Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toepasselijk kenteken ook, zo voor die supermarkt!Wat een bak, zo'n G-Klasse Brabus:
![]()
Die Fengon kennen we in Nederland als de Seres 3.Ik rond af met een Chinese vreemde eend in de bijt. Deze Fengon 500 kost in België minder dan € 20.000:
![]()
Zou dit een Britse ombouw zijn?Peugeot J7 '70
Als ik mij niet vergis is de Seres de electrische veriant. Ik denk dat deze in Belgie ook Seres heet (als merknaam dan), maar de benzine variant heet officieel DFSK (merknaam) en Fengon is dan de typebenaming.Die Fengon kennen we in Nederland als de Seres 3.
![]()
Lijkt me niet zo waarschijnlijk bij een op het continent gebouwde en verkochte auto.Zou dit een Britse ombouw zijn?
Moderator
Bijzondere foto, want ik zie ook een Tesla bij een onbemand tankstation staanDe youngtimers en klassiekers lijken weer een heel eind in de winterslaap te dommelen... maar ineens heb je dan zo'n moment waarbij je ineens weer alert wordt! Rijdt er voor je ineens een elektrische (!) Saab 9-3. De foto is door het donker wat korrelig zodat je de belettering niet kunt lezen die de uitleg geeft, een goede kijker kan ook zien dat waar normaal de uitlaat te zien is, gewoon een gat in de bumper zit. Het lijkt in ieder geval een one-off engineeringsproject maar leuk deze tegen te komen!
![]()
Als Tesla rijder kom ik ook regelmatig bij de benzinepomp. Je ziet weleens vreemde blikken, maar dan vul ik de jerrycan voor mijn sloep ..Ook een Tesla-rijder moet wel eens de piepers afgieten.
Zo'n Thunderbird heeft hier jaren gestaan. Begon ooit als wit, stond altijd op dezelfde plaats en reed dus waarschijnlijk niet.
In Zuid Europa is deze kleurencombi alles behalve zeldzaam en misschien kwam de 1e eigenaar daar wel vaak en dan wil je echt geen zwarte Golf met zwart leerEen gewone Golf 4? Ja, maar in 2001 was wit iets voor busjes. En een Highline met álles in het wit én crème leder... heel apart
Misschien is hij uiteindelijk deze kleur geworden!Zo'n Thunderbird heeft hier jaren gestaan. Begon ooit als wit, stond altijd op dezelfde plaats en reed dus waarschijnlijk niet.
Wat zou het zijn? Een Golf 1?
![]()
En dan (vermoed ik) in een sociale huurwoningen buurt, scheef, blind geparkeerd. 100% huurauto tbv een bruiloft waarschijnlijk....Moet dat nu echt in het grijs? Ook in kleur leverbaar...
![]()
.
Dat vond ik ook!Gave Accord!
Musk was CEO van Tesla sinds 2008, dat is ook het eerste productiejaar van de Roadster.Toen was tesla nog muskloos
Heel leuk! Dat zal er misschien zo een zijn geweest. In NL nog nooit gezien.Ja die ja! Dankje
Weer mooie spots voorbij zien komen. Ook ik heb weer mooie bakken gespot:
Oldsmobile
![]()
Heel leuk! Dat zal er misschien zo een zijn geweest. In NL nog nooit gezien.