NielsdW
Startmotor
Mijn favorieten van de vorige pagina (het lukt me helaas niet om op iedereen feedback te geven, daarvoor kom ik te weinig in dit topic...), voor zover ik dat niet al op Flickr had gedaan.
- Spekky: erg leuk Fiat-busje en ook die Corolla op grijs kenteken lijkt me erg bijzonder.
- XBXG: zo'n Facel Vega vind ik echt een fantastische auto. Indrukwekkend ook, die Defender uit Kaapstad!
- Renault 15.17: gaaf, een origineel Nederlandse Z1.
- Astrawez: fraaie Mazda 929 Coupé en een leuke Subaru Baja.
- Baur: op de één of andere manier vind ik die 190 SL erg gaaf, je ziet ze normaal alleen maar in topstaat.
- audilovertje: leuk, zo'n Seat Terra.
Mijn leukste spotjes van de afgelopen weken:
Een Alfa Romeo 2000 Berlina uit 1975. Zie ik een stuk minder dan een Giulia uit dezelfde periode.

Een wat minder gebruikelijke Amerikaan: een Ford Custom 500 uit 1965.

Een Mazda 323F GT uit 1990.

Ongeveer even oud is deze Donkervoort S8 AT.

Een gave Ford Capri 2.0 S uit 1978.

In de Amersfoortse binnenstad had iemand net deze Ford A Roadster uit 1930 uit z'n garage gereden.

Apart gezicht op de snelweg: een Auburn Phaeton Replica uit 1981.

Op een industrieterrein kwam ik deze Renault 30 TS uit 1978 tegen.

Deze Volvo 144 uit 1967 is al 30 jaar bij dezelfde eigenaar.

De foto is niet heel goed gelukt vanwege een nog natte voorruit, maar zo'n Jaguar E-Type uit 1966 is te mooi om niet te delen.

Dan mijn favoriete spot van de afgelopen tijd. Tijdens de verhuizing van een familielid stond er op de parkeerplaats ineens een gemodificeerde Tatra 603 uit 1969. Het restauratieproject is hier te lezen.

Oh, en ik zag afgelopen donderdag deze fantastische Rover 827 Vitesse uit 1990. Nog van de eerste eigenaar! Omdat ik mijn camera niet bij me had moeten jullie het met een mobiel fotootje doen.

- Spekky: erg leuk Fiat-busje en ook die Corolla op grijs kenteken lijkt me erg bijzonder.
- XBXG: zo'n Facel Vega vind ik echt een fantastische auto. Indrukwekkend ook, die Defender uit Kaapstad!
- Renault 15.17: gaaf, een origineel Nederlandse Z1.
- Astrawez: fraaie Mazda 929 Coupé en een leuke Subaru Baja.
- Baur: op de één of andere manier vind ik die 190 SL erg gaaf, je ziet ze normaal alleen maar in topstaat.
- audilovertje: leuk, zo'n Seat Terra.
Mijn leukste spotjes van de afgelopen weken:
Een Alfa Romeo 2000 Berlina uit 1975. Zie ik een stuk minder dan een Giulia uit dezelfde periode.

Een wat minder gebruikelijke Amerikaan: een Ford Custom 500 uit 1965.

Een Mazda 323F GT uit 1990.

Ongeveer even oud is deze Donkervoort S8 AT.

Een gave Ford Capri 2.0 S uit 1978.

In de Amersfoortse binnenstad had iemand net deze Ford A Roadster uit 1930 uit z'n garage gereden.

Apart gezicht op de snelweg: een Auburn Phaeton Replica uit 1981.

Op een industrieterrein kwam ik deze Renault 30 TS uit 1978 tegen.

Deze Volvo 144 uit 1967 is al 30 jaar bij dezelfde eigenaar.

De foto is niet heel goed gelukt vanwege een nog natte voorruit, maar zo'n Jaguar E-Type uit 1966 is te mooi om niet te delen.

Dan mijn favoriete spot van de afgelopen tijd. Tijdens de verhuizing van een familielid stond er op de parkeerplaats ineens een gemodificeerde Tatra 603 uit 1969. Het restauratieproject is hier te lezen.

Oh, en ik zag afgelopen donderdag deze fantastische Rover 827 Vitesse uit 1990. Nog van de eerste eigenaar! Omdat ik mijn camera niet bij me had moeten jullie het met een mobiel fotootje doen.