Sinds mijn megapost heb ik helaas maar weinig tijd gehad om te reageren. Daarom dat ik nu maar even een mega

post maak.

Op chronologische volgorde:
@Rob0032

voor de Subby sedan, Scania en Skoda Felicia Pick-up
@Jessekraal, bedankt voor de nuttige info
@D'oh

voor de 404, Crown en Swift cabrio. Alleen erg jammer dat je die gave V40 niet gespot hebt.

@Astrawez

voor de Dodge M200, stoer ding.
@Sjoerd95 geweldige Camry wagon

@Pjötr Die Fords, de Maverick en Thunderbird zijn erg leuk net zoals de Peugeot 203, Pagode en Bedford

@XBXG Geweldige wagen die Eldorado
@Pjötr nogmaals, leuke actiefoto van die Alfa Romeo Spider de Sunny en 323 vind ik ook leuk, van die Guilietta werd ik een beetje droevig maar de Fiat 132 maakt een hoop goed. Door de SAAB ligt mijn onderkaak nog altijd op de grond.

@Twan238 wat een geweldige spot, die Alfa Romeo 33 Sportswagon.

@CitroënAZU erg leuke Renault 5GT en twee Citroëns DS Familliale.
@Quatrelle zonde van die Subaru.
@Niels. (t) voor de Volvo 144 en Plymouth Valiant
@Gil77 De mercedes bus en Ford Sierra vind ik erg leuk

@D'oh alweer, erg leuke daf 66, aparte ombouw om te zien die Nilsson Volvo. Supertoffe Jazz en Shuttle en WTF is er met die Vanette gebeurt?
@XBXG

voor de Jensen Healy en GSA break.
@Sjoerd95 alweer, Leuke Honda Legend coupé, Porsche 912 en natuurlijk die superspot, de SAAB Sonett

@D'oh (derde keer) Wat een lelijk hok zeg, zo'n Fiat Regatta.

@Quattrofoglio Verde, Erg tof, een panda met cabriodak.
@XBXG

voor die geweldige foto van de TA met de KLM er boven, verder vind ik de Velorex en de Reliant erg leuk
@Iedereen die meer wil weten over mij laatste fotoserie.
De man heeft een broer in de racerij, dat is de eigenaar van de Porsches. Verder kreeg ik de indruk dat de man nogal een verzamelaar was, de meeste auto's binnen waren dan ook echt privécollectiemateriaal. En natuurlijk was hij autohandelaar, echter heb ik geen handelsvoorraad gefotografeerd. Enkel onverkochte oud-voorraad (zoals bijvoorbeeld de Lancer en Scorpio) en een enkele klantenauto (de Porsche 928). De vele Rovers waren ook niet van hem maar van een bevriende Rover-liefhebber. Al met al een flinke verzameling auto's met verschillende afkomst en dito verhalen. Had de beste man meer tijd gehad dan had ik ongetwijfeld nog honderden anekdotes gehad, helaas moest hij zelf ook door.
@Alset,
Ik ben me er van bewust dat het niet bepaald spots in t wild zijn maar vond het zeker bijzonder genoeg om hier te plaatsen. Waarom niet in het sloperij-topic? Simpelweg omdat het geen sloper betrof. Ik heb nog gekeken naar andere geschikte topics maar die kon ik niet vinden. Een eigen topic vond ik dan weer te ver gaan. En zeg nou eerlijk, het is toch geweldig om al die fantastische plaatjes te kunnen delen hier? Grote kans dat er verder geen spotter meer daar in de buurt komt. Nu kunnen we spreken als Harm Edens, gelukkig hebben we de foto's nog.

Of heb jij niet genoten van de foto's?