Zo, ik heb weer even tijd om wat feedback te schrijven voor de spots. Ik beperk me tot de vorige en huidige pagina.
Pagina 46:
@sjoerd95: Leuke Uno, grappig dat het linker- en rechterknipperlicht een andere kleur hebben. Die 304 is ook erg leuk, zelfs met roest.
@JD: Leuk Kadettje. Kun je anders niet gewoon je ISO wat hoger zetten of je sluitertijd wat korter? Bijna elke foto is bewogen.
@Astrawez: Leuke Manta en Rekord! Die Rekord zag ik trouwens niet veel later nog voorbijkomen op de Instagram van 'frenkvandenheuvel'.
@XBXG: Bijzonder, zo'n De Tomaso Pantera!
@JD: Ik vind de SAAB 9000's tegenwoordig ook steeds leuker worden. Ik had onlangs al eentje vastgelegd die er ook nog erg goed
uitzag!
@citroenAZU: Heerlijke foto's weer! Sinds wanneer heb jij een Kadettje?
@Quadrifoglio Verde: WAUW! Die Fiorino is wel héél erg gaaf! Die Passat mag er trouwens ook wel wezen!
@Escher: Gave GT Junior, soms moet je nu eenmaal even moeite doen voor een leuke spot!
@Spekky: Dolomite =

!
@ginkelvanmichiel: Leuk DAFje, maar wat staat dat spiegeltje raar?
@XBXG: Ik dacht even dat ik die Mustang ook al eens
gespot had tot ik las dat deze pas net op kenteken stond. Gek, ik dacht dat de AR-serie al op was?

Die Datsun-spot is overigens jaloersmakend!
@danny1995: Gave Carina! Die 240 vind ik ook erg leuk!
@sjoerd95: Gave BMW en Kadett Coupé!
Pagina 47:
@JD: Die 'Type 3' vind ik een erg leuk model/spot! Verder valt het mij de laatste tijd op dat ik vaker youngtimers met gekgekleurde velgjes zie. Is dat een nieuwe 'trend' in de ratlook-scene? Enne, die 626 Wagon+Sunny's,

!
@D.Elzinga: Ik dacht al dat het
kenteken me bekend voorkwam! Je hebt de Peugeot trouwens al eerder
gespot!
@Rob0032: Leuke Mitsubishi-camper, Starlet, Ibiza, 440, Accord Aerodeck, 900, 9000, Jaguar-duo en Senator!
@Quatrelle: De kou straalt er vanaf op jouw foto's!
@Niels: Mooi, die 205 kan mooi in het registertopic... Oh, wacht.

Verder wel veel leuke Italianen!
@XBXG: Op de foto ziet die Benz er inderdaad mooi uit.
Zo, dat was weer wat schrijfwerk zeg. Ik heb natuurlijk zelf ook nog een aantal spots.
Allereerst, een Volvo 240DL. Niet heel bijzonder.
Een Saabriolet.
Een hele leuke Dyane met orgineel Nederlands kenteken! Ik plaats even meer dan twee foto's.
Hij was wel roestig...
Nog een bijzondere spot. Helaas reed de auto net weg toen ik er op afliep. Vandaar geen foto's van de voorkant.
De SAAB in de achtergrond zag ik pas met het uploaden van de foto's...
Een net-uitziende Hi-Ace. Uiteraard in kampeerwagen-uitvoering.
En als laatste even dit:
Een Schulz 520i Kombi VAN. Ik vond het vreemd om deze BMW in station-uitvoering te zien vanwege het 'vreemde' achterraam. Naderhand bleek het dus geen gewone BMW 520i te zijn maar een soort 'ombouw'? Achterop zat ook nog een type-plaatje van Alpina. Wie weet er meer van? Ik kan via het RDW slechts 3 auto's terugvinden die zoals deze op naam van Schulz staan...
Ik moest de foto's door een hek nemen dus vandaar de semi-artistieke hoeken.