Pjotr
Asfaltkampioen
Wat een hoop toffe spots komen er voorbij zeg!
Micha, extra
voor jou en jouw foto's, teveel zijn er echt mooi, dus ik benoem alleen dat ik het super vet vind dat je niet één maar twee Metro's zag!
Danny, jouw spots kunnen me ook altijd bekoren, hopelijk gaat je nieuwe camera je bevallen! Gave Skoda, Alfa 75, XM en de rest, ik kan haast elke spot benoemen, heerlijk!
Tof hoor JD, alleen dat kenteken op de Volvo... Mooi dat de camera goed bevalt.... Als tip wil nog meegeven, er zijn speciale fotobatterijen (ik moet het merk nazoeken voor je) en die zijn veel krachtiger en gaan langer mee dus als normale penlites.. en je kan ze herladen ...
Lekkere spots ook Twan, alle drie, GE-WEL-DIG!
Opelpower, goede binnenkomer... Welkom... Toffe Stellar
, geweldige Omega
, mooie Bluebird ennnn die vroege 121, mooi mooi (dat is echt een auto waar ik een zwak voor heb)
Sjoerd, zoals ik al zei toffe 104, mooie foto van de Kadett ook..
Quatrelle, gave Alto, die Lada negeer ik maar
Leuke spots Milan... Zo'n 21 Nevada... GEWELDIG!!
QV, toffe Volvo!! Die witte Civic in Zuidlaren ken ik!! Ik zag dat je MiTo een andere plek heeft! Oh en de Espace is eindelijk weg....
Robbie, bedankt allereerst voor je gastvrijheid, en gezelligheid, het was weer superleuk! Geweldig dat Antwerpen een waar walhalla is, en mede daarom was de 3 dagen reistijd, de irritante treinreizigers EN meters sneeuw en Siberische kou na 1 minuut al vergeten!
Ik noem je vaak een opschepper, maar het is dus echt zo dat je amper moeite hoeft te doen, om leuke dingen te zien! Ik denk elke dag maar te gaan lopen door Anvers...
Nogmaals bedankt, en ook voor de superleuke spots die je nu ook weer poste, leuk een feest van herkenning, en ik ben blij dat ik ook nog een paar spots heb ontdekt die je nog niet kende
Mijn foto's volgen later, ik moet ze nog uitzoeken, het is namelijk niet echt tof om exact dezelfde foto's die plaatsen die Rob ook net heeft geplaatst.
Dus ik hou het eerst even op deze foto's, gemaakt in mijn A-town:
Alfa-Romeo 166 by peterolthof, on Flickr
Een Alfa-Romeo 166, nog niet een op en top zeldzaamheid, maar man man man wat een prachtige auto, zeker in deze combinatie... prachtige velgen en kleur! En ook nog een heerlijk rijdende auto, ja ik wil!
SAAB 99 by peterolthof, on Flickr
Dan deze SAAB 99, origineel Nederlands en uit 1984, (volgens mij een late dus), niet helemaal in prachtstaat (klein beetje een understatement). Later bleek dit het opknap-project van mijn vaders buurman te zijn, goed om te horen dus!
Volvo 960 2.5 24v by peterolthof, on Flickr
Deze Volvo 960 is natuurlijk een beest van een auto, wat een plaatje! Ondanks dat het nog geen liefhebbers auto lijkt te zijn, word ik heel erg gelukkig van deze, prachtige kleur, potente motor, fraaie velgen, en chique bekleding! Prachtig!
by peterolthof, on Flickr
Volvo 340 by peterolthof, on Flickr
En tot slot deze Volvo 340, ik was verbaasd dat er iemand was die zo'n model importeert, maar het was een redelijk mooie auto om te zien, en nee niet matzwart
Micha, extra
Danny, jouw spots kunnen me ook altijd bekoren, hopelijk gaat je nieuwe camera je bevallen! Gave Skoda, Alfa 75, XM en de rest, ik kan haast elke spot benoemen, heerlijk!
Tof hoor JD, alleen dat kenteken op de Volvo... Mooi dat de camera goed bevalt.... Als tip wil nog meegeven, er zijn speciale fotobatterijen (ik moet het merk nazoeken voor je) en die zijn veel krachtiger en gaan langer mee dus als normale penlites.. en je kan ze herladen ...
Lekkere spots ook Twan, alle drie, GE-WEL-DIG!
Opelpower, goede binnenkomer... Welkom... Toffe Stellar
Sjoerd, zoals ik al zei toffe 104, mooie foto van de Kadett ook..
Quatrelle, gave Alto, die Lada negeer ik maar
Leuke spots Milan... Zo'n 21 Nevada... GEWELDIG!!
QV, toffe Volvo!! Die witte Civic in Zuidlaren ken ik!! Ik zag dat je MiTo een andere plek heeft! Oh en de Espace is eindelijk weg....
Robbie, bedankt allereerst voor je gastvrijheid, en gezelligheid, het was weer superleuk! Geweldig dat Antwerpen een waar walhalla is, en mede daarom was de 3 dagen reistijd, de irritante treinreizigers EN meters sneeuw en Siberische kou na 1 minuut al vergeten!
Ik noem je vaak een opschepper, maar het is dus echt zo dat je amper moeite hoeft te doen, om leuke dingen te zien! Ik denk elke dag maar te gaan lopen door Anvers...
Nogmaals bedankt, en ook voor de superleuke spots die je nu ook weer poste, leuk een feest van herkenning, en ik ben blij dat ik ook nog een paar spots heb ontdekt die je nog niet kende
Mijn foto's volgen later, ik moet ze nog uitzoeken, het is namelijk niet echt tof om exact dezelfde foto's die plaatsen die Rob ook net heeft geplaatst.
Dus ik hou het eerst even op deze foto's, gemaakt in mijn A-town:
Alfa-Romeo 166 by peterolthof, on FlickrEen Alfa-Romeo 166, nog niet een op en top zeldzaamheid, maar man man man wat een prachtige auto, zeker in deze combinatie... prachtige velgen en kleur! En ook nog een heerlijk rijdende auto, ja ik wil!
SAAB 99 by peterolthof, on FlickrDan deze SAAB 99, origineel Nederlands en uit 1984, (volgens mij een late dus), niet helemaal in prachtstaat (klein beetje een understatement). Later bleek dit het opknap-project van mijn vaders buurman te zijn, goed om te horen dus!
Volvo 960 2.5 24v by peterolthof, on FlickrDeze Volvo 960 is natuurlijk een beest van een auto, wat een plaatje! Ondanks dat het nog geen liefhebbers auto lijkt te zijn, word ik heel erg gelukkig van deze, prachtige kleur, potente motor, fraaie velgen, en chique bekleding! Prachtig!
by peterolthof, on Flickr
Volvo 340 by peterolthof, on FlickrEn tot slot deze Volvo 340, ik was verbaasd dat er iemand was die zo'n model importeert, maar het was een redelijk mooie auto om te zien, en nee niet matzwart