Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Gezien het lage achterraam denk ik een Simca! Ik had terstond aan de noodrem getrokken.
Kan ook een Talbot zijn, de verkleining van de achterruit (of beter van het gedeelte waar je doorheen kon kijken) kwam een paar jaar na de naamswijziging.

@Thema90: Ik zal je een privebericht sturen waar ik die Thema zag!

@944: Wat vond ik die Swiftjes (zowel mét als zonder kont) toch lelijk maar nu eigenlijk ontzettend leuk! De Cinquecento is ook erg leuk!

@HarmenA: Wat staat die Polo hoog op zijn pootjes? Of lijkt dat zo?

@MCW: Wat een keurige Lexus! Gaaf!

@Escher: Het moderne spul doet mij niet veel maar het kleurtje op de BMW vind ik dan wel weer leuk!

@Panpan: Leuke Marbella!

@Joost Boers: Toch knap, al rijdend vanuit de trein een duospot! ;)

@KR: Fraaie Volvo en nog fraaiere Lantra!

Gave Mercury Zephyr. :)

Zo'n originele en nette BMW 3-serie E30 Touring zie je nog maar zelden. Deze uit 1994 is ook een hele late.
IMG-20250111-123107861-HDR.jpg

IMG-20250111-123116757-HDR.jpg

76-AV-75 by CitroenAZU, on Flickr
GF-XT-78 by CitroenAZU, on Flickr
55-XS-JN by CitroenAZU, on Flickr
VL-SP-86 by CitroenAZU, on Flickr
DR-97-49 by CitroenAZU, on Flickr
JS-82-ZV by CitroenAZU, on Flickr
32-VF-HG by CitroenAZU, on Flickr
LT-XB-95 by CitroenAZU, on Flickr
51-PZB-6 by CitroenAZU, on Flickr
RB-03-KY by CitroenAZU, on Flickr
DL-30-13 by CitroenAZU, on Flickr
HP-60-RP by CitroenAZU, on Flickr
04-YB-68 by CitroenAZU, on Flickr
49-YB-20 by CitroenAZU, on Flickr
NR-14-XG by CitroenAZU, on Flickr
00-YB-94 by CitroenAZU, on Flickr
JX-77-ND by CitroenAZU, on Flickr
81-LB-PR by CitroenAZU, on Flickr

Eens en de Land Cruiser vind ik ook top!
MCW, leuke spot is die Suburban maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die van 2023 is. Dit model dateert uit mijn hoofd van 2015 en ik dacht dat er rond 2020 een nieuwe generatie kwam.

1978 Chevrolet Suburban
Deze Suburban is nog wat ouder en is waarschijnlijk een 'daily', het was hier immers maar net boven nul en er was goed gestrooid.

Je had als dealeraccessoire een net iets andere spoilerset als die het voorste exemplaar heeft. Erg gaaf was dat, en dan ook met 20 inch velgen. De importeur had een zilvergrijze met oranje inlays, heel gaaf! Ik heb daar nog wel ergens een foto van.

Je had als dealeraccessoire een net iets andere spoilerset als die het voorste exemplaar heeft. Erg gaaf was dat, en dan ook met 20 inch velgen. De importeur had een zilvergrijze met oranje inlays, heel gaaf! Ik heb daar nog wel ergens een foto van.
Het zijn bijzondere MPV's die naar verluidt reden/rijden als een sportieve hatchback. Dat was als ik me goed herinner de claim.

Huh?? ja idd het is een 406 coupe, komt niet vaak voor als ik twee keer moet kijken.
De rode polo, altijd leuk.
Als gratis spot bij de gebroeders s-max, een sirion2, zeer ondergewaardeerde daihatsu met toyota motor die je ook niet veel ziet.

Dan heb je veel geluk of hele goede contacten bij de RDW met "911" in het kenteken bij je Porsche! :D

Goed gebruikt is een understatement bij deze Citroën C15.. Leuk is die wel. :)
IMG-20250118-130427531-HDR.jpg

IMG-20250118-130408477-HDR.jpg

Laatst bewerkt:
Kijk nou die Toledo, en zo origineel ook met die stalen wielen.
Ook mooi de 305, nog met het oude neusje.

Niet echt een relevante opmerking: als je bekijkt hoeveel wagens die in kleine serie gebouwd werden onderdelen van massaproducenten gebruikten. Daar is al eens een topic over geweest, dacht ik. Denk nog maar aan de Astin Martin DB7 bv met achterlichten van een Mazda en spiegels van de CX om maar enkele zaken te noemen.

Niet echt een relevante opmerking: als je bekijkt hoeveel wagens die in kleine serie gebouwd werden onderdelen van massaproducenten gebruikten. Daar is al eens een topic over geweest, dacht ik. Denk nog maar aan de Astin Martin DB7 bv met achterlichten van een Mazda en spiegels van de CX om maar enkele zaken te noemen.
Aston Vantage, Ford Ka-sleutel en Volvo navi met zelfs het Volvo-lettertype er nog in. Eerst de sleutel in het contact, omdraaien en dan op de startknop drukken. :unsure:

Terug
Bovenaan