Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Ik schud mijn iPhone ook even uit. Sorry voor de kwaliteit; de meeste spots zijn door een (auto)raam vastgelegd.

Beginnen doen we met een US-spec Mercedes SL uit de jaren '80. Toch echt een stuk minder aantrekkelijk dan het Europese model...
spot189.jpg


Dit paarse Mini'tje trotseerde de gietende regen:
spot190.jpg


Aan hetzelfde verkeerslicht zag ik vanuit mijn ooghoek dit Oostblok-apparaat: een heuse UAZ Bukhanka!
spot191.jpg


Minstens even obscuur is deze Fiat Strada Adventure. Het is daarenboven nog een speciale uitvoering, nl. een "Lumberjack":
spot192.jpg


In de rij bij de bakker kwam deze Chevrolet Camaro op een trailer voorbij:
spot193.jpg


Aan het station van Sint-Niklaas schreed deze prachtige Mercedes 280S voorbij, was echt om door een ringetje te halen:
spot194.jpg


Een behoorlijk grijze muis, maar nooit in West-Europa geleverd en daardoor wel spotwaardig:
spot195.jpg


Eén van de weinige hybrides waar ik warm van wordt:
spot196.jpg


Afsluiten doe ik met dit bizarre gemodificeerde Volkswagen Golf Cabrio:
spot197.jpg
 
Favorieten vanaf 18-9.
JFR: prachtige Alfa Romeo!
louisz: DAF 66, VW Passat (zou die Bora erbij horen?) en geweldige Chrysler Saratoga! Lancia is heel gaaf en de Prelude, in al zijn sneuheid, ook.
Radar: heel apart, zo'n Prius C. Die heb ik nog nooit gezien, toffe spot net als de Hanomag!
Klassiekerrijder: nette Alfa Romeo! Dat groen zie ik niet vaak maar staat goed. Ook de Saab 900, Rover P4, Fiat Giardiniera.
citroenAZU: Land Rover lightweight, besteleend, Toyota Supra, Chevrolet Suburban, toffe duo's met de Ami, C-Elysée, TVR.
Dizono: geweldige Bugatti!
marathon: wat je zegt, geweldige Golf!
Escher: Bukhanka, Mercedes-Benz 280S, Nissan Tiida en geweldige Polestar 1!




1943 GMC CCKW 352
Son en Breugel: ongetwijfeld ter herdenking van Market Garden een truck uit WO-II. Leuk detail: als die stickers kloppen was hij van de parachutedivisie die bij het dorp gedropt is.


1973 Ford Capri
Eindhoven: de eerste Mk1 Capri voor mijn lens is gelijk ongetwijfeld de kleurrijkste van de hele regio.


1960 DAF 600
En mijn favoriet van de week is deze prachtige DAF vlakbij het museum. Hij is van een particulier baasje dus denk ik niet dat hij bij de collectie hoort en telt hij voor hier. :)
 
Het is de vraag of WZJVBV de juiste categorie is omdat het noch in Nederland noch in België is, maar toch zo bijzonder om in de parkeergarage van de supermarkt voor mijn wekelijkse boodschap de volgende auto aan te treffen.

Iso_Grifo by Seppl Huber, auf Flickr

Na de boodschappen te hebben gedaan en ze in mijn bolide (ernaast op de foto met ca. 1% van de marktwaarde), kwamen de eigenaren eraan. Hij had een gebroken arm en daarom moest zij morgen naar een oldtimershow rijden. Omdat ze toch moesten tanken, hadden ze snel even nog de boodschappen gehaald. Naar eigen zeggen, reeds 21 jaar in bezit en een goede investering!
 
PZ-68-JL by CitroenAZU, on Flickr
GN-067-D by CitroenAZU, on Flickr
HH-TF-15 by CitroenAZU, on Flickr
PM-03-89 by CitroenAZU, on Flickr
RT-60-GX by CitroenAZU, on Flickr
RX-97-FG by CitroenAZU, on Flickr
DL-11-11 by CitroenAZU, on Flickr
PM-20-50 by CitroenAZU, on Flickr
LV-76-GB by CitroenAZU, on Flickr
2021 by CitroenAZU, on Flickr
EV-129-WT by CitroenAZU, on Flickr
DE-26-54 by CitroenAZU, on Flickr
DL-18-32 by CitroenAZU, on Flickr
DH-06-58 by CitroenAZU, on Flickr
AL-08-64 by CitroenAZU, on Flickr
HP-42-KP by CitroenAZU, on Flickr
GG-HX-23 by CitroenAZU, on Flickr
MB-25-53 by CitroenAZU, on Flickr
69-AR-76 by CitroenAZU, on Flickr
72-HR-37 by CitroenAZU, on Flickr
PM-05-10 by CitroenAZU, on Flickr
LG-20-XJ by CitroenAZU, on Flickr
BE-48-82 by CitroenAZU, on Flickr
51-GB-75 by CitroenAZU, on Flickr
50-ZS-98 by CitroenAZU, on Flickr
L QG 469H by CitroenAZU, on Flickr
AM-07-57 by CitroenAZU, on Flickr
DR-84-96 by CitroenAZU, on Flickr
14-LVK-8 by CitroenAZU, on Flickr
79-96-SR by CitroenAZU, on Flickr
PJ-95-GS by CitroenAZU, on Flickr
01-72-TH by CitroenAZU, on Flickr
RT-BB-96 by CitroenAZU, on Flickr
PI ZE 513H by CitroenAZU, on Flickr
TL-815-X by CitroenAZU, on Flickr
24-86-DV by CitroenAZU, on Flickr
AL-30-99 by CitroenAZU, on Flickr
 
Inderdaad! Ik heb een tijdje zitten kijken naar die DS cabrio, het T3-bouwpakket en de Morris Oxford. (y) Ook een fraaie Alfa GTV van A. Brandhorst en de Iso Grifo is fantastisch.
 
Ik ben vandaag niet gaan spotten maar kwam wel deze Mercedes-Benz 280 SE uit 1969 tegen (die sinds 1999 bij dezelfde eigenaar is):

 
HarmenA zei:
Lijkt me een vroege Citroën BX dit.
IMG-20210925-142015391-2.jpg

Dat is het zeker, al waren ze er al met J-kentekens.

@AZU: wat een hoop mooie spots weer! (y)




Een Daf 33 uit 1974.



Een Triumph Herald convertible uit 1970, met het neusje van een Vitesse.



Op een camping in Zuid-Limburg trof ik een aantal oude auto's aan, waaronder een Ford Escort uit 1973.



Een Volkswagen Caddy uit 1985.



Nog een, maar dan uit 1991.



Een Volkswagen Golf GTD uit 1981 met een bodykit.



Een Rover P5 uit 1970.



Een MG Maestro.



Een zwart Eendje uit 1985.



Deze Austin Allegro uit 1978 is al vaker langs gekomen in dit topic, maar ik was voor het eerst passagier van dit wonderlijke Britse apparaat.



Een Harley-Davidson uit 1932, met een vriendelijk zwaaiende dame in de zijspan.



Zwitsers gebouwde voertuigen komen zelden voorbij in dit topic. Vandaar dat ik deze Condor A580 uit 1953 hier plaats.



Een Toyota Crown 2600 Station Wagon uit 1979.



Een Austin Maxi uit 1979.



Hier woont overduidelijk een Peugeot-liefhebber. In 2014 had ik er al eens deze Peugeot 305 Break Service gespot, maar nu stond er een hele rij mooie Peugeots. In de garage stonden trouwens nog twee 203's.



Oftewel: een 204 uit 1974, een 202 uit 1938, een 201 uit 1932 en een 203 Fourgonnette uit 1958.







 
Fantastische spots! (y)

Jammer van de aftermarket velgen, maar een C5 allroad zie ik echt nooit meer
5eWvBku.jpg


Datzelfde geldt voor een eerste generatie MX-5 in nette staat die niet tot racer is verbouwd
WOTkTTo.jpg


Ik fotografeer zelden motoren, maar deze Moto Guzzi uit 1953 is wel bijzonder
PqNWdB7.jpg


Jaren geleden werd deze Polo me aangeboden voor 100 euro, met alleen wat laswerk aan de accubak. Zo te zien inmiddels zonder motor
vpHpRzi.jpg
 
Ik ben weer terug van vakantie, waar ik natuurlijk weer veel met mijn camera in de hand heb gelopen. Na een week gewerkt te hebben, en het meest wel opgeruimd te hebben is het al bijna weer tijd om over te gaan op de orde van de dag, Forummen dus!

Ik heb me wat ingelezen in dit topic, wat een leuke spots komen er voorbij! Ook leuk om te zien dat er nu veel meer interactie is EN niet zo als (tijden) geleden de foto's werden gedumpt door mensen. (y)

Kleine greep wat ik voor mijn vakantie heb gespot!


Bijna vanuit mijn tuin gespot, deze 1989 Peugeot 205 CJ Cabrio.


1980 Chevrolet Caprice Classic


In Roden zag ik deze 1991 Toyota Land Cruiser Camper, gaaf maar of ik zelf zo zou gaan kamperen..

In Zuidlaren was het op een zondag weer tijd voor de rommelmarkt, ik ga altijd graag kijken daar, hoewel het geen Bakkeveen is. Qua spots is Zuidlaren beter, qua koopjes wint Friesland. Zuidlaren op de Brink is altijd goed voor veel spots:


1968 Autobianchi Giardiniera


1984 Volkswagen Kever, opmerkelijk dit vrij nieuwe kenteken. Ik zie niet vaak Kevers die nog "laat" zijn geïmporteerd, met een "gewoon kenteken"


Heel mooi deze 1966 Peugeot 404.


2006 Hummer H3, eerder zag ik meer Hummers heb ik het gevoel.


1975 DAF 66 Coupé Super Luxe Variomatic


1984 Ford Escort Cabriolet


1985 Mercury Grand Marquis, het viel op den duur op dat er wel vrij veel Amerikaanse auto's passeerden, dus toen toch maar even gekeken bij de weg, en ik viel met mijn neus in de boter, er bleek een soort rondrit te zijn die in Zuidlaren een stop maakte. Deze Mercury vond ik denk ik het tofste.


1959 Edsel Villager, en deze was misschien het meest bijzonder.


1967 Volvo Amazon P220


1957 Opel Rekord.

Thuis, op weg naar kantoor:

2002 M.A.N AK Competition Camper, het schijnt een enorm bijzonder ding te zijn. Waar maar 7 van zijn gemaakt. Ik zag een filmpje van een andere, en daarin werd verteld dat dit ding nieuw 700.000 D-Mark kostte.

Op 21 augustus ging ik nog een keer naar de rommelmarkt in Bakkeveen, meer koopjes en ook op de parking vaak genoeg leuks te zien:

De eerste auto die ik zag was meteen de beste spot denk ik, een 1980 Mini Clubman Estate 1100 met de lichten aan.


1972 Ford Transit 130 Camper, ik dacht dat ie ouder was om de een of andere reden.


1989 Trabant 601 Limousine


1985 Audi Coupé GT, van een liefhebber ik zag hem eens eerder op de klassiekerbeurs in Leeuwarden.


1972 Citroën Dyane, de rommelmarkt is 2 delen, zeg maar een soort weiland (met parking) en dan op de parkeerplaats, in de bewoonde wereld. Ik zag daar deze Dyane rijden, helaas reed ie een straat in. Wachtend op mijn vader, zag ik eens dat hij bij een huis geparkeerd stond, toch maar even snel heen gelopen.


Op de parking, deze leuke 1975 DAF 44 Variomatic

Na afloop gaan we altijd "lunchen" in Oosterwolde, dus nu ook.

1971 Opel Admiral, meestal zie ik een Diplomat. Nouja hij is nog onder ons zeggen we dan maar!


1996 Mini 1.3i Balmoral Edition, eens een keer geen Cooper.


1993 Peugeot 106 Cabriolet made by R en S Carrosseriebouw, uit Duitsland.

Dat was hem weer voor nu!
 
Dat rekje op het kofferdeksel van die DAF 44; zit die nou wel of niet verkeerd om? Ik heb altijd geleerd dat de “tegenhoudbeugel” er zit om te voorkomen dat bij een botsing de koffers door de achterruit (en erger) vliegen. Ik zie ze echter vaak zitten zoals hier op de foto vandaar mijn twijfel. Wie weet hoe het écht zit?
 
AE-73-47 by CitroenAZU, on Flickr
BZ-60-JV by CitroenAZU, on Flickr
PZ-72-YH by CitroenAZU, on Flickr
DL-36-84 by CitroenAZU, on Flickr
72-NSK-9 by CitroenAZU, on Flickr
28-55-XM by CitroenAZU, on Flickr
LX-65-JZ by CitroenAZU, on Flickr
24-00-UR by CitroenAZU, on Flickr
2-VBT-34 by CitroenAZU, on Flickr
HR-02-DY by CitroenAZU, on Flickr
DL-72-75 by CitroenAZU, on Flickr
PG-53-SK by CitroenAZU, on Flickr
XS-NN-24 by CitroenAZU, on Flickr
81-AP-92 by CitroenAZU, on Flickr
25-DL-BG by CitroenAZU, on Flickr
49-TM-24 by CitroenAZU, on Flickr
26-HZP-6 by CitroenAZU, on Flickr
2-KRN-66 by CitroenAZU, on Flickr
ZG-904-N by CitroenAZU, on Flickr
46-HHj-1 by CitroenAZU, on Flickr
77-82-EG by CitroenAZU, on Flickr
11-40-NS by CitroenAZU, on Flickr
40-JBJ-3 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_0671 by CitroenAZU, on Flickr
L-074-XV by CitroenAZU, on Flickr
DSC_0616 by CitroenAZU, on Flickr
 
Mooie spots!

Die Austin Maxi, FP20RR; het kenteken herken ik. Heeft die in een tijdschrift gestaan, of was dat eentje met kenteken FP18RR?

@XBXG: stonden daar nu 5 Caddy's? Dat is een beste verzameling!
 
Het kan ook de FP-21-RR zijn, want die bestaat ook nog (foto).

En ja, de camping stond vol met Caddy's.




Niet alleen de AMRWR had zijn jaarlijkse uitje in Zuid-Limburg. Ook de Nederlandse Porsche 914 Club had er zijn weekend met toertocht.
Ik heb er die dag wel 20 gezien, waarvan ik er een paar op de foto kreeg.











Een Jaguar XJ6 uit 1984.



Een Simca 1301 Tourist uit 1975 met een vriendelijk zwaaiende chauffeur.



En een Reliant Scimitar GTE uit 1980.

 
Marc van der Togt zei:
Dat rekje op het kofferdeksel van die DAF 44; zit die nou wel of niet verkeerd om? Ik heb altijd geleerd dat de “tegenhoudbeugel” er zit om te voorkomen dat bij een botsing de koffers door de achterruit (en erger) vliegen. Ik zie ze echter vaak zitten zoals hier op de foto vandaar mijn twijfel. Wie weet hoe het écht zit?

Bij zeker 90% van die rekjes is het zo zwak dat die hooguit een lege koffer kunnen tegenhouden. Een volle koffer drukt het bij een aanrijding gewoon krom en vliegt dan wel door. En die mooie leren riemen die er omheen zitten zijn meestal ook niet van genoeg kwaliteit. Het beugeltje is dus makkelijk andersom want dan blijft de koffer gewoon liggen terwijl je de riemen eromheen vastmaakt.
 
Ik dacht altijd dat die beugel naar achteren/beneden moest zitten, maar het blijkt inderdaad zo te zijn zoals Marc zit: beugel naar voren/boven. Maar meer dan de helft doet 'm dus andersom, zeker als het vlak iets afloopt (achterop een Kever of Fiat 500 bijvoorbeeld).
 
Engineer2 zei:
Bij zeker 90% van die rekjes is het zo zwak dat die hooguit een lege koffer kunnen tegenhouden. Een volle koffer drukt het bij een aanrijding gewoon krom en vliegt dan wel door. En die mooie leren riemen die er omheen zitten zijn meestal ook niet van genoeg kwaliteit. Het beugeltje is dus makkelijk andersom want dan blijft de koffer gewoon liggen terwijl je de riemen eromheen vastmaakt.

Dank voor je reactie. Het is inderdaad logisch dat men omwille van gebruiksgemak voor de beugel onderaan kiest.
 
Deze week wat Toyota's gezien:

Een Canadese/Amerikaanse Corolla LE sedan.
51514000127_9bc42f4258_b.jpg


Zie je niet vaak deze 1e generatie Prius.
51529012844_d527144e31_b.jpg

51529013054_566c73b68f_b.jpg
 
DL-79-27 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_1050 by CitroenAZU, on Flickr
28-PA-45 by CitroenAZU, on Flickr
AE-27-38 by CitroenAZU, on Flickr
43-HG-53 by CitroenAZU, on Flickr
BR-98-RK by CitroenAZU, on Flickr
Tempo by CitroenAZU, on Flickr
DL-87-51 by CitroenAZU, on Flickr
43-YA-72 by CitroenAZU, on Flickr
FH-02-NX by CitroenAZU, on Flickr
61-SLR-6 by CitroenAZU, on Flickr
LX-FD-57 by CitroenAZU, on Flickr
20-GDZ-4 by CitroenAZU, on Flickr
5-TGJ-30 51-PR-BJ by CitroenAZU, on Flickr
BT-01-TP by CitroenAZU, on Flickr
PV-049-K by CitroenAZU, on Flickr
98-88-TX by CitroenAZU, on Flickr
06-UE-45 by CitroenAZU, on Flickr
JZ-54-NJ by CitroenAZU, on Flickr
NT-ZF-56 by CitroenAZU, on Flickr
AH-20-47 by CitroenAZU, on Flickr
77-YD-97 by CitroenAZU, on Flickr
36-83-NM by CitroenAZU, on Flickr
GX-62-JT by CitroenAZU, on Flickr
08-LD-JR by CitroenAZU, on Flickr
 
Klassiekerrijder zei:
Fantastische spots! (y)

Jammer van de aftermarket velgen, maar een C5 allroad zie ik echt nooit meer
5eWvBku.jpg

Dat is niet zo gek hoor het waren niet al te beste auto's (understatement) waar je compleet op leeg liep dus de meeste liggen allang op de sloop.
Leuk item over de "kwaliteit" van de allroad. https://youtu.be/KAhR1MLGYNU
 
Ach ja, JouBuis staat vol met dit soort onzinnige filmpjes... schijnt hip te zijn en soms ook nog wat financieel gewin te geven.
Filmpje is trouwens wel zwak.... wel even de grote jongen uithangen door met veel moeite die Laro daar boven op te parkeren maar niet het lef hebben om er aan de andere kant weer af te rijden.(n)
 
Met het herfstige weer van de afgelopen dagen zag ik de afgelopen week niet zo heel veel spotwaardig, maar deze vier vond ik toch de moeite om te plaatsen:

De eerste Dacia Spring EV die ik "in het wild" heb gezien. Ik vind het een beetje "net niet":
spot198.jpg


Een strakke en vooral volledig originele Mercedes CLS55 AMG, waarschijnlijk nog bij de eerste eigenaar (gelet op de "oude" Belgische nummerplaat):
spot199.jpg


Deze Rolls Royce Ghost Black Badge heeft ook een noemenswaardig kenteken. "B"-nummerplaten (B + 4 cijfers) vormen één van de eerste nummerplaatreeksen en konden binnen de familie worden doorgegeven. Met de invoering van het Europese model nummerplaten, kan je de combinatie blijkbaar ook overzetten op een nieuwe gepersonaliseerde plaat:
spot200.jpg


Ik sluit af met deze dieselende Duitse VW Caravelle "Club Joker" die vrolijk door de Antwerpse lage emissiezone tufte. Laten we voor de eigenaar hopen dat 'ie een dagpas heeft aangeschaft!
spot201.jpg
 
Wat extreem triest, dat filmpje met die Defender. Ik ken de Audi C5 best aardig en de luchtvering was eigenlijk het enige zwakke punt van de allroad (en als je weet hoe, wat en waar voor redelijke bedragen te repareren). Maar goed, laten we vooral domme mensen gaan napraten, dat doet het op AW altijd goed- vooral als het om VAG gaat.

@AZU: volgens mij hebben we dezelfde Rover SD1 gespot. Zo te zien ook allebei op de Oudegracht, al was jij op het water.

Lekker kleurtje, de opvallendste A2 colour.storm
tYtfNyB.jpg


zXcEwkB.jpg


jVjqDr2.jpg


3hAo8vZ.jpg
 
Het is druk hier deze week, leuk! Favorieten vanaf 24-9.
Jos: voor mij telt hij, mooie ISO!
A Brandhorst: prachtige Alfa!
citroenAZU: prachtige Morris Oxford, DS'en, Toyota Camry, Dodge, Ford Taunus, VW Type 3. Saab 95, Talbot, Rover P4, Ford Taunus en Consul. DAF, Morris Minor, Volvo's 260, Porsche 928.
Louisz: mooie Mercedes!
HarmenA: een behoorlijk vroege BX, leuk!
JFR: leuke 500!
XBXG: Triumph Herald, Ford Escort, geweldige MG Maestro en Toyota Crown, rijtje Peugeots, Porsches, Reliant.
Klassiekerrijder: leuke Moto Guzzi en Alfa Romeo!
Peter O: prachtige Caprice! Zeker origineel Nederlands zie ik ze zelden. Ook de Autobianchi, Edsel, Opel Rekord, Mini Clubman, Audi Coupé GT (fijne sfeervolle foto ook).
BMW auto: leuke import is die Corolla! Gezien de sticker zal hij uit Canada komen.
Escher: gave Rolls!




1952 Citroën HY
Dit is verreweg de vroegste HY voor mijn lens, geparkeerd bij een paviljoen voor de deur. Als het geschilderde Franse kenteken (van het begin van het landelijk systeem) origineel is, dan is hij van '52. Ik verwacht dat hij normaal binnen de poort staat want zou ervan staan te kijken als hij nog rijdt.


1997 Nissan 200SX
Een mooie en waarschijnlijk uit Japan gehaalde Nissan. De snelle Mitsubishi op de oprit kwam hier vorig jaar al eens voorbij.


2015 Jaguar F-Type / 2015 Lamborghini Aventador
Tweemaal snel nieuw spul!


2018 Ford F150 Raptor / 2018 Ferrari 488 Spider
En een kwartier later nogeens.


1983 Suzuki SJ410
Aan de andere kant van het spectrum een grondig gebruikte Suzuki.


1990 BMW 316i
En de meest versleten E30 die ik in tijden heb gezien. Achterop zat ook serieuze roest. In zo'n staat moeten ze onderhand zeldzamer zijn dan lijkt-wel-nieuw.
 
Vandaag gezien:

Opel Manta van 1990:



VW Passat van 1981:





Toyota Celica van 2002:





Nissan Micra van 1989:

 
Gaaf, die HY! Dat is tenminste eens echte patina in plaats van kunstmatig gepruts... de E30 verdient een grondige opknapbeurt, leuk ding verder.
 
Klassiekerrijder zei:
Prachtige spots, Wouter! (y)

Dankjewel!




Vlak voordat Max Verstappen de GP van Zandvoort ging winnen, ben ik nog even gaan wandelen in Valkenburg. Daar zag ik deze snaarstrakke W123 voorbij rijden.



Verderop zag ik vanuit de Wilhelminalaan ineens allerlei klassieke auto's wegrijden. Het bleek dat het jaarlijkse evenement Sittard Klassiek die dag een rit door Zuid-Limburg had georganiseerd. Ik heb lang niet alles kunnen fotograferen en in de straat zelf was het lastig fotograferen met veel slagschaduwen. De geur die er in de smalle steile straat hing is niet te beschrijven! :D

Een Rover P5 Coupé uit 1968.



Deze Belgische Mini Cooper is een kopie van de originele Mini die in 1964 de Monte Carlo Rally won.



Een Porsche 914 uit 1971.



Zo'n beetje alle accessoire die je kon vinden in de accessoirefolder van 1957 zijn te vinden op deze Kever.



Een Ford Thunderbird uit 1965.



Een Volkswagen T1 uit 1957. Eindelijk eens een verhoogd exemplaar i.p.v. al die verlaagde troep. (y)



Een Chevrolet Corvette Stingray uit 1965.



Een Triumph TR6 uit 1973.



Een Peugeot 203 uit 1952.



Een MG TD uit 1952.



Een Mercedes 450 SEL uit 1979.



Een BMW 2.8 L automatic uit 1976.



Een Fiat 124 Sport Coupé uit 1973.



Een VW Kever cabriolet uit 1975.



Een Ferrari 328 GTS uit 1986.



Een Rover P6 uit 1974.



Een Porsche 356C.



Een Riley Nine Brooklands Special uit 1937.



Een Peugeot 403 uit 1958.



En een Volkswagen T1 uit 1966.

 
Mooie klassiekers in Sittard. Die Ferrari is een bekende in dit topic, ik herken het kenteken.

Die Escort van is idd uniek! Leuk!
 
PX-LN-50 by CitroenAZU, on Flickr
JL-TX-40 by CitroenAZU, on Flickr
16-31-RK by CitroenAZU, on Flickr
GT-16-JF by CitroenAZU, on Flickr
PS-51-VK by CitroenAZU, on Flickr
8-VXN-34 by CitroenAZU, on Flickr
04-PP-LL by CitroenAZU, on Flickr
49-RZ-81 by CitroenAZU, on Flickr
80-ND-19 by CitroenAZU, on Flickr
DF-50-RX by CitroenAZU, on Flickr
NH-FX-36 by CitroenAZU, on Flickr
93-ZRV-3 by CitroenAZU, on Flickr
G-311-RS by CitroenAZU, on Flickr
NR-44-LV by CitroenAZU, on Flickr
LH-95-YY by CitroenAZU, on Flickr
AE-75-77 by CitroenAZU, on Flickr
78-DL-00 by CitroenAZU, on Flickr
H-500-GK by CitroenAZU, on Flickr
24-HF-ZF by CitroenAZU, on Flickr
99-03-AN by CitroenAZU, on Flickr
SV-SJ-03 by CitroenAZU, on Flickr
YBH 849J by CitroenAZU, on Flickr
35-SH-71 by CitroenAZU, on Flickr
79-YD-75 by CitroenAZU, on Flickr
 
Leuk die ONK 280CE van 2e eigenaar (y)

Valt mij overigens nu pas op dat die een zelfde soort achterruitvorm heeft dan de hardtop van de W113 en de R107.

jwfSpvx.jpg


iZeJmg3.jpg


a1Sr3xa.jpg
 
Barri zei:
Een gele? Ik zag deze week ergens een foto langskomen van een gele Bond Bug in NL.
Maar een targa dak? Het hele dak is toch het portier?

Ik kwam net via de AW-homepage terecht op een oude pagina in dit topic en las je reactie. Het zou best kunnen dat je die gele Bond Bug bij mij op Twitter of Insta hebt gezien. In ieder geval heb ik rond die tijd deze foto gepost:

IMG_20210617_172508.jpg


Mooi op tijd, deze reactie, maar 't is wél mooi een gele Bond Bug!
 
Ik denk dat die Mini Marcos een Mini Jem is. De Mini Jem heeft alleen een andere neus en andere achterlichten dan de Mini Marcos. Wel heel zeldzaam!
 
Een prachtige, originele Citroën Dyane uit 1971.



Een Mercedes 560 SL uit 1986.



Een origineel Nederlandse Ford Mustang convertible uit 1972.



Een VW Kever cabriolet uit 1971.



Een Triumph Spitfire uit 1972.



Een MG B Tourer uit 1977.



Een Mercedes 380 SL uit 1984.



Dit Eendje uit 1987 was ik enkele dagen eerder al tegen gekomen in België. Nu reed ie in Schin op Geul.



Een Opel Kadett C.



Een Renault Avantime.



Een blauw Eendje, vergezeld door twee Škoda's. Als iemand mij kan vertellen welk model Škoda dit precies is? 105? 120? :confused:





En een Jensen Interceptor uit 1972.

 
Terug
Bovenaan