Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Valt me mee dat die GTV niet meer roest.
Klassiekerrijder zei:Deze rijdt inmiddels rond met een doorgerotte uitlaat, maakt aardig wat herrie. Ik ben benieuwd hoelang-ie nog heeft.
![]()

Camera HDR Studio - 1425593372888 by Quatrelle4ever, on Flickr
Camera HDR Studio - 1425593410838 by Quatrelle4ever, on Flickr
D' oh zei:Ook leuk en héél apart was het volgende. Ik spotte deze leuke Kadett.
Ook nog een foto van de achterkant...
Nu komt het vreemde, ik reed vervolgens een aangrenzend straatje in. Daar stond nog een Kadett. Hé, wat toevallig, ook al '95' in het midden. Maar het kenteken leek wel heel erg hetzelfde als de Kadett in de andere straat.
Nu blijkt dus gewoon dat het dezelfde kenteken-combinaties zijn. Haha, het zijn dus twee Kadettjes op hetzelfde kenteken! Gewaagd om ze zo dicht bij elkaar te zetten hoor. Valt wel heel erg op.
![]()
D. Elzinga zei:Om meerdere redenen besloot ik deze Toyota te fotograferen:
a. Deze generatie Corolla is een gewild exportartikel. Dit exemplaar daarentegen kwam pas in 2005 naar Nederland, en is tot dusverre gebleven.
b. Ik kan me niet herinneren ooit eerder een dieselversie gespot te hebben.
c. Buitenlands actiemodelletje? Googelen op "Corolla Indigo" levert in ieder geval niets op. Iemand?

Janus Diedericus zei:Ik heb een paar spotjes van de afgelopen dagen. Om te beginnen een opvallend duo, deze Audi RSQ7 en Aston Martin V8 Vantage.
IMG_20150307_150713 by Quatrelle4ever, on Flickr
Camera HDR Studio - 1425731389072 by Quatrelle4ever, on Flickr