Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Niels. - Gave Rekord, zo'n Lexus ben ik ook nog nooit tegen gekomen. Wat een vreemd gevaarte, die R4. De Jaguar is inderdaad erg gaaf. De Chevrolet is ook erg leuk evenals de Morris J en de T1. Die laatste komt overigens uit 1955.![]()
Niels. zei:Gewoon Dirk zei:Niels. - Gave Rekord, zo'n Lexus ben ik ook nog nooit tegen gekomen. Wat een vreemd gevaarte, die R4. De Jaguar is inderdaad erg gaaf. De Chevrolet is ook erg leuk evenals de Morris J en de T1. Die laatste komt overigens uit 1955.![]()
Thanks voor het bouwjaar! Waar heb je dat gevonden, als ik vragen mag?
Gewoon Dirk zei:BleuzNL - Leuke Samara Baltic. Hij kwam me al bekend voor en wat blijkt, ik zette hem zelf een paar jaar geleden al eens op de foto in Maastricht.
Een Renault 4 heeft gewoon een chassis hoor, Daarom konden ze ook een Renault Rodeo maken, de Mehari tegenhanger van RenaultAnderson zei:Zo, van de weinig stijfheid is nu helemaal niets meer over. Elke dag een andere stand van de deuren!Niels. zei:Aparte Renault 4 uit 1984 met afgezaagd dak.
Ik will maar zeggen, de torsie neemt niet af.stoterstangen90 zei:Een Renault 4 heeft gewoon een chassis hoor, Daarom konden ze ook een Renault Rodeo maken, de Mehari tegenhanger van RenaultAnderson zei:Zo, van de weinig stijfheid is nu helemaal niets meer over. Elke dag een andere stand van de deuren!Niels. zei:Aparte Renault 4 uit 1984 met afgezaagd dak.
afentoe zei:bleuz NL: wat een leuke kleur heeft die Lada, hoort dat bij de Baltic editie?
XBXG zei:Wat een heerlijke set foto's weer, Azu!! Via Genua naar Nîmes gereden?
rzasa zei:... van mijn kant!
Dank je! En erg leuk die actiefoto uit Bassie en Adriaan.ginkelvanmichiel zei:wow, Wesley, die Datsun 200L!!!! Wat een geweldige auto. En al sinds 1991 in bezit bij de huidige eigenaar!
Hij doet me ook heel erg denken aan de 'boevenauto' bij Bassie en Adriaan![]()
citroenAZU zei:XBXG zei:Wat een heerlijke set foto's weer, Azu!! Via Genua naar Nîmes gereden?
Andersom eigenlijk ;-)
NL, Nimes, St Tropez, Cannes, Nice, Monaco, Menton, Ventemiglia, Genua, Gardameer, Salzburg, NL
4000km in een dag of 10 met de eend. Geen centje pijn!
Erik Baas zei:rzasa zei:... van mijn kant!
Ha!
D' oh zei:
Ha, daar istie weer!XBXG zei:van mijn kant.