Tijd voor wat comments:
@ QV: nette Bluebird, en inderdaad een zeer nette Civic!
@ citroenAZU: wat een supergave Corsa zeg!

Ze worden steeds zeldzamer, en de prijzen voor nette exemplaren schieten omhoog.
@ Niels.: 2 mooie foto’s weer. De minder mooie foto vind ik de leukste spot.
@ D.E.: mooie foto van die Mercedes. Al vind ik dat het Fiatje er ook wel op had gemogen.
@ Rob0032: leuke 5-serie, alleen jammer van de bumpers.
@ Quatrelle: die Alfasud is natuurlijk een topper!
@ Pjötr: leuk die Méhari en AK 400. Die Express is ook wel erg apart. Aangezien hij is ingericht voor rolstoelvervoer zou hij eigenlijk een verhoogd dak moeten hebben. Of degene die minder valide is is een klein persoon??
@ sjoerd95: leuke Audi Coupé. Lang geleden dat ik er zo een zag. Verder leuk gebakje die 126, fantastische Maserati, nette 626, leuke Ascona en Rover 114, en erg nette (je zou denken net gerestaureerde) Volvo 66!
@ D.e.n.n.i.s.: mooie Ford!
@ Charger: dit zou wel eens de laatste foto van die Kadett kunnen zijn. Verder mooi gespot die Porsche 968 (al verdient ie wel een wat duidelijkere foto).
@ Rob0032 (weer): de Civic, LT, en Capri verdienen een

! Die Sierra is inderdaad ook erg leuk. Net als die Renault Camper, Jag, Lexus, en Prelude. Wat een rode bies om de grill al niet kan doen voor een Golfje hè. Want verder is het eigenlijk gewoon een afgetuigd hok. Die Celica Coupé is wel heel erg bijzonder.

Ik geloof niet dat ik zoiets ooit eerder heb gezien. Is dit in Nederland überhaupt wel geleverd?
@ XBXG: waarom zie jij toch altijd die leuke oude Fransozen op Franse kentekens? Ik zie zoiets nou nooit.
@ gil77 (weer): die Ferrari!! Ik vraag me af wat ze in Polen toch met dat arme oude Suzuki’tje moeten..

En mooie duospot, van die Civic en Amazon!
@ Escher: mooooie Passat, en leuke Franse BX!
@ Danny1995: dat is een mooie Polo GTI. Volgens mij komen ze ook niet zoveel voor in 5-deurs, of heb ik dat mis? En die Renault 11 Turbo blijft een topper!
@ JD: blitse Stadsbus.
@ Pedigreepaul: erg mooie Kadett. Dat Campertje ernaast is denk ik ook wel een foto waard. Die Volvo 343 is ook erg leuk, vooral de jaloezieën op de achterruit zijn een leuke jaren ‘80 optie.
@ Micha D: dat zijn een heleboel leuke/mooie/bijzondere Citroëns! Als ik een favoriet moet kiezen dan wordt het de blauwe CX op grijs kenteken. Of toch de rode GSA…