Escher
Wegverkenner
Knappe Peugeots! 
Ik deel ook even mijn spots van de afgelopen twee weken.
Te beginnen met een Mercedes-Benz ML63 AMG met indrukwekkende tent:
Jammer van de zeer saaie uitvoering, maar wel een leuke nummerplaat op deze Audi RS6:
Bijzonder onopvallende Kia Forte, maar hier nooit geleverd en dus ook bijzonder zeldzaam:
Late Porsche 944:
Vorige week zag ik op één dag zowel de nieuwe "reguliere" 7-serie als een elektrische i7. Waar zijn ze bij BMW eigenlijk mee bezig?
Ietwat gebruikte Toyota Land Cruiser met grappige tekst op de achterruit:
Deze ONK Volvo 850 T5R in het kenmerkende "Cream Yellow" was wel twee foto's. Wordt volgens "gewoon" als dagdagelijks vervoer gebruikt en was daardoor helaas ook niet in perfecte staat:
In volledig originele staat blijft zo'n Mercedes-Benz CLS55 AMG een tijdloos mooi ontwerp:
Schuurvondst Renault 4, op naar betere oorden?
Ik rond af met een Mercedes SL (R129) in absolute nieuwstaat:
Ik deel ook even mijn spots van de afgelopen twee weken.
Te beginnen met een Mercedes-Benz ML63 AMG met indrukwekkende tent:

Jammer van de zeer saaie uitvoering, maar wel een leuke nummerplaat op deze Audi RS6:

Bijzonder onopvallende Kia Forte, maar hier nooit geleverd en dus ook bijzonder zeldzaam:

Late Porsche 944:

Vorige week zag ik op één dag zowel de nieuwe "reguliere" 7-serie als een elektrische i7. Waar zijn ze bij BMW eigenlijk mee bezig?

Ietwat gebruikte Toyota Land Cruiser met grappige tekst op de achterruit:

Deze ONK Volvo 850 T5R in het kenmerkende "Cream Yellow" was wel twee foto's. Wordt volgens "gewoon" als dagdagelijks vervoer gebruikt en was daardoor helaas ook niet in perfecte staat:

In volledig originele staat blijft zo'n Mercedes-Benz CLS55 AMG een tijdloos mooi ontwerp:

Schuurvondst Renault 4, op naar betere oorden?

Ik rond af met een Mercedes SL (R129) in absolute nieuwstaat: