Volgens mij heeft Wouter een erg goede camera tegenwoordig.

Overigens moet ik zeggen dat er bepaalde auto's (DS, C6, 2CV) zo vaak voorbij komen in je posts dat ze voor mijn gevoel wel iets aan bijzonderheid inleveren. Desalniettemin zijn de Daytona en Facel Vega regelrechte toppers.
Overigens ook mijn complimenten voor de spots en foto's op de vorige pagina, in het bijzonder die van D-C, Sjoerd en Astrawez. Die Fiat van D.Elzinga is ook erg leuk, die heb ik ook nog eens gespot.
@A.Brandhorst: Soms ga ik inderdaad speciaal om te spotten op pad, verder kom ik gelukkig ook tijdens mijn dagelijkse woon-werkverkeer wel eens iets leuks tegen...
Hierbij wat spots van mij van afgelopen week.
Ik begin vorige week zaterdag toen er bij de woonboulevard ineens een Chevrolet Apache 31 uit 1959 aangereden kwam. Eenmaal geparkeerd heb ik de volgende foto's gemaakt.
Zondag ben ik gaan kijken bij het vertrekpunt van een toertocht, als daar geen bezwaar tegen is zal ik de foto's daarvan in een volgende post hier plaatsen (immers, het evenemententopic is daar ook niet echt de aangewezen plek voor). Nadat de stoet vertrokken was kwam deze Infiniti Q50 voorbij gereden.
Op de terugweg ben ik nog een paar spots tegen gekomen, namelijk een Citroën Mehari.
En een Citroën Visa uit 1987.
Bijna thuisgekomen zag ik bij de lokale slijterij een Morgan plus 8 uit 2003 staan.
Later die dag ben ik gaan kijken bij en hardloopwedstrijd waar mijn vader aan mee deed. Bij de finish stond deze Kia Sportage.
Even verderop stond deze Mitsubishi Galant uit 1991, lang geleden dat ik een Galant met sidecode 4 zag.
Leuk speelgoed, zo'n BMW M3 met V8 power.
Vanaf een terrasje heb ik op een nabijgelegen rotonde nog een paar auto's weten te spotten.
Zo was daar deze MG B uit 1966.
Een origineel Nederlandse Toyota Supra 3.0l Turbo uit 1993.
En een eveneens origineel Nederlandse Chevrolet Camaro Z28 uit 1979.
Dan heb ik nog een paar spots van de afgelopen dagen, te beginnen met een Acadiane uit 1985.
Gisteren werd ik op het werk ineens verrast door deze Rover 111 uit Frankrijk.
En deze Renault Trafic.
Op de plek waar eerder
deze blauwe Bluebird liftback stond trof ik nu een bruine Bluebird sedan aan.