D oh
Wegverkenner
Even wat feedback voor pagina 142:
@MWH: De New Yorker, 405 en de Uno
De Carina en de Mazda... 

!
@braadslee: Van die Prairie mag je best een betere foto maken!
Verder vind ik de Legend erg gaaf!
@D-C: Leuke spots! De 'eetbusjes' zijn erg leuk gefotografeerd zo middenin de drukte. De foto van de ZIL vind ik ook erg leuk gelukt. Die Sigma vind ik een erg leuke auto waarvan ik er de laatste tijd zelf opvallend veel zie rijden.
@Niels: Oef, zo'n Eldorado is wel erg lelijk maar ook erg gaaf daardoor..
@Quatrelle: Een erg zomers plaatje van die 12.
@BMW auto: Dat kleurtje staat erg goed op de Kever.
@afentoe: Wat een lelijk hok, die Ssangyong!
@D-C: Wauw! Die Toronado!
@Gewoon Dirk: Mee eens, dat brons staat erg goed op een DS. De achterkant van de CX staat er erg goed op.
@AlbertsH: Mooie spots evenals de foto's zelf!
@flat412: Ik heb jou volgens mij nog niet eerder in dit topic gezien (alhoewel ik mij kan vergissen). Leuke spots!
@Timo1990: Oef, die 305 Break!
@BMW auto: Door de overweldigende hoeveelheid 'grijs' een erg leuke foto!
@afentoe: Die Alfa en BMW 3.0CS.
@XBXG: Zo'n Renault 5 vond ik vroeger weinig aan maar zo een als jij gespot hebt vind ik al erg leuk.
----------
Zo, en nu nog wat spots uit mijn camera. Ik heb tegenwoordig weinig tijd om te gaan spotten en als ik dan even tijd heb dan regent het... Daarbij zullen een hoop oldtimers wel 'op stal' staan. Neemt niet weg dat ik nog wel spot, ware het wat minder dan eerst.
Afijn, deze foto dateert van 13 november. Een tijdje terug dus.

Kon deze Traction Avant nog net op tijd vastleggen. Niet helemaal scherp helaas.

In een parkeergarage...

De leukste spot van de afgelopen tijd vond ik echter deze Maserati.

@MWH: De New Yorker, 405 en de Uno
@braadslee: Van die Prairie mag je best een betere foto maken!
@D-C: Leuke spots! De 'eetbusjes' zijn erg leuk gefotografeerd zo middenin de drukte. De foto van de ZIL vind ik ook erg leuk gelukt. Die Sigma vind ik een erg leuke auto waarvan ik er de laatste tijd zelf opvallend veel zie rijden.
@Niels: Oef, zo'n Eldorado is wel erg lelijk maar ook erg gaaf daardoor..
@Quatrelle: Een erg zomers plaatje van die 12.
@BMW auto: Dat kleurtje staat erg goed op de Kever.
@afentoe: Wat een lelijk hok, die Ssangyong!
@D-C: Wauw! Die Toronado!
@Gewoon Dirk: Mee eens, dat brons staat erg goed op een DS. De achterkant van de CX staat er erg goed op.
@AlbertsH: Mooie spots evenals de foto's zelf!
@flat412: Ik heb jou volgens mij nog niet eerder in dit topic gezien (alhoewel ik mij kan vergissen). Leuke spots!
@Timo1990: Oef, die 305 Break!
@BMW auto: Door de overweldigende hoeveelheid 'grijs' een erg leuke foto!
@afentoe: Die Alfa en BMW 3.0CS.
@XBXG: Zo'n Renault 5 vond ik vroeger weinig aan maar zo een als jij gespot hebt vind ik al erg leuk.
----------
Zo, en nu nog wat spots uit mijn camera. Ik heb tegenwoordig weinig tijd om te gaan spotten en als ik dan even tijd heb dan regent het... Daarbij zullen een hoop oldtimers wel 'op stal' staan. Neemt niet weg dat ik nog wel spot, ware het wat minder dan eerst.
Afijn, deze foto dateert van 13 november. Een tijdje terug dus.

Kon deze Traction Avant nog net op tijd vastleggen. Niet helemaal scherp helaas.

In een parkeergarage...

De leukste spot van de afgelopen tijd vond ik echter deze Maserati.