Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, maar mijn foto is geen spot maar een still uit de film De Lift.Erikje zei:*stoterstangen90: Zomaar 2 Fiorino's op 1 dag!
We hebben er al contact over gehad.Jay DoubleYou zei:Zonde van die Pony's. Kan Micha D. er nog iets mee voor onderdelen?
rzasa zei:Wat bijzonder die kudde Pony's!
Enkele spots van mij. Alle foto's zijn genomen in Alkmaar.
[KNIP]
spyderweb zei:Bedankt voor de MX-6, van deze had ik nog geen foto.
Nog in mooie originele staat
Deze is sinds 22-10-1996 bij zijn huidige eigenaar!
Als er interesse is in meer bijzondere politiewagens kan ik er hier (BE) wel eens een dagje op gaan letten. Heb ze in elk geval al eens in een Lancia Delta zien rijden en volgens mij (vanuit de trein, behoorlijk donker waardoor ik alleen achterlichten zag) undercover zelfs in een nagelnieuwe Alfa Romeo Giulia.Micha D. zei:Ja inderdaad stuk voor stuk gave spots. Die Police Volvo is ook wel heel bijzonder.
Renault15.17 zei:@XBXG: ik hoop dat je die R15 of R17 nog eens spot. Ik ken bijna alle R15/17's wel, maar een met AG in het midden komt me niet direct bekend voor.
XBXG zei:Renault15.17 zei:@XBXG: ik hoop dat je die R15 of R17 nog eens spot. Ik ken bijna alle R15/17's wel, maar een met AG in het midden komt me niet direct bekend voor.
Ik ben vandaag nog eens terug gereden naar de plek waar ik de R15 of R17 voor het laatst zag. Weer niet gevonden, helaas.
Kan het zijn dat het kenteken "DG" in het midden heeft?
![]()
Stif zei:XBXG zei:Renault15.17 zei:@XBXG: ik hoop dat je die R15 of R17 nog eens spot. Ik ken bijna alle R15/17's wel, maar een met AG in het midden komt me niet direct bekend voor.
Ik ben vandaag nog eens terug gereden naar de plek waar ik de R15 of R17 voor het laatst zag. Weer niet gevonden, helaas.
Kan het zijn dat het kenteken "DG" in het midden heeft?
![]()
Ik denk dat het de rode 83-RZ-27 is, die rijd namelijk ik de buurt waar spotter XBXG onlangs was, omgeving Hoorn enzo.
![]()
Gaaf ding, maar ook kentekens uit de serie 1-OAA-111 zijn wel degelijk oldtimerkentekens.Baur zei:Zonder Belgisch oldtimerkenteken, lekker onder de pekel.
https://www.flickr.com/photos/68943220@N08/31991933490/