Guest
Rob0032 zei:Joost PP zei:Rob, ik zie dat je het toetsenbord geen rust gunt op dit medium en je ook punten kan geven op de weblogcontest, 1 + 1 =2, dus graag zie ik je bijdrage voor het volgende weblogcontest verschijnen. Autoliefde, voor iemand die fraaie Corolla's op de foto zet een appeltje/eitje.
Misschien, het onderwerp spreekt me iets minder aan (ik vind het leuk als er een heel specifiek, autogerelateerd thema wordt gegeven) en ook de opzet van de blogs spreekt me iets minder aan. Het zijn vaak eendelige feuilletons, terwijl ik veel liever een echte weblog lees.
Bedankt wat betreft de Corolla. Mooi dat je dit model zo liefhebt. Of het de mooiste van m'n spots is... De meningen zullen er ongetwijfeld over verschillen, maar ook op Flickr merkte ik dat sommigen het een speciaal model vinden.
Rob, je kunt het natuurlijk net zo invullen zoals je zelf wilt. Ik ben zelf ook meer van de echte weblogs waarbij je een punt aan de kaak wilt stellen. Alleen levert dat wat minder punten op, niet dat dat het belangrijkste is. Tussen de 'sprookjes' zoals de meslepende verhalen van Janus en Ivanov heb je de waar gebeurde verhalen uit de praktijk. Waar Fox zo goed in is. Of waar we genieten van de verhalen van Hans, al gaan die niet altijd over de auto. Misschien dat je er een eigen inbreng in kan geven?