Escher
Wegverkenner
Ik schud mijn iPhone ook even uit. Sorry voor de kwaliteit; de meeste spots zijn door een (auto)raam vastgelegd.
Beginnen doen we met een US-spec Mercedes SL uit de jaren '80. Toch echt een stuk minder aantrekkelijk dan het Europese model...
Dit paarse Mini'tje trotseerde de gietende regen:
Aan hetzelfde verkeerslicht zag ik vanuit mijn ooghoek dit Oostblok-apparaat: een heuse UAZ Bukhanka!
Minstens even obscuur is deze Fiat Strada Adventure. Het is daarenboven nog een speciale uitvoering, nl. een "Lumberjack":
In de rij bij de bakker kwam deze Chevrolet Camaro op een trailer voorbij:
Aan het station van Sint-Niklaas schreed deze prachtige Mercedes 280S voorbij, was echt om door een ringetje te halen:
Een behoorlijk grijze muis, maar nooit in West-Europa geleverd en daardoor wel spotwaardig:
Eén van de weinige hybrides waar ik warm van wordt:
Afsluiten doe ik met dit bizarre gemodificeerde Volkswagen Golf Cabrio:
Beginnen doen we met een US-spec Mercedes SL uit de jaren '80. Toch echt een stuk minder aantrekkelijk dan het Europese model...

Dit paarse Mini'tje trotseerde de gietende regen:

Aan hetzelfde verkeerslicht zag ik vanuit mijn ooghoek dit Oostblok-apparaat: een heuse UAZ Bukhanka!

Minstens even obscuur is deze Fiat Strada Adventure. Het is daarenboven nog een speciale uitvoering, nl. een "Lumberjack":

In de rij bij de bakker kwam deze Chevrolet Camaro op een trailer voorbij:

Aan het station van Sint-Niklaas schreed deze prachtige Mercedes 280S voorbij, was echt om door een ringetje te halen:

Een behoorlijk grijze muis, maar nooit in West-Europa geleverd en daardoor wel spotwaardig:

Eén van de weinige hybrides waar ik warm van wordt:

Afsluiten doe ik met dit bizarre gemodificeerde Volkswagen Golf Cabrio: