Door extreme drukte op het werk heb ik de afgelopen week niet heel veel op het forum kunnen kijken laat staan zelf spotten.
Ik vind het daarom ook lastig mijn favorieten te benoemen, alleen al op deze pagina staan een aantal echt geweldige spots.
Dus goed bezig iedereen

ga vooral zo door!
Ik heb een paar spots van de afgelopen week die ik wil delen samen met een hoop spots van gisteren, enjoy! (of niet)
Allereerst kwam ik in België een Lancia Voyager tegen.
Vlakbij mijn werk stond deze SsangYong Acyton sports geparkeerd.
Langs de ring R2 bij Antwerpen staan al weken een aantal vrachtwagens waarvan er 1 vrij oud oogt, vrijdag lukte het me eindelijk om hem op de foto te krijgen. Een echte lucky shot.
Dan ga ik nu verder met de foto's van gisteren.
Deze Ford StreetKa(pot) uit 2005 zal voorlopig geen straat meer zien.
Altijd lekker, zo'n grote Amerikaanse SUV. Vandaar dat ik niet anders kon dan deze Lincoln Navigator uit 2002 op de foto zetten.
Bij het ziekenhuis in Bergen op Zoom stond deze Volvo 121 uit 1965.
Maar veel leuker vind ik eigenlijk de Peugeot 605 SLI 2.0 uit 1993 die er ook stond.
Vervolgens reed in Breda deze Dodge Ram 1500 net voor mijn neus weg. Ik moet zeggen dat ik dt type Ram nog maar zelden zie, waar je de nieuwere Ram best vaak tegen komt.
Een kleine wandeling door Breda leverde me nog deze Camper uit 1989 op basis van een Peugeot op.
Evenals deze 3-deurs Rover Streetwise uit 2005. Ik heb me laten vertellen dat een 3-deurs Streetwise best zeldzaam is.
Ook stond er een Saab 9000 CS uit 1995.
En een origineel Nederlandse Mercedes-Benz 208D uit 1989.
Iets verderop stond deze Volvo 340 uit 1991 in behoorlijk nette staat.
Aan de singel stond een Ford Fiesta ST uit 2008 die al 8 eigenaren heeft gehad.
Aan de andere kant van het water (ik had helaas te weinig tijd om er even heen te lopen) stond deze Volvo 244 Gl uit 1979 met ONK.
De markt werd al afgebroken, gelukkig stond deze Volkswagen LT40 uit 1990 er nog wel. Grappig detail, bij de RDW staat hij geregistreerd als VW LT40 A IV D, zou het een overheidswagen zijn?
Even verderop stond een pick up die vooral door de vreemde bak opviel, anders had ik deze "Toyota" gewoon voorbij gelopen.

Gelukkig deed ik dat niet want het bleek een Volkswagen Taro uit 1995 te zijn.
En toen was het tijd om terug naar huis te gaan, maar niet voor ik in Breda deze Citroën BX 16 TZI uit 1992 op de foto had gezet.

Lekker eenvoudig kenteken ook.
Onderweg kwam ik nog een Volkswagen T2 camper tegen.

En bij sloperij Natterman stond deze kleine Aziaat buiten als reclamebord. (zie je dat, die velgen zijn bijna groter dan de auto zelf)
[url=https://flic.kr/p/pSo9C2]
In Roosendaal stond deze langzaam wegroestende Range Rover uit 1984.
En in Wouw stond een Opel Calibra uit 1990, volgehangen met Tupperware meuk. Helaas zijn de foto's wat minder scherp door de inzettende zonsondergang.
Dat laatste is ook goed te zien bij de foto van deze Volvo 121 uit 1969 die al sinds 1980 in Nederland is.
En toen was ik bijna thuis. Zie ik ineens een oude auto stil staan met de alarmlichten aan. Op de stoep een beteuterde eigenaar.
Terwijl ik de auto voorbij rij kan ik zien dat het gewoon een origineel Nederlandse Lancia Prisma uit 1986 is.

Uiteraard stop ik even voor wat extra foto's.

Een praatje met de eigenaar leerde mij dat deze Prisma te koop is. Hij was altijd van zijn vader maar die is onlangs overleden en twee auto's was hem toch wel wat te gek. Mocht er iemand serieus geïnteresseerd zijn, de auto heeft ongeveer 117.000 km gereden en via een PB kan ik je het telefoonnummer van de eigenaar bezorgen.