flat412
Net ingestapt
Gisteren in Zuidwolde een aantal Austin Healey's, bleek een rondrit te zijn.
20170430_193608 by Flat412, on Flickr
op de zelfde parkeerplaats
20170430_193102 by Flat412, on Flickr

op de zelfde parkeerplaats

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
flat412 zei:
spyderweb zei:Ik ben altijd wel benieuwd naar het verhaal achter zo'n auto die in een garage stof staat te happen.
De APK vervaldatum van de Golf is 30-07-2011 en deze is ook niet meer verzekerd.
Deze staat dus al zeker 6 jaar stil.
De stallingskosten zijn dan hoger dan de waarde van de auto, tenzij er niets wordt betaald voor de parkeerplaats.
Brent® zei:spyderweb zei:Ik ben altijd wel benieuwd naar het verhaal achter zo'n auto die in een garage stof staat te happen.
De APK vervaldatum van de Golf is 30-07-2011 en deze is ook niet meer verzekerd.
De stallingskosten zijn dan hoger dan de waarde van de auto, tenzij er niets wordt betaald voor de parkeerplaats.
De Corvette staat ook al even stil, 8-4-2012 moest hij gekeurd worden, zoals je zegt: ben wel benieuwd waarom deze auto's stilstaan!
XBXG zei:flat412 zei:
Wat een onwijs gave spot! Maar waarom zijn jouw foto's niet klikbaar op Flickr?
Jay DoubleYou zei:Brent® zei:spyderweb zei:Ik ben altijd wel benieuwd naar het verhaal achter zo'n auto die in een garage stof staat te happen.
De Corvette staat ook al even stil, 8-4-2012 moest hij gekeurd worden, zoals je zegt: ben wel benieuwd waarom deze auto's stilstaan!
Het bezit van de zaak...![]()
Gewoon Dirk zei:CitroënAZU - Wat is die Shelltruck gaaf zeg! Staat die in Oudenbosch? Dat is hier niet zo ver vandaan en die zou ik graag eens in het echt zien!
Brent® zei:Jay DoubleYou zei:Brent® zei:spyderweb zei:Ik ben altijd wel benieuwd naar het verhaal achter zo'n auto die in een garage stof staat te happen.
Het bezit van de zaak...![]()
Haha, maar kan natuurlijk ook vervelendere redenen hebben. Weet wel iemand die die Corvette best wil overnemen en liefde wil geven, haha.![]()
XBXG zei:flat412 zei:
flat412 zei:XBXG zei:flat412 zei:
Mn smartphone staat op auto upload, maar dan upload hij alles prive. De foto staat nu openbaar![]()
Klopt ik maak altijd 2 fotos voor het geval er 1 misluktXBXG zei:Ik kan nu inderdaad wel toegang hebben tot jouw Flickr-stream. Hij staat er overigens twee keer op.![]()
Ik zag hem in Den Bosch.afentoe zei:Astrawez: Nissan E-S14 (waar zag je die? Design van de huizen lijkt wel heel erg op de buurt waar ik in NL woon…)
Wouter82 zei:Hé, een vroege BX! Hé, een Nederlandse BX! Hé, een Nederlandse BX Digit!![]()
![]()