Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dacht ik even een Wuling te spotten.. blijkt het een MOVE E4-brommobiel te zijn..
wat een ongelofelijk lompe SUF dat eigenlijk is
't Was een beetje haastwerk, stom toevallig dat ik ze uit m'n ooghoek zag. Daardoor ook de Alfa gemist en de Twingo en Musa bewust laten schieten. Wilde wel alle vier de kanten van beide Panhards in beeld, en hij stond ook precies tussen de Panhards in dus was moeilijk te vermijden met die omvang en kleurMet een beetje spelen met de camera was die Mazda best uit beeld te krijgen. Maar wel gaaf, die Panhards. De CD heb ik zelf ook een keertje gespot.
Zo eentje heeft in een grijs verleden mijn moeder nog gehad. Een soort van British racing green, met 4 deuren en een achterklepje. Als ik het me goed herinner waren die toen al vrij zeldzaam t.o.v. de 3 deurs modellen. Er zat een 1.5l motorblokje in. Roesten was hij ook goed in.Zo'n eerste model Civic is ook leuk, ik heb het idee dat de vijfdeurs zeldzamer is dan de driedeurs.
Regionaal verschil? Ik zie er ondertussen best een boel naar buiten komende klassiekers staan nog binnen.
Ah die zie ik altijd op de dijk geparkeerd staan, dacht dat die nooit van z'n plek kwamXH-08-RG by CitroenAZU, on Flickr
grappig, kom je uit Rhoon?Ah die zie ik altijd op de dijk geparkeerd staan, dacht dat die nooit van z'n plek kwam
Nee maar ik werk er om de hoek dus ik neem wel eens de toeristische route naar huis door Rhoon. En op zondag wil ik er nog wel eens naar de appie omdat in mijn dorp alles op die dag dicht is.grappig, kom je uit Rhoon?