Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joel 1987 zei:Vanmorgen reed ik achter een Mitsubishi Space Star met een trekhaak....
Het viel me op dat deze trekhaak niet in het midden van de auto lijkt te zitten:
Dat is me nog nooit opgevallen bij een auto, waarom zou de trekhaak niet gewoon netjes in het midden zitten?
MX6 zei:Joel 1987 zei:Vanmorgen reed ik achter een Mitsubishi Space Star met een trekhaak....
Het viel me op dat deze trekhaak niet in het midden van de auto lijkt te zitten:
Dat is me nog nooit opgevallen bij een auto, waarom zou de trekhaak niet gewoon netjes in het midden zitten?
De trekhaak zal er wel alleen opzitten voor een fietsdrager.
Wellicht dat de fietsen nu een betere positie hebben, maar dat is een aanname.
louisz zei:
Ik had al zo'n vermoeden, maar kon er zo snel geen bevestiging van krijgen. Waar zie je dat aan, als ik vragen mag?Muddy Bandit zei:Hiervan is alleen het chassisnummer afkomstig uit 1972, de rest is minimaal 20 jaar jonger.![]()
louisz zei:Ik had al zo'n vermoeden, maar kon er zo snel geen bevestiging van krijgen. Waar zie je dat aan, als ik vragen mag?
Arievectra zei:Die achterlichten van die VOLVO 144 zien er best wel triest uit