Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Dat er tegenover is aan de letters te zien een oude Volkswagen dealer?
Klopt, is inderdaad vroeger een Volkswagen dealer geweest, ik kan mij herinneren dat ze ook ooit een Ferrari Testarossa in de showroom hadden staan, of het een een replica of een echte was weet ik zo niet meer, volgens mij een echte, er wordt in Bolsward, waar het pand staat, al jaren gesproken dat er op die plek een Lidl komt, maar het inmiddels al jaren leegstaande en verpauperde pand staat er nog steeds.

Ik heb iets met wat oudere terreinauto's
t4L2FL9.jpg

Zowaar een Wind in iets anders dan zwart of wit!
S1AzJPB.jpg

Twee maanden oud...
E1Z4IKJ.jpg

Deze verdient meer foto's
5PoTsRn.jpg

SPJhznn.jpg

Pp3uJXf.jpg

Ik probeer ook een inhaalslag te maken met mijn spots. Volgens mij loop ik inmiddels bijna drie jaar achter... Gemakshalve begin ik eerst maar eens met mijn foto's uit 2024. Dit zijn de spots van de eerste drie maanden vorig jaar:

Deel 1

Van bezoekers aan Interclassics Maastricht vorig jaar.

Ford 20M Coupé uit 1970.

Toyota Mark II Grande hardtop uit 1997.

Wat is die groene will cypha voor een daihatsu sirion kloon?

Prachtige fotoserie hier weer (y) (y)

opvallend mooi zijn de diplomat en de audi 200 avant, heerlijk zo zonder dakreling.

Deel 11

Daihatsu Hijet uit 1982.

De SRV boer in Holwerd had destijds zo'n busje, in een lichtbruine kleur.
Hiermee bevoorrade hij deels zijn SRV wagen
De beste man is in 1998 met pensioen gegaan, en heb ik het busje nooit meer gezien.
Heb het altijd een leuk ding gevonden.

Je ziet wel designelementen van de latere Aygo en Yaris, vooral in de achterschermen. WiLL was een kortstondig marketingexperiment van Toyota met diverse fabrikanten van alles behalve auto's.

• Leuk
Waarderingen: Stif
Aai die audi 80 heeft het wat zwaar, wel hulde aam de eigenaar die hem gebruikt en geniet (waarschijnlijk winkeldochter) laat op kenteken gezet)

De 80 b3 is ook een plaatje

De blauwe 156 heeft lang op mijn lijstje gestaan

Moest in het weekeinde iets afleveren voor mijn vrouw - natuurlijk geen probleem. Zeker niet als je dan binnen nog geen 100m twéé leuke treffers ziet. De R16 zie je vaker maar dit patina vond ik oorspronkelijk (en ze was goed uit meerdere hoeken te zien, als je het mij vraagt staat ze al een tijdje op die plek) maar de Sierra 2.8i XR4x4 (volgens Kentekencheck) is zeker bijzonder, maar ergens sober qua accessoires. Had die oorspronkelijk bijvoorbeeld geen grotere achterspoiler? Vraag ik me af.
qPsjRbu.jpeg

tDDuVFg.jpeg

7oNHqc1.jpeg

Terug
Bovenaan