A
Anoniem
Guest
@ CitroenAzu, geweldig die Ascona
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jessekraal.nl zei:Leuk, zo' oude FX4 met konijnenoortjes. Nog nooit in het echt gezien en ik denk dat er ook niet veel meer over zijn na jaren van trouwe dienst![]()
stoterstangen90 zei:Die Ponton zit wel heel veel werk aan.
Ford F-150 - Leidschendam (ik had gehoopt op een Lincoln Blackwood, maar dit is een Ford F-150 met een Lincoln front erop geplaatst.)
D.E.N.N.I.S. zei:Ik zag vanmiddag een bijzondere klassieke driewieler. De naam is me ontschoten. Ik weet dat hij uit de 40 of 50 stamt. Hij heeft 2 wielen voor, 1 achter. Plaats voor 2 personen naast elkaar. En de 'body' is overspannen met leer.
https://3goose.com/velorex/3-wheeled-carD.E.N.N.I.S. zei:Ik zag vanmiddag een bijzondere klassieke driewieler. De naam is me ontschoten. Ik weet dat hij uit de 40 of 50 stamt. Hij heeft 2 wielen voor, 1 achter. Plaats voor 2 personen naast elkaar. En de 'body' is overspannen met leer.
Dat is volledig correctWrangler zei:D.E.N.N.I.S. zei:Ik zag vanmiddag een bijzondere klassieke driewieler. De naam is me ontschoten. Ik weet dat hij uit de 40 of 50 stamt. Hij heeft 2 wielen voor, 1 achter. Plaats voor 2 personen naast elkaar. En de 'body' is overspannen met leer.
Velorex?
![]()
Astrawez zei:
Astrawez zei:
Astrawez zei:
Astrawez zei:
D-C zei:
Micha D. zei:
XBXG zei:De foto van de Montreal had je al eens geplaatst.
Colin Haselaar zei:Leuk zeg al die spots in Leiden! Ik zit bijna elke dag in Leiden, ben chauffeur, dus hoop ken ik wel.
Vooral deze beauty, staat altijd op de Kaiserstraat.
Ik zal ook eens wat gaan spotten.
Rob0032 zei:@D-C,
Die 626 is volgens mij juist een late. Dit model begon met S-kenteken en de opvolger met D-kenteken (nieuwe sidecode). Wel een erg leuk exemplaar inderdaad. Net als 'jouw' Shuttle, Audi 80 en Midliner.![]()
Rob0032 zei:Mag ik vragen wat je bijzonder vond aan die onderste Honda (Civic sedan)? Is dat een zeldzaam model, of sterft 'ie snel uit? Anders ga ik ze ook maar vastleggen.
D-C zei:Rob0032 zei:@D-C,
Die 626 is volgens mij juist een late. Dit model begon met S-kenteken en de opvolger met D-kenteken (nieuwe sidecode). Wel een erg leuk exemplaar inderdaad. Net als 'jouw' Shuttle, Audi 80 en Midliner.![]()
Mazda 626? Ik had het over de 605, de Peugeot
Rob0032 zei:Mag ik vragen wat je bijzonder vond aan die onderste Honda (Civic sedan)? Is dat een zeldzaam model, of sterft 'ie snel uit? Anders ga ik ze ook maar vastleggen.
Dat is zo te zien een Civic sedan met benzinemotor, in Nederland werd alleen de IMA (hybride) verkocht.