Mijn favorieten vanaf 6 mei.
Baur: BMW 2500, Citroën CX Turbo, TVR Chimaera, Mini, geweldige Jaguar XK120, Peugeot 404 cabriolet, Chevy Camaro, Citroën DS Break, verlaten oldtimers, prachtige Bristol Beaufighter
XBXG: Citroën GS en Fiat Topolino zijn allebei erg leuk!
British Racing Green: geweldige vondst is die Talbot!
D.Elzinga: heerlijke Ferrari, lijkt mij ook een mooie verrassing als die hier zomaar in de straat staat.
Timo1990: Fiat Panda cabriolet, geweldige Mazda 626, Rover 416, leuk duo BMW-Mercedes, BMW 518, Honda Civic Shuttle
VSOP: leuke Volvo, zo’n 164 zie ik betrekkelijk weinig meer.
En mijn eigen spots, veel leuks zien staan deze week. 9 mei, Eindhoven
1976 Mercedes-Benz 450SL
Bijzonder rode SL maar wat vind ik hem leuk…
1977 Jeep Grand Wagoneer
Ik vind ze zo mooier dan met houten versiering.
1984 Renault 5
Leuk oer-vijfje, niet roestvrij.
1980 Mercedes-Benz 280SE
Al vaak zien staan, nu toch maar eens voor gestopt omdat hij voor mij zo helemaal klopt.
11 mei, Heeze; Eindhoven; Aalst-Waalre (Flickr geeft ze niet op chronologische volgorde weer)
1976 Volvo 265
Door de US-spec koplampen zag ik van een afstandje niet direct wat het was, maar ik vind hem erg leuk zo.
1966 Ford Thunderbird
Leuke rijschool

. Eerder al eens in het nieuws gekomen vanwege een Porsche in het wagenpark.
Poor old Merc... (1971 Mercedes-Benz W114 (230))
1986 Porsche 911
Twee mooie scènes in mijn ogen: een Mercedes met bijna drie jaar verlopen APK, en een werkelijk waar prachtige Porsche.
1975 Land Rover 109 Stawag
Erg leuk om te zien dat deze Land Rover nog steeds wordt gebruikt, de aanhanger zit aangekoppeld

.
1984 Audi 80
Ook deze Audi komt op mij over als werkpaard.
1990 Mercedes-Benz 300TE-24
De dikste station-W124 die men krijgen kon, blokkendoos waar ook in het interieur alles wel zo’n beetje op zat.
1990 Fiat Uno
Één bepaald straatje rijd ik ongeveer twee keer per jaar in, en elke keer staan er wel weer een of twee nieuwe spotjes, ook dit keer werd ik niet teleurgesteld.
1982 Citroën Acadiane
1976 Citroën 250
Dat was ook even geleden, dat ik voor het laatst twee besteleendjes op één dag zag.
1976 Opel Kadett
Deze Kadett was negen jaar terug nog oranje…
1991 Mitsubishi Lancer
De eerste station van dit model die ik weet te spotten. Ook hier: werkpaard

.
1986 Renault 9
Hier stond ik wel even van te kijken, ergens geeft de staat hem wel charisma. Dans son jus, heb ik het wel eens horen noemen.
12 mei, Eindhoven
1964 Mercedes-Benz 220SE
Tot slot deze Mercedes, noemenswaardig: nog steeds bij de eerste Nederlandse eigenaar, sinds 1998.