Wouter82 zei:
D-C zei:
Niet echt een atypische diplomatenauto, zo'n Volvo 440.
Juist wel
Oh oeps

Een atypische diplomatenauto, maar geen typische diplomatenauto dus
Verder iedereen bedankt voor de reacties!
@ afentoe: Die Audi 100 Coupé is me toch fraai, geweldige spot! Ook de 404 Break, schitterende 993 en Visa mogen er zijn.
@ AlbertsH: Spots en foto's van hoge kwaliteit zoals gewoonlijk, vooral de Ascona vind ik leuk.
@ Astrawez: Nette 405 en Accord, maar de Malibu, Chevelle Malibu, Capri, Giulietta Sprint, Kadett en Ascona maar zeker de Kadett Caravan, Civic en 124 coupé springen er voor mij uit. Wat een geweldig spul heb je in Amsterdam ook opgeduikeld. De DAF, Passat, nette R4, schitterende Cadillac Coupe de Ville, Nissan Laurel en Chevy II springen er voor mij uit. Mag je vaker doen

@ Charger: Geweldige Kadett Olympia, de BMW 2002 is ook leuk. Wat sneu om die Fiat 128 zo te zien, hopelijk komen die betere tijden er nog. Toffe spot hoe dan ook, net als de Peugeot 203. De evenementparkeerterreinspots (is dat een woord?) zijn ook leuk en dan in het bijzonder die Taunus 17M. De Taunus 'TC3' is ook heel tof. Daarnaast vind ik de Swift en Kadett E leuk. Ook de volgende evenementparkeerterreinspotserie mag er zijn

Leuke Celica ook.
@ D' oh: Dat zijn weer prachtige foto's van Zandvoort! Schitterende Dino, gave Impala, BX en vroege Polo coupé en E28, rotondeserie (Maserati, VW 1600 etc.!) en niet te vergeten de prachtige Rover P4 en dito foto's. Ook de Audi 80 en Visa vind ik leuk.
@ flat412: Da's zeker een nette Golf II!
@ Gewoon Dirk: Gave Proton (spot en foto)! De Jetta, 124 Spider en export-Hilux vind ik ook allemaal leuk. Die Trafic camper is bijzonder netjes en de Pontiac Grand Am is een regelrechte topper! Mooie Rover P6, Fulvia, Corolla liftback, Austin A35, Chevrolet Monza, BMW E12 inclusief prachtfoto's, Puch, Corvette en natuurlijk die Brilliance BS4 vind ik helemaal leuk. Fijne familieleden heb je! De SM, Austin A30, Buick, nog een SM en Ritmo zijn stuk voor stuk heel leuk, net als de Alfetta, BX Break en XJ-S convertible. De Audi Coupé is inderdaad prachtig, de Buick Electra is een schitterend barok kunstwerk, de Legend coupé, LDV Convoy, Subaru Justy, Audi 100 en zeker de Alfa Giulia en Toyota Cresta zijn eveneens toppers. Mooie (foto's van de) Spitfire ook! Ten slotte vind ik de Supra, Master, 1802, GMC camper, Corvette Stingray, New Yorker en origineel Nederlandse W115, alsmede de schitterende Coupé Fiat, Tipo en Kadett C leuk.
@ Joël D.: Zo zo, dat zijn een stel schitterende Italianen! Die charmante Alfa komt kennelijk het Nederlandse wagenpark verfraaien.
@ MWH: De Saviem, Chevrolet Fleetline (die lijnen zijn inderdaad schitterend!), fantastische Fuego (heeft die niet een Turbo-grille?). De Kadett (ondanks de velgen), International, L300, het zooitje oldtimers maar toch vooral die NSU Ro 80 zijn erg mooie spots! Verder vind ik de Kadett C Caravan, parkeerplaatsspots, R4 F4, Minor, Saab 96, Scimitar GTE, Volvo 245, 2CV AK400, B GT en zowaar nog een Fuego

geweldig.
@ Phoenixrood74: Gave spots! Leuk, zo'n Prius c op de Nederlandse wegen! De DAF en Porsche zijn ook mooie spots. Ik ken de auto's sowieso niet, dus er blijven genoeg verstopte pareltjes in de stad

@ Renault15.17: Jammer van de lege telefoon, maar de Estafette, Mini Clubman Estate en vooral de Renault 30 en Nissan 300ZX compenseren dat gemis ruimschoots!
@ Timo1990: Gave Alfa 33 en Lancia Dedra!
@ XBXG: Die Commodore vind ik heel leuk! De Cherry is dan weer welhaast jaloersmakend! Mooie SLC ook, de rotondespots (Alfasud!) zijn dat eveneens, maar die Manta met pre-GAIK-platen is helemaal gaaf! De Jaguar XJ-S convertible, Porsche 912 en Saab 96 zijn ook leuk en die Caprice Classic met taxiplaten is echt briljant. Leuk R4-duo inderdaad, de Rolls-Royce, Mazda 626 en Saab 96 zijn nog gaver en de Renault 8, Espace en Saratoga zijn de overtreffende trap.