Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Deze nogal oversized Pontiac Grand Prix uit 1963 staat al even op zijn plek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:929V6 zei:XBXG zei:De Renault 19 Chamade zie ik nog maar zeeeer zelden. Dit model is recent van eigenaar veranderd en zag er prima uit.
Het desbetreffende exemplaar komt dan wel weer relatief vaak voor.De naam Chamade verviel overigens bij de Phase 2, vanwege klachten van Daihatsu. Waar zag je hem trouwens?
Ik zie ze in ieder geval (bijna) nooit meer. Hooguit een of twee per jaar.
Ik zag 'm rijden in Amsterdam.
Dengolf1 zei:@ Pjotr Waar heb je deze gespot?
AlbertsH zei:Ik heb de laatste dagen niet veel gezien, maar vandaag kwam ik deze erg fraaie Mercedes-Benz 170 D uit 1949 tegen:
https://i59.tinypic.com/2h3pg06.jpg
https://i62.tinypic.com/2v3mu0k.jpg
Klassiekerrijder zei:Gaaf, die DAFs. Volgens mij hebben we ze hier onlangs al eens voorbij zien komen...
XBXG zei:Mocht iemand de eigenaar kennen: het zou fijn zijn als ie niet meer op een rijstrook rijdt met een rood kruis erboven...
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:XBXG zei:Mocht iemand de eigenaar kennen: het zou fijn zijn als ie niet meer op een rijstrook rijdt met een rood kruis erboven...
Hij wilde wel een rijstrook opschuiven maar daar reed iemand in een BX zo dicht achter hem dat hij niet durfde...
Wel een leuke spot overigens alleen jammer van de vaginale camera.![]()
Pjötr zei:Dengolf1 zei:@ Pjotr Waar heb je deze gespot?
In Leek, op een terrein waar ook een hele rij met T3's stonden... Ik weet niet wat voor terrein het was, leek een soort opslag of iets.. Ik kan je eventueel navigeren er naar naar, maar ik weet niet of ie te koop is of niet, het regende toen, dus ik ben snel de auto uitgegaan, ik vond hem te leuk om niet op de foto te zetten!
Ik zag overigens je Golf ook staan!!
Leuke Dafjes Charger, en een Safrane vind ik ook altijd leuk!
Dengolf1 zei:Dan heb je die bij de opslag van Hofman zien staan, hij kwam me ergens bekend van voor, heb hem eerder zien staan op zijn verkoopterrein. De T3 staat overigens nog op zijn site.
De Golf was vorige week even van stal, valt wel op tussen al dat grauwe blik dat daar doorgaans staat![]()
bryanbodegraven zei:dus in totaal volgens mijn lijstje 8 Cygnets op NL kenteken
bryanbodegraven zei:Leuke foto's Azu! Er rijden dus 2 Cygnets in ons land... Dit is een andere dan degene die ik zag.
@Pjötr, nee dit zijn de kentekens van alle Cygnets in NL
65-ZFG-8
15-RFX-3
4-TJK-67
5-SFG-30
4-TVB-49
40-TDT-9
en er is ook nog een Launch Edition Black
10-RVL-3
en een Launch Edition White
28-SJF-5
dus in totaal volgens mijn lijstje 8 Cygnets op NL kenteken