Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Zijn die Viertjes van Bruno?
Ligier JS2 zei:Die 'groene' BX 19 Digit heeft keurig APK en is verzekerd.
Vanwaar dan die enorme plakkaten geplakt? Het zijn gemeentelijke waarschuwingen.
(nog knap dat ze blijven plakken op de algen..)
MX6 zei:Kennelijk is dit een oude foto
nee precies.D Elzinga zei:En Michiel, die vroegste Panda die bij Bruno staat lijkt me een kansloze exercitie hoor, als die vent uberhaupt zou willen verkopen; meer dan een roestig en kaalgeplukt casco is het zo te zien niet meer. Erg jammer...
Moderator
Barri zei:@vrachtwagen uit Kirgizie: wat is dat toch met die franstalige dodehoek stickers? Zijn die verplicht geworden ofzo? Zeker in het buitenland (ook Duitsland) heeft bijna elke vrachtwagen die stickers in het Frans.
Muddy Bandit zei:Barri zei:@vrachtwagen uit Kirgizie: wat is dat toch met die franstalige dodehoek stickers? Zijn die verplicht geworden ofzo? Zeker in het buitenland (ook Duitsland) heeft bijna elke vrachtwagen die stickers in het Frans.
Jep, dit is inmiddels verplicht in Frankrijk.
Barri zei:Aha, vandaar. Ik snap de goede bedoelingen, maar ik weet niet of zo'n Franstalige sticker nu de oplossing is. Straks gaan de Duitsers nog zo'n Duitstalige sticker verplichten...
Jay DoubleYou zei:En daarnaast rijden er in Italië volgens mij nog heel veel van die Pandaatjes rond.
A BRANDHORST zei:![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag: ''gewoon'' een Hyundai XG 350 met 3.5 V6.
Echt zo'n ondergewaardeerd model waarvan je je afvraagt of je dit over 10 jaar nog mag rijden, laat staan die nog kúnt rijden met de benzineprijzen die nu quasi onbetaalbaar geworden zijn en het verbruik van zo'n 'bak'.