A
Anoniem
Guest
Eens even teruggebladerd. Er komt weer heel wat moois langs!
@Wouter: Zeer gaaf, een XM Multimédia! Toch leuk dat een relatief groot deel van die 50 in Nederland is
Die Winnebago Itasca is ge-wel-dig! De AX-en zijn ook erg leuk, ijkt zo net een plaatje uit de nineties
@klassiekerrijder: Leuke Orion, de ruitenwisser achter was mij nog nooit opgevallen! best geinig zo!
@AlbertsH: Gave R9, jammer van het kapotte klipperlichtje.
@CitroënAZU: Gave P6 en Dolomite
Ook leuk om eens hier een Proton Savvy tegen te komen!
@Astrawez: Thanks for the compliments! De Import-100 ziet er nog best netjes uit! Verder weer stuk voor stuk erg leuke spots!
@JD: Leuke spots vanuit Antwerpen! De Felicia Pickup is mijn favoriet!
@Radar: Leuke Routan inderdaad! Je ziet ze niet vaak, laat staan in het wit.
@gil77: Die Nissan Verita staat heel vaak in Voorburg geparkeerd. Ik moet 'm nog steeds eens op de foto vastleggen. Waar kwam jij hem tegen?
@Ancoow: Leuk, de Volta Van! Nog nooit van gehoord.
@Escher: Geniale spot, die Mercury!
@Niels: gave Accord Aerodeck Corsa GSI en 204 Break. De Rover Estate is een geweldige spot! Ooit hoop ik er nog een aan te schaffen
@D'oh: Die Taunus 15M is wel heel gaaf!
Mijn spots van gisteren:
Citroën Ami 8 Club - Delft

Citroën SM 2.7 V6 Injection - Delft (mijn topspot van die dag!)

Ford Transit FT80S Trader - Pijnacker (ik zie ze nog maar weinig tegenwoordig)

Nissan Micra 1.0 SDX - Delft (geniale wieldoppen
)

Suzuki Swift 1.3 Cabriolet - Delft

Volkswagen Bora 2.0 Variant - Delft (Heeft de "8" nog een speciale betekenis in het kenteken?)

@Wouter: Zeer gaaf, een XM Multimédia! Toch leuk dat een relatief groot deel van die 50 in Nederland is
@klassiekerrijder: Leuke Orion, de ruitenwisser achter was mij nog nooit opgevallen! best geinig zo!
@AlbertsH: Gave R9, jammer van het kapotte klipperlichtje.
@CitroënAZU: Gave P6 en Dolomite
@Astrawez: Thanks for the compliments! De Import-100 ziet er nog best netjes uit! Verder weer stuk voor stuk erg leuke spots!
@JD: Leuke spots vanuit Antwerpen! De Felicia Pickup is mijn favoriet!
@Radar: Leuke Routan inderdaad! Je ziet ze niet vaak, laat staan in het wit.
@gil77: Die Nissan Verita staat heel vaak in Voorburg geparkeerd. Ik moet 'm nog steeds eens op de foto vastleggen. Waar kwam jij hem tegen?
@Ancoow: Leuk, de Volta Van! Nog nooit van gehoord.
@Escher: Geniale spot, die Mercury!
@Niels: gave Accord Aerodeck Corsa GSI en 204 Break. De Rover Estate is een geweldige spot! Ooit hoop ik er nog een aan te schaffen
@D'oh: Die Taunus 15M is wel heel gaaf!
Mijn spots van gisteren:
Citroën Ami 8 Club - Delft

Citroën SM 2.7 V6 Injection - Delft (mijn topspot van die dag!)

Ford Transit FT80S Trader - Pijnacker (ik zie ze nog maar weinig tegenwoordig)

Nissan Micra 1.0 SDX - Delft (geniale wieldoppen

Suzuki Swift 1.3 Cabriolet - Delft

Volkswagen Bora 2.0 Variant - Delft (Heeft de "8" nog een speciale betekenis in het kenteken?)