techlo2
Startmotor
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
Jammer dat de cabine van de DAF van veel latere datum is, die hoort niet op een chassis van 1970.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:In Pijnacker. In 1980 hadden personenwagens al een nieuwe vorm kenteken. Wanneer werd grijs kenteken ook sidecode 4?
XBXG zei:Ik baseer dat op een Word-document van de RDW. Het kan natuurlijk een foutje zijn, maar ik heb wel vaker ergens gelezen dat men zich verbaaste over het feit dat de GB-serie werd overgeslagen en alsnog als laatste werd gebruikt.
929V6 zei:XBXG zei:Ik baseer dat op een Word-document van de RDW. Het kan natuurlijk een foutje zijn, maar ik heb wel vaker ergens gelezen dat men zich verbaaste over het feit dat de GB-serie werd overgeslagen en alsnog als laatste werd gebruikt.
Zou die verbazing niet zijn voortgekomen uit hetzelfde document? Het lijkt me sterk dat die serie is overgeslagen, ik zou er geen reden voor kunnen bedenken.
Renault 19 1.4 RL 1994 by stefanvanwijnen97, on Flickr
Fiat Uno 60S 1988 by stefanvanwijnen97, on Flickr
Fiat Uno 60S 1988 by stefanvanwijnen97, on Flickr
Citroën BX 16 TRI 1987 by stefanvanwijnen97, on Flickr
Citroën BX 16 TRI 1987 by stefanvanwijnen97, on Flickr

Camera HDR Studio - 1428158388233 by Quatrelle4ever, on Flickr
Camera HDR Studio - 1428158290467 by Quatrelle4ever, on Flickr
Camera HDR Studio - 1428158261875 by Quatrelle4ever, on Flickr

XBXG zei:Toffe Stanza, Paul!![]()
XBXG zei:929V6 zei:XBXG zei:Ik baseer dat op een Word-document van de RDW. Het kan natuurlijk een foutje zijn, maar ik heb wel vaker ergens gelezen dat men zich verbaaste over het feit dat de GB-serie werd overgeslagen en alsnog als laatste werd gebruikt.
Zou die verbazing niet zijn voortgekomen uit hetzelfde document? Het lijkt me sterk dat die serie is overgeslagen, ik zou er geen reden voor kunnen bedenken.
Dat denk ik nu ook.![]()
@PM zei:XBXG zei:Toffe Stanza, Paul!![]()
Agreed! We hebben nu deze vijfdeurs en vorig jaar een sedan, maar spot iemand eigenlijk weleens een driedeurs?

NL04_YZ-07-GF_2 by @PM1980, on Flickr
NL04_YZ-07-GF_3 by @PM1980, on Flickr
NL04_GF-67-ZX_1 by @PM1980, on Flickr
NL04_GF-67-ZX_2 by @PM1980, on Flickr
NL03_05-YB-37_1 by @PM1980, on Flickr
NL03_05-YB-37_2 by @PM1980, on Flickr
Honda CRX , 88-GF-VN by dannyvandestreek, on Flickr
Honda CRX , 88-GF-VN by dannyvandestreek, on Flickr
Toyota Landcruiser 90 , 69-GN-PK by dannyvandestreek, on Flickr
Volvo Amazon , 75-98-BJ by dannyvandestreek, on Flickr
Volvo Amazon , 75-98-BJ by dannyvandestreek, on Flickr
Volkswagen Kever , 16-64-NP by dannyvandestreek, on Flickr
Volkswagen Kever , 16-64-NP by dannyvandestreek, on Flickr
Dodge B300 , 14-75-VB by dannyvandestreek, on Flickr
Volkswagen Transporter T3 , BD-51-HN by dannyvandestreek, on Flickr
Mercedes 500SEL Brabus, 80-TVK-1 by dannyvandestreek, on Flickr
Mercedes 500SEL , 80-TVK-1 by dannyvandestreek, on FlickrThanks, wist ik niet! Nouja, iedereen kent hem wel als Kübelwagen, dus ik laat hem lekker zoXBXG zei:@Micha: wat een heerlijke foto's weer.
De "Kübelwagen" heet overigens Type 181. Enkel tijdens de oorlog heette ie Kübelwagen.

JW01 (vanaf een Appel) zei:@i8: mooi hoor.Hier vlakbij schijnt er ook ergens eentje te staan. Moet nog uitvinden waar, maar zie 'm af en toe rijden. Een witte in mijn geval.
D. Elzinga zei:Die W126 met Brabus-bodykit is top![]()
D. Elzinga zei:Volgens VWE met slechts 163 pk,terwijl een normale 500 SE(L) 230-240 pk levert.Dus van een echte Brabus zal geen sprake zijn.
Klassiekerrijder zei:Prachtige spots allemaal, veel moois weer!
Quatrelle: nog wat leuks gekocht in Houten, zaterdag?![]()
Daar is wel meer veranderd dan de kleur.D. Elzinga zei:Een ooit gele Citroen Ami Super uit 1973.