Ik schud nog snel mijn iPhone leeg met de laatste spots van 2022.
Nadat ik begin december al een exemplaar spotte, zag ik twee weken geleden nóg een Kia Carens van de eerste generatie:
Zo'n Giulia Quadrifoglio kan wit eigenlijk best goed hebben:
Leuke Eend op een ijskoude ochtend:
Gave Cadillac Brougham uit '92 (!), ik schatte hem ongeveer 10 jaar ouder:
Modern en toch obscuur, aangezien deze Acura MDX nooit nieuw in Europa werd geleverd:
In Laren (uiteraard) zag ik deze imposante Rolls Royce Phantom Drophead Coupé:
Nog eentje in de categorie modern en toch obscuur. De R-versie van de VW Arteon Shooting Break wordt niet geleverd in Nederland of België:
Ik kan me niet voorstellen dat er veel XC90s met een V8 onder de kap nieuw zijn geleverd in Nederland:
Deze Nissan Micra spotte ik enkel omdat het een "Nicki Vankets"-uitvoering betreft. Deze samenwerking met een Belgische modeontwerper heeft een opvallend verzorgd
interieur:
ONK BMW 840Ci:
Voor één keer een echte Mercedes-AMG S63 en geen badge-neppert:
Op de Dam in Amsterdam zag ik deze splinternieuwe Mercedes-AMG SL63+. Kost bijna drie ton, je zou het zo niet zeggen...
Vermoedelijk is Nederland binnenkort een Aston Martin DB7 rijker:
Deze Oekraïense Volvo S60 viel zowel op vanwege de kleur als het vanwege het feit dat 'ie zo hoog op zijn poten stond. Het is blijkbaar een AWD-uitvoering, die volgens mij niet of toch héél weinig in de Benelux is verkocht:
Afsluiten doe ik met nóg een modern, maar obscuur model. Deze bijzonder gelijnde Hyundai Staria wordt opnieuw niet in België of Nederland verkocht, aangezien hij enkel met diesel-motoren wordt aangeboden. In Duitsland is er blijkbaar wel een markt voor: