Die Prairie, LeSabre en Fiesta zijn erg tof Sjoerd!
Ik ben gisteren samen met mijn vader een dagje gaan spotten in Vlissingen.
Nog maar net vertrokken zag ik in Bergen op Zoom deze Volvo 240 GL uit 1989.
Onderweg zag ik bij een tankstation/restaurant/hotel een geel gevaarte staan. Eenmaal dichterbij bleek het te gaan om een voor de cannonballrun toegetakelde Nissan Laurel 2.8D GL uit 1987.
Ik was net klaar met de foto's te maken toen er een Trabant langs kwam gereden. Snel pakte ik de camera er weer bij zodat ik nog net deze foto kon maken.

Al wegrijdend bleek de Trabant bij het tankstation te staan, de eigenaar was druk in de weer om de olie bij te vullen, Dat leverde dit sfeerplaatje op.
Eenmaal met mijn vader op pad kwam ik deze Honda Concerto tegen.
Evenals deze Fiat Panda 1000 CL uit 1990 die graag met haar jongere zusje op de foto wilde.
De invasie is weer begonnen, gelukkig komen sommige Duitsers in leuke auto's onze kant op.
Gewoon een Golf Cabrio.
Zelf ben ik niet echt weg van het model maar ik weet dat hier ook mensen zijn die de Phaeton een warm hart toedragen.
Hier word ik dan weer wel blij van, een prachtige Fiat 124 Sport Spider 1600.
Laatst spotte mijn vriendin er al een voor mij, nu had ik zelf een Suzuki X90 voor de lens.
Leuk Eendje uit 1986.
Nette Volvo 440 GL uit 1991, helaas was ik mijn zaag vergeten.
Terwijl mijn vader en ik onder het genot van een Erdinger even bij zaten te komen op het terras kwam deze Chevrolet Van met piepende banden voorbij gereden.
Deze Transit camper is helemaal vanuit Turijn naar Vlissingen gereden.
In drie kleuren leverbaar, deze Honda Civic uit 1989.
Door de parkeergarage wat korrelig, de foto van deze Luxemburgse Lotus Exige S.
Nog een Panda, ditmaal uit 1999.
Met reclame voor de reptielenzoo, deze Scania 93M uit 1993.
Weer een Transit camper, ditmaal een Nederlands exemplaar uit 1992.
Veel Volvo's in Vlissingen, zoals deze 340 GL uit 1990.
Lekker dik, zo'n Ford F150 uit 2015.
De volgende spot past haast on de laadbak van de F150.
Ik moest er een sprintje voor trekken en flink inzoomen, mijn vader zag hemniet eens voorbij komen, maar toch staat deze MG TD uit 1953 nog aardig op de foto.
Weer een Volvo, nu een 740 GL uit 1986.
Vervolgens kwam ik een origineel Nederlandse Ford Transit uit 1970 tegen. Gezien het kenteken is hij in 1987 omgekeurd tot camper, sindsdien is hij ook al bij de huidige eigenaar.
A;tijd leuk, een Saab 900i.
Meestal kom ik ze geïmporteerd tegen, deze 230 CE uit 1987 was echter origineel Nederlands.
Geweldig gaaf, deze Lancia Fulvia uit 1972.
Ook leuk, een Nisan Micra uit 1991 die nog bij zijn eerste eigenaar is.
Deze Renault 4 GTL uit 1984 is nog in handen van degene die hem in 2000 naar Nederland haalde.
Mijn vader had hem lang geleden middels een stel niet al te beste telefoonfoto's al eens gespot voor mij. Nu had ik zelf de gelegenheid om er een paar mooie foto's van te maken. De leukste Volvo van de dag!
Zonde van de kleur op dit kevertje uit 1963.
Weer kon ik een sprintje trekken, ditmaal was het resultaat iets minder. Toch ben ik blij dat ik nog een foto heb kunnen maken van deze oude DAF.
Op weg naar huis kwamen we nog een MG B uit 1963 met ONK tegen, helaas is de foto niet al te scherp door de inzettende schemering.