PedigreePaul
Net ingestapt
Aanscherping voor de Toyota Tercel AL20
Datum eerste toelating; 30-03-1983
Datum eerste toelating; 30-03-1983
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dattoman zei:Ik denk dat ik in het bezit ben van de oudste Mitsubishi Lancer van Nederland. 67-FZ-50. Op papier is er nog één ouder exemplaar en een witte welke nooit een kenteken heeft gehad.
929V6 zei:Dattoman zei:Ik denk dat ik in het bezit ben van de oudste Mitsubishi Lancer van Nederland. 67-FZ-50. Op papier is er nog één ouder exemplaar en een witte welke nooit een kenteken heeft gehad.
Als je even op de beginpagina kijkt, kun je zien dat de 81-EU-80 (17-02-1975) ook nog bestaat.Die is nota bene uit dezelfde collectie afkomstig als jouw eigen Lancer!
Dattoman zei:929V6 zei:Dattoman zei:Ik denk dat ik in het bezit ben van de oudste Mitsubishi Lancer van Nederland. 67-FZ-50. Op papier is er nog één ouder exemplaar en een witte welke nooit een kenteken heeft gehad.
Als je even op de beginpagina kijkt, kun je zien dat de 81-EU-80 (17-02-1975) ook nog bestaat.Die is nota bene uit dezelfde collectie afkomstig als jouw eigen Lancer!
De foto van de 81-EU-80 is van aardig wat jaartjes terug, blijkt. Vandaar mijn opmerking "op papier". De koets was helaas niet meer te redden, hij heeft jaren buiten onder een zeil gestaan..
Gijs571 zei:Jongste BMW E36? TV-TL-59 (05-01-1998)
Rob076 zei:Bovendien zijn de Touring en cabriolet nog tot en met 1999 geleverd.
Jammer929V6 zei:Rob076 zei:Bovendien zijn de Touring en cabriolet nog tot en met 1999 geleverd.
Maar die krijgen een aparte vermelding.![]()
Pedigreepaul zei:Aanvulling voor de oudste D-kadett 2D, vermoed dat het om een 2 deurs gaat, FP-90-JF
Datum eerste toelating: 07-01-1980
Pedigreepaul zei:Staat ook dat het een voorbeeldfoto is. Hatchback, dat kan dus beide zijn?
rzasa zei:Gisteren een Mercedes 190 gezien met een kenteken beginnende met de letters HT-XX-XX. Zuivere koffie?
929V6 zei:HT kan niet, NT wel.
En of het een W121, een W110 of een W201 is.929V6 zei:rzasa zei:Gisteren een Mercedes 190 gezien met een kenteken beginnende met de letters HT-XX-XX. Zuivere koffie?
Ligt eraan of de eerste XX staat voor een getal of voor twee letters.
greenb310 zei:Diverse delen van het plaatswerk, zoals onderkant deuren, waren verzinkt. Dit was in 1986 vooruitstrevend.
P. Klieder zei:greenb310 zei:Diverse delen van het plaatswerk, zoals onderkant deuren, waren verzinkt. Dit was in 1986 vooruitstrevend.
? In die dagen waren sommige mainstream auto's al volledig verzinkt.
Phoenixrood74 zei:Oudste Cuore L500 (model ontbreekt nog in lijst): ND-SH-20, 04-11-1995

Dat 'oudste' was inderdaad a slip of the pen. Ik had juist bewust een foto geplaatst omdat ik dit jongste exemplaar in de lijst zag staan. Later meer Japanners!929V6 zei:Wat opmerkingen:
[...]
- de 140J is niet de oudste maar de jongste, de oudste exemplaren van z'n opvolger hadden kentekens met TU en TV in het midden.
Wow!Pedigreepaul zei:Vanmiddag gezien: Opel Rekord E1 Caravan: 40-VF-46, kandidaat voor de oudste.
Datum eerste toelating: 25-04-1978