Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook een Talbot zijn, de verkleining van de achterruit (of beter van het gedeelte waar je doorheen kon kijken) kwam een paar jaar na de naamswijziging.Gezien het lage achterraam denk ik een Simca! Ik had terstond aan de noodrem getrokken.
Inderdaad.Mooie fiets.
![]()
Zo gaaf een BMW 3-serie E30 TouringGave Mercury Zephyr.
Zo'n originele en nette BMW 3-serie E30 Touring zie je nog maar zelden. Deze uit 1994 is ook een hele late.
![]()
![]()
Leuk om zo een Mazda 626 meer eens te zien.
Klopt!Autotron?
waar was dit als ik vragen mag?
waar was dit als ik vragen mag?
Het zijn bijzondere MPV's die naar verluidt reden/rijden als een sportieve hatchback. Dat was als ik me goed herinner de claim.Je had als dealeraccessoire een net iets andere spoilerset als die het voorste exemplaar heeft. Erg gaaf was dat, en dan ook met 20 inch velgen. De importeur had een zilvergrijze met oranje inlays, heel gaaf! Ik heb daar nog wel ergens een foto van.
Moderator
Niet echt een relevante opmerking: als je bekijkt hoeveel wagens die in kleine serie gebouwd werden onderdelen van massaproducenten gebruikten. Daar is al eens een topic over geweest, dacht ik. Denk nog maar aan de Astin Martin DB7 bv met achterlichten van een Mazda en spiegels van de CX om maar enkele zaken te noemen.
Een XJ220... Met een slotenset van een Ford. Heel premium.
Aston Vantage, Ford Ka-sleutel en Volvo navi met zelfs het Volvo-lettertype er nog in. Eerst de sleutel in het contact, omdraaien en dan op de startknop drukken.Niet echt een relevante opmerking: als je bekijkt hoeveel wagens die in kleine serie gebouwd werden onderdelen van massaproducenten gebruikten. Daar is al eens een topic over geweest, dacht ik. Denk nog maar aan de Astin Martin DB7 bv met achterlichten van een Mazda en spiegels van de CX om maar enkele zaken te noemen.