Dank voor alle commentaren! @Stif, ik zag ze ook nooit, totdat er ineens twee in de stad leken te komen ‘wonen’. Ik vind het een prachtig model dus je hoort mij niet klagen!
Mijn favorieten vanaf 29 juli.
D’oh: 2000GTV’s, Scimitar, 323 estate, VW Kever, Mercedes 220s ,Uno’s, Camry, prachtige Rekord (een bekende

), Eldorado, geweldige 190SL’s, Facel Fega, Ford Falcon, 911, Passat wagon, Renault 16, Simca Aronde, Mustang, Pontiac Grand Prix, prachtige 300ZX, duo 2CV’s, Rolls, Suburban, Mercedes W114
Timo1990: BX Break, prachtige Alfa Giulietta, Fiat Tipo, Lancia Dedra
Baur: Nissan Cherry, BMW M3, Ford Comet, geweldige Goggomobil, duo Karmann’s, moddervette Alpina, Puma, Kever cabrio’s, Porsche 928
Spekky: duo Kadettjes, 112 Abarth, Datsun Cherry, prachtige Chevrolet Phoelon de Luxe, Silver Spur, Citroën ID19, Simca 1301, Ford 12M, Renault Avantime, Peugeot 505, Lancia Flavia
citroenAZU: Peugeot 504, prachtige VW Passat, AMG GT
A.Brandhorst: geweldige Fiat 128, 2cv, Volvo 66
En mijn eigen spots. De eerste is in Nijmegen, de rest in Eindhoven.
1979 Fiat 65f10
Deze Fiat is daadwerkelijk van de brandweer geweest, heeft tot 2004 dienst gedaan in Zuid-Limburg. Linkje naar de database staat in mijn Flickr-post.
2018 Mercedes-AMG GT R
Ik heb weinig met moderne Mercedessen maar hier word ik toch wel hebberig van. Moet gezegd dat er keurig mee gereden werd.
1987 Volkswagen Pick-Up
Vaak zie ik zo’n T3 niet als pickup, laat staan met dubbele cabine. Helaas komt de roest duidelijk door de net ogende laklaag heen.
1989 Buick Century Limited
En tot slot deze Buick, die er strakker bijstond dan de doorsnee zwaar bestickerde jaren-80 wagen.