Ik loop ontzettend achter met zowel reageren als überhaupt kijken in dit topic. Bij deze dus een inhaalpoging, waarbij ik enkel de echte toppers benoem. Ik begin bovenaan pagina 86...
@Wouter: Geweldige Commodore. Niet in perfecte staat, maar voor mij daarom wel perfect. Ook de 505 is heel leuk!
@Wesley: Die Uno is een geweldige vondst! Inmiddels zeer zeldzaam en blijft in mijn ogen altijd leuk.
@Quatrelle: Hoewel ik iets minder fan ben van de bewerking, vind ik de Tipo ook echt een fenomenale vondst. Wat een leuke auto zeg!
@Wesley: Een onverprutste C126 blijf ik een chique verschijning vinden. Goed gevonden dus!
@Dennis: De open 504 is echt een plaatje. Prachtig model.
@gil77: Zo'n Audi S6 is echt ongelofelijk zeldzaam, nog van de tijd voordat men S-pakketjes op hun TDI'tjes konden bestellen. Die 240 Van is ook heel erg gaaf, maar wel verzoek om je foto's op 800*600 pixels te zetten. Dan laadt de pagina net iets sneller.
@Caspian: Haast zit puur tussen je oren. Even stoppen met de fiets levert net iets prettigere foto's op. Anders misschien even bewerken in een programma. Want je hebt superleuke spots! Zoals die Rovers (de hatchback is echt m'n favoriet), de Kadett en zeer strakke Cherry! De Jaguar achter de CRX vind ik een tikkeltje boeiender dan de Honda (heb niet zo veel met dat merk), dus hopelijk komt die nog!

@Niels: De W8 is echt geweldig! Net als de Suzuki.
@Wouter: Heel fijne Swift!
@gil77: Een W126 vind ik so-so bijzonder. Maar een origineel Nederlandse vind ik een regelrechte topper!
@Dennis: Stuk voor stuk heel erg leuke spots!
@Charger: Wat een fantastische Kadett! Voor mijn gevoel zijn vijfdeurs hatchbacks, na de Caravan, het meest zeldzaam. Helemaal zo'n leuke als deze. Echt super!
@Janus: Het vrachtwagen-duo, de Hi-Ace en Bentley zijn echt heerlijke spots, op een geheel andere manier.
@Klassiekerrijder: Ik gruwel van de opsmuk van die Fiat, maar het is wel een geweldige spot!
@Wouter: Oei oei, wat een gave auto zeg! Hier in de garage staat een witte Spyder onder een, op maat gemaakt, doek. Ik heb eigenlijk het lief niet/het fatsoen om het doek ervan af te trekken, want ik ben wel echt reuze benieuwd!
@Pieter.Ge: Je spot echt geweldige dingen en ook ik hoop eigenlijk op betere foto's, want dat zijn je spots wel echt waard. Ik vind die Starlet en 25 geweldig! Die Subaru pick-up is een Baja trouwens. Als jij een Corsica exotisch vindt, dan vind ik een Leganza of Epica minstens zo exotisch. Sorry, maar ik vind het echt een vreselijk zouteloos model. De Esprit is ook bijzonder, evenals de Saab 9000 sedan naast de Linea. Het onbekende model achter de Discovery herken ik zo niet, daarvoor is de foto te slecht (dichterbij gaan staan voortaan!), maar ik neig naar een Saturn. De C4 is een Pallas of C-Triomphe en kan ook via Oost-Europa het land in zijn gekomen. Wel erg leuk gevonden! De 'SsangYong' is eigenlijk een Isuzu Trooper. De Delta, Rover en Vauxhall zijn briljante spots!
Maar beste Peter, ga alsjeblieft voortaan een beetje dichterbij staan. Als je spots prut waren dan boeide het me niet, maar ze zijn echt geweldig!
@Eelco: Leuke combinatie van Buick en Benz!
@Milan: Erg leuk openluchtmuseum in Apeldoorn, hoewel ik de auto's nog wel heel erg 'ruw' vind. De BMW 1602 vind ik heel erg leuk!
@PedigreePaul: Wow, een Stanza! Heb ik echt geen woorden voor, te briljant!
@Stefan: Weer zo'n leuke Uno! Hopelijk wordt 'ie opgeknapt. De BX is ook erg leuk!
@Charger: Die Lada en XJ6 vind ik superleuke spots, net als die Kappa. Zijn 911's daar trouwens echt zo bijzonder of heb je er een bijzondere zwak voor? Ik struikel namelijk echt over die dingen hier, en dan overdrijf ik nauwelijks. Die XK is trouwens prachtig (ooit!) en die 205 is leuk, inderdaad puur omdat het zo'n late is. Staat 'ie al in het oudste/jongste-topic?
@Janus: De Shadow is echt een topper van de bovenste plank. De 63'er Kever en Blazer zijn gewoon leuk.
@Quatrelle: Bij die foto's vind ik de bewerking al een stuk geslaagder. Alledrie erg leuke spots!
@Spekky: Die Rekord Caravan vind ik echt een topper, net als de twee Robins en Samba.
@Wesley: Erg gave foto van die Healy!
@tienus: Eigenlijk is de 9-7X de enige spot die me echt kan boeien. Waarom was die V70 zo bijzonder dan?
@Micha: Beetje een overkill aan m'n minder favoriete merk, maar gelukkig ben modelgewijs toch selectief geweest. Ergo, het zin wel boeiende Volkswagens. Maar inderdaad zeg, een originele VW lijkt zeer zeldzaam te worden. Zonde in mijn ogen, maar ieder z'n ding. Erg mooie plaatjes ook weer. De Golf in Turijn is m'n favoriet.
@@PM: Leuke auto's heeft je broer! Jammer van die wielen op de Caprice, maar veder geweldig!
@Danny: Erg leuke Dodge en ook de Brabus kan mij zeer bekoren, hoewel ik er normaal niet vele mee heb. Bruut hoor!
@Stif: Stuk voor stuk geweldige auto's!
@Janus: Daar zitten meerdere heel mooie plaatjes tussen zeg! Die me zo bijblijven zijn de F250, Caprice, Kadett GT en uiteraard de Simca.
@KR: Jammer van de foto, maar zo'n Celica is wel geweldig!
@Janus: Leuk die Acadiane met huif. Ook de Bentley is een mooie spot.
@Wesley: GEWELDIGE 405!!!
@Sjoerd: Die Lexus is onwijs leuk! Vorige week zag ik een witte met Rutger, maar hij wou er niet voor stoppen en ik mocht niet van 'm teruglopen. Zo flauw! De Senator, dikke Saab, 316 (mooie foto!), Lada, Fierraro en 505 zijn allemaal superspots!
@Wouter: Een Avantime is altijd goed, net als de Triumph.
@Dennis: Hoewel ik je bewerkingen veel te ver vind gaan, kan de foto van de Zastava me toch zeer bekoren. Heel gaaf plaatje!
@gil77: De Capri en Audi's zijn heel erg leuk!
@Gijs: Ik ga ze niet eens per stuk benoemen. Wat een gave auto's zitten er tussen!
@DN87NL: Prachtige foto's van een prachtige auto.
@Eelco: Wow, die Renaults en Fords!
@Dennis: Geweldige Cougar! Nog nooit gezien dat model. Top!
@Sjoerd: Weer geweldige auto's heb je gespot. M'n favorieten gaf ik al aan op Flickr, dus ik laat het nu bij complimenten over je goede foto's.
@C70: Wat een heerlijke Omega zeg! Ik vond dit model (de A2 dus) altijd een stuk minder dan de A1, maar ik ga 'm stiekem toch steeds meer waarderen. Komt waarschijnlijk doordat ze heel rap uitsterven hier.
@Janus: Allebei prachtige spots en goede foto's.
@gil77: Superleuke spots! Zo'n Fiat is echt heel bijzonder met origineel Nederlands kenteken. Goed gevonden!
@KR: Die Scorpio, Passat en Saab zijn heel leuke spots. Maar die Prelude en Thunderbird vind ik echt regelrechte toppers, vooral door de combinatie ervan.
@Wesley: Weer een heel mooie lijst. Echt veel te veel om op te noemen. Super hoor!
@tienus: Wat een hoop gave spots zeg. Favorieten noemen zou een veel te lange lijst worden, maar de Previa, Kadett en R21 springen er voor me uit. Sterker nog, die R21 zou best een goede kans maken op mijn stem in de Spot van het Jaar-verkiezing.
@KR: Die SLC is leuk, zo met z'n verlengde wielbasis. Daardoor oogt 'ie in mijn ogen niet per definitie beter. Ook de Vijf is leuk en volgens mij zeldzamer dan een driedeurs. De accessoires zijn leuk, maar dit fenomeen heb ik al eens eerder benoemd. Je krijgt nu een beetje een overkill aan accessoires, en dat vind ik minder tof. Ik vind het echter wel een heel leuke spot!
@Dennis: Bijzondere Subaru.
@Charger: Erg leuke en Kadett en geinige MB-bus!
@tienus: Die Corsa vind ik heel leuk, maar voor die Century heb ik een enorme zwak. Truttig Amerikaans, maar wel in balans qua design! De Transit, W123 en 323 zijn ook mooie spots.
Zo, dat waren een hoop foto's. Ik zal binnenkort ook maar eens weer wat updates plaatsen, want dat is al een tijdje niet meer gebeurd.