Favorieten vanaf 28 augustus.
Charger: Dodge Coronet, Saab 99, Ford Mustang, Chevy C30 en C20, heerlijke Cadillac Fleetwood (dat hij origineel Nederlands is maakt het helemaal af)
Timo1990: leuk kleurtje heeft die Land Cruiser! Verder: BMW 316i, Volvo 142, Volvo 66, Citroën XM (al is die toch echt van ’96 en niet van ’99

)
Radar: die 309’s zijn allebei leuke spots, elk om hun eigen reden
XBXG: wat een geweldige VW Passat! Die tijdsconforme stickers maken het natuurlijk helemaal af. Verder: Citroën LNA en ZX, Opel GT
Anderson: heel apart ding blijft zo’n Landwind, wel een gave spot!
En dan nog een flinke lading van mijn eigen spots, te beginnen met 29 augustus in Rotterdam
1990 Mazda 626
Middenin de milieuzone reed deze nette 626.
31 augustus, Eindhoven
Polski Fiat 126p (1985-2000)
Na de eerste kwam ineens heel snel de tweede Polski Fiat die ik weet te spotten.
1989 Nissan Sunny
Het was lang geleden dat ik dit model Sunny als sedan had zien staan. Dit exemplaar is – uitgezonderd de kofferklep – volgens mij wel roestvrij, maar zou een opknapbeurtje wel kunnen gebruiken.
1978 Opel Kadett
In deze buurt zitten veel garages, deze Opel City is dan ook niet de eerste auto die ik daar spot. De APK is al zo’n tweeënhalf jaar verlopen, maar hij is twee dagen voordat ik hem zag opnieuw op naam gezet. Ik hoop dat hij in een van de garages eens goed wordt opgeknapt.
1987 Opel Ascona
Hier en daar wel wat vuil maar toch een verrassend strakke Ascona.
1983 Mercedes-Benz 230E
Nette origineel Nederlandse Mercedes.
1 september, Rotterdam (m.u.v. de eerste)
1977 Morgan 4/4
Tot mijn verbazing zag ik in Eede, Zeeuws-Vlaanderen deze leuke Morgan rijden.
1999 Lincoln Continental
Eerder op de dag in Rotterdam deze sneue Continental
1992 Jaguar XJS
Heerlijke XJS. Normaal gesproken ben ik geen groot fan van Amerikaanse edities, maar bij dit model vind ik de aanpassingen zeer geslaagd

.
1996 Fiat Tempra
Op een heel ander level – maar niet minder leuk om tegen te komen – is deze Fiat, toch een model wat rap zeldzamer aan het worden is.
1994 Rover 114
Zeker gezien de locatie vond ik deze Rover 114 er bijzonder strak bijstaan. Nog twee jaar, dan moet ook deze auto ofwel een vergunning krijgen ofwel verhuizen…
Gisteren had medeforummer Dirk me uitgenodigd om eens naar Bergen op Zoom te komen. Uiteraard was daar ook nog een en ander te zien.
2008 BMW X5
Uiteraard enkel en alleen vanwege het grijze kenteken gespot.
1977 Mercedes-Benz 230
Op advies onderweg naar het station nog even langs deze Mercedes gelopen, het is wel een behoorlijk nette.
1988 BMW 320i
Deze BMW is dan wel iets verlaagd, maar gezien het papiertje achter de ruit wel degelijk door een liefhebber gevonden.
1972 Citroën Ami8
Leuke Ami8, jammer van de roest wel.
1992 Mazda 323F
Omdat ik ze in Eindhoven nooit zie.
Vandaag in Eindhoven twee spotjes in één straat.
1984 Mitsubishi Colt
Op het eerste oog strakke Mitsubishi Colt
1986 Volvo 240 Van
Toch wel met enige voorsprong mijn favoriete spot van de week. Een origineel Nederlandse bestel-240 op diesel is voor mij altijd reden om meteen te stoppen, maar eentje in deze niet echt slechte; eerder rommelige staat en zelfs nog van de eerste eigenaar vind ik helemaal prachtig. Geen boodschap aan heel die belastingonzin, gewoon blijven doorkarren…