofferklep, voor de rest *lijkt* ie me roesttechnisch niet verkeerd. Wat me ook opvalt, GL-GTI dash in 'n C, zal er wel naderhand zijn ingezet. In 'n C zat vanaf de fabriek 't hardplastic dashboard zonder het handschoenvak klepje wat naar boven open gaat.Volkswagen Golf '83
![]()
Nee, bij de C en CL (en zelfs in de late LX) zijn de harde dashboards geplaatst. Het mooie met de dashboardklep naar boven openende hadden alleen de GTI, de GL en de GX (en vroege LX). LX en GX waren actiemodellen in 1983.Nu is dit wel een heel laat exemplaar. Zouden ze daar niet standaard dat luxe dash gehad hebben?